Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

De fra Normal, som det står navn på storbyer

image.jpeg.80b31662fa569b7e68861b38be90ac86.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Billig sak fra rustra, med kokoslukt. Har kjøpt 4-5 i gangen og fylt på dispenseren på bad og kjøkken. Liker Rituals når jeg får i gave og varierer innimellom med andre billige merker kun for variasjon. Nå er jeg ikke like ofte innom rusta og har ikke funnet den med kokos andre steder, kjøpte to kartonger fra klar til å fylle på når det er tomt.

Anonymkode: 20e10...413

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Decubal sin, kjøpes hos Boost apotek. Dyr, men den er parfymefri og tørker ikke ut huden min slik mange andre såper gjør. Samt at de ikke tester på dyr, som er viktig for meg.

Anonymkode: 10481...f0b

• Liker 4
Skrevet

Lano refill som fylles på såpedispenser. Mild og billig, men litt kjedelig lukt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun dyre håndsåper fra lush. 

Anonymkode: 85fb5...6eb

Skrevet

Har prøvd mye, og lite fornøyd med de billigste. Kjøpte noen på 10 kroner marked på Eurospar, elendig. Tørker ut huden og skummer nesten ikke.

Veldig fornøyd med Yves-Rocher sine håndsåper. Drøy i bruk og lukter fantastisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2022 den 1.53):

Bruker First Price sin,  overraskende god 👍

Anonymkode: a62d1...2bb

Dette! Vi har en fancy såpeholder, men bruker first price såpe. 

Anonymkode: b6e94...176

AnonymBruker
Skrevet

Änglamark Pumpesåpe

Anonymkode: 30a05...e8d

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Enig i at endel av billigså

male32 skrev (På 10.4.2022 den 18.59):

Har prøvd mye, og lite fornøyd med de billigste. Kjøpte noen på 10 kroner marked på Eurospar, elendig. Tørker ut huden og skummer nesten ikke.

Veldig fornøyd med Yves-Rocher sine håndsåper. Drøy i bruk og lukter fantastisk.

Enig i at endel av de billigste tørker ut huden. Må ha lotion vedsiden av såpa.

• 8 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 19.12):

Änglamark Pumpesåpe

Anonymkode: 30a05...e8d

God? Tørker ut huden?

Anonymkode: 2da4d...fde

Skrevet

Kjøper bare merker som ikke er dyretestet, skal jeg ha noe billig og greit blir det gjerne Lano. Neutral er døden for huden min. 

Anonymkode: 5bedd...2ce

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å bruke Dove om vinteren pga huden men i år har jeg ikke funnet den i refill (vi har ikke rusta, Sparkjøp etc her). Nå har jeg Palmolive og smører hendene flere ganger i døgnet og det hjelper ikke, huden sprekker opp.

Anonymkode: 03670...ceb

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg pleier å bruke Dove om vinteren pga huden men i år har jeg ikke funnet den i refill (vi har ikke rusta, Sparkjøp etc her). Nå har jeg Palmolive og smører hendene flere ganger i døgnet og det hjelper ikke, huden sprekker opp.

Anonymkode: 03670...ceb

Anbefaler deg å handle på nett. F.eks Farmasiet.no. De har gode håndsåper spesielt for tørre hender.

Anonymkode: fa0f2...728

Skrevet

Kjøper på Normal, varier i hvilke typer. 

Skrevet

På ene badet har vi Fitjar Havn, kjøpte med veggfeste så den ikke går i gulvet og knuser flisene 😆 En kan jo fylle den opp med hvilken som helst refill, men har kjøpt refill av Fitjar som varer lenge også. 

image.thumb.jpeg.7aa1c3f42f30084a2ca489d69a2db778.jpeg

På kjøkkenet bruker jeg enten den hvite Palmolive skum-såpen eller den som heter kjøkken (kjøpes på Normal) og det andre badet bruker jeg litt forskjellig, ofte den rosa Palmolive skum-såpen eller disse fra Normal med byer på.

Anonymkode: d9904...925

Skrevet (endret)

Kjøper refilposer på Biltema. Den kom godt ut i test under pandemien. Det ble mye håndvask på jobb, og denne holdt gjennom hele. Har fortsatt å kjøpe denne. 

Endret av ElefantIGlasshus
Skrevet

Forskjellige typer Rituals, men bruker Sakura til alt annet (vaskemiddel, tøymykner, romduft på badet, håndkrem, dusjskum, lotion, shampoo, balsam etc) så liker best å ha Sakura som håndsåpe og. 

• Liker 1
Skrevet

Aesop, varierer mellom Reverence og Ressurection. 

Anonymkode: 189f0...e89

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Ulike varianter fra Body Shop. Akkurat nå er det Pink Grapefruit.

Skrevet

Den beste såpen mot tørre hender er Alepposåpe (inneholder olivenolje og laurbærolje). Den mest fuktighetsgivende såpen på «budsjett» synes jeg er Omhu. 

Ellers er jeg nok en håndsåpesnobb og kjøper mye Molton Brown. Av og til Rituals. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...