AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #21 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva er egentlig problemet ...? Før gjestene kommer, kan man bare skru ut lyspæren og legge en livaktig gummislange rett foran doen der man har føttene, og jeg kan love deg at vedkommede gjest aldri vil bruke dette toalettet mer. Anonymkode: c62b2...229 Legg gummislangen i skuffen, eller andre steder de kan snoke. Og knyt fast en lapp i slangen, der det står «JEG SER DEG» Anonymkode: 2eb8c...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 7. april 2022 #22 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Når de vet forskjellen. Og det er lengre å gå til masterbaderommet. Anonymkode: d6bd3...9b9 Ja, fy søren. Det er nesten like ille som når hushjelpen og butleren bruker hovedinngangen istedenfor tjenesteinngangen eller tiltaler meg ved fornavn. Respektløst og helt uhørt! Nei, altså. Jeg er selektiv i forhold til hvem jeg inviterer inn i mitt hjem. De som får innpass er folk jeg oppriktig digger, så det kunne ikke brydd meg mindre hvilket toalett de bruker. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #23 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg hadde selv brukt gjestetoalettet. Hadde følt meg invaderende om ikke. Jeg hadde ikke blitt irritert, men hadde følt at det var litt upassende. Muligens har de ikke gjestetoalett selv, og tenker dermed kanskje ikke at det har noe å si (?) Anonymkode: 7f485...7e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #24 Del Skrevet 7. april 2022 smurfebuss skrev (9 minutter siden): Bare propp et skap fullt av golf-/pingpongballer. Helt umulig å legge på plass igjen og ALLE hører at det snokes. Eller stable tingene i skapet, på en sånn måte at du er sikker på at det detter ut, når det blir åpnet på nytt! Anonymkode: 98b3b...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #25 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg har aldri opplevd at gjester vandrer inn på soverommet vårt og bruker det badet 😳 når noen kommer på besøk for første gang forteller vi såklart hvor gjestebadet er, og aldri noensinne har noen bare... ignorert der og tuslet inn på vårt rom?! Og inn på vårt bad? Det er jo sykt? Ikke svigermor, ikke mine foreldre, ikke folk med små barn, ikke fulle venner. Det er jo uhørt? Og vi bruker faktisk å si at det er greit hvis gjestebadet er opptatt, men igjen, ingen har funnet på å faktisk bruke det. Nei, jeg hadde ikke likt det overhodet og jeg kunne fint funnet på å låst døren til soverommet vårt for å unngå det 😂 Anonymkode: d04eb...ceb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #26 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde selv brukt gjestetoalettet. Hadde følt meg invaderende om ikke. Jeg hadde ikke blitt irritert, men hadde følt at det var litt upassende. Muligens har de ikke gjestetoalett selv, og tenker dermed kanskje ikke at det har noe å si (?) Anonymkode: 7f485...7e0 Enig. Hvis det hadde vært opptatt, så hadde jeg ventet. Og ja, jeg ville reagert hvis folk gikk forbi gjestetoalettet for å bruke vært private baderom. Skjønner ikke hvorfor folk skal drive å poste tulle-svar i denne tråden. Anonymkode: 98525...7b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #27 Del Skrevet 7. april 2022 Man må ikke gjennom soverommet for å komme til masterbaderommet. Det har inngang fra gangen òg mastersoverommet. Så de går ikke gjennom soverommet. MEN, man må OPP EN ETASJE (!) og så helt til andre siden av huset. Gjestetoalettet ligger i gangen rett utenfor stuen, hvor gjestene oppholder seg. ts Anonymkode: d6bd3...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #28 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Man må ikke gjennom soverommet for å komme til masterbaderommet. Det har inngang fra gangen òg mastersoverommet. Så de går ikke gjennom soverommet. MEN, man må OPP EN ETASJE (!) og så helt til andre siden av huset. Gjestetoalettet ligger i gangen rett utenfor stuen, hvor gjestene oppholder seg. ts Anonymkode: d6bd3...9b9 Kanskje de som skal på doen er redd for at dere i stua skal høre på dolydene deres, og derfor går til badet som ligger langt unna stua?? Anonymkode: 3d74e...a11 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #29 Del Skrevet 8. april 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Man må ikke gjennom soverommet for å komme til masterbaderommet. Det har inngang fra gangen òg mastersoverommet. Så de går ikke gjennom soverommet. MEN, man må OPP EN ETASJE (!) og så helt til andre siden av huset. Gjestetoalettet ligger i gangen rett utenfor stuen, hvor gjestene oppholder seg. ts Anonymkode: d6bd3...9b9 Da vil jo ikke de fleste gjester vite at det badet finnes en gang, så det burde ikke være noe problem. Anonymkode: 18cc7...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #30 Del Skrevet 8. april 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Man må ikke gjennom soverommet for å komme til masterbaderommet. Det har inngang fra gangen òg mastersoverommet. Så de går ikke gjennom soverommet. MEN, man må OPP EN ETASJE (!) og så helt til andre siden av huset. Gjestetoalettet ligger i gangen rett utenfor stuen, hvor gjestene oppholder seg. ts Anonymkode: d6bd3...9b9 Da hadde jeg ikke reagert i det hele tatt. Jeg foretrekker også å være på toalettet lengst fra selskapeligheter, men går sjelden forbi det første om jeg er på besøk Anonymkode: ce860...31e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #31 Del Skrevet 8. april 2022 Med kun et toalett i huset, har jeg helt ærlig litt vanskelig for å sette meg inn i dette i-landsproblemet. Anonymkode: cbea4...781 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #32 Del Skrevet 8. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Med kun et toalett i huset, har jeg helt ærlig litt vanskelig for å sette meg inn i dette i-landsproblemet. Anonymkode: cbea4...781 Burde ikke være så vanskelig å sette seg inn i. Har man ettromsleilighet vil alle gjester se senga. Men det betyr ikke at det er naturlig for gjester å spasere inn på soverommet hvis man har det separat. Anonymkode: 18cc7...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #33 Del Skrevet 8. april 2022 Jeg ville advart dem om at det ikke var ryddet der, og at jeg ikke anbefalte gjester å gå inn, dersom de startet å gå opp en etasje for å gå på do. Men det tror jeg aldri jeg har opplevd. Ikke uten at de hadde spesielle behov som ikke ble dekket av å gå på gjestetoalettet. (F.eks. at de skulle stelle barn. Da er det naturlig å gå der det er stellebord/stelleplass.) Men da visste vi jo at de måtte dit før de kom, og kunne rydde plass. Anonymkode: b0aa8...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #34 Del Skrevet 8. april 2022 Hmm... Jeg er oppvokst i et hjem der man bare har et bad. Kanskje derfor jeg aldri ofrer en tanke til gjestebad/masterbad opplegget. Min eks svigerfar var derimot rimelig rik. Sånn type toppen av skattelistene-rik. Hans familie så heller ikke ut til å bry seg. Da jeg spurte om badet fikk jeg bruke hovedbadet. Han hadde sikkert 4 andre bad og en badstu jeg kunne bruke. Burde jeg føle meg beæret for å ha fått lov til å bruke "masterbadet" hver gang jeg var på besøk? Btw "masterbaderom" er et skikkelig latterlig begrep. Det betyr jo at det finnes en master (herre) i huset. Lol. Anonymkode: 50a1d...fd7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #35 Del Skrevet 8. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Btw "masterbaderom" er et skikkelig latterlig begrep. Det betyr jo at det finnes en master (herre) i huset. Lol. Anonymkode: 50a1d...fd7 Nei, det betyr det ikke. Det er et bad i tilknytning til soverommet. Anonymkode: 18cc7...253 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #36 Del Skrevet 8. april 2022 Ikke opplevd at gjester har valgt å bruke masterbadet isteden for det det andre badet uten å spørre i og med at man må via soverommet vårt for å bruke det. Men i familieselskaper eller vennekvelder har vi gitt beskjed om at de kan bruke det om det andre badet er opptatt og de må veldig på do Da har jeg sørget for at både soverom og bad er ryddig. Har ikke noe spennende på noen av badene så de må gjerne snoke til krampa tar de for min del Anonymkode: 037b0...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #37 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det betyr det ikke. Det er et bad i tilknytning til soverommet. Anonymkode: 18cc7...253 Jo, det gjør det. Men master referer til eieren av huset, så det vil være et bad tilknyttet hovedsoverommet. Det er ingenting som heter "masterbad" på norsk... Anonymkode: c7aca...485 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #38 Del Skrevet 8. april 2022 Jeg som sliter med bakteriefobi, blir veldig irritert dersom gjester bruker mitt private bad. Da blir det flere bad å vaske når de har dratt. Bad er privat. Der har man medisiner, og annen personlig hygieneprodukter. Det finnes alltid folk som «skal bare» prøve ditten og datten. Også har vi de som snoker. Anonymkode: 4a515...e35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. april 2022 #39 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Når de vet forskjellen. Og det er lengre å gå til masterbaderommet. Anonymkode: d6bd3...9b9 nei. Syns de får bruke den dassen de vil. Jeg pleier å vaske hele huset før besøk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lucius Skrevet 8. april 2022 #40 Del Skrevet 8. april 2022 Her er det toalett i første etg, og toalett og bad i andre etg. Gjester bruker toalettet i første etg. Hva i all verden har de med å bruke toalettet i andre, og hvorfor gjøre ting så komplisert? Om jeg er hos noen, bruker jeg enten det toalettet som finnes eller gjestetoalettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå