AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Del Skrevet 7. april 2022 Når de vet forskjellen. Og det er lengre å gå til masterbaderommet. Anonymkode: d6bd3...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Del Skrevet 7. april 2022 Ja. Fordi gjestebadet er ryddet. Det er ikke nødvendigvis familie/master baderommet. Anonymkode: cccc6...fff 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Del Skrevet 7. april 2022 Hæ, nei. Det hr jeg aldri tenkt på engang. Mine gjester får selvfølgelig bruke det toalettet de vll Anonymkode: b6cce...631 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Del Skrevet 7. april 2022 Og verste er at de ikke tror at jeg kan høre at de snoker. Nå låser jeg døren før enkelte kommer på besøk. Anonymkode: 702cc...d2e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Del Skrevet 7. april 2022 Nei, kan være de må bruke litt lengre tid og ikke vil okkupere gjestetoalettet. Nå er det bare venner, kollegaer og familie som blir invitert inn til oss da, så har aldri tenkt på det som et problem. Vi har det sånn passe ryddig, så om noen ser at tannbørsten min er litt slitt eller noe slikt går det helt greit. Anonymkode: 1ccc4...d08 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 7. april 2022 #6 Del Skrevet 7. april 2022 Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Del Skrevet 7. april 2022 Nei alle som kommer på besøk får selvfølgelig lov til å bruke begge badene. Selv om de må gjennom soverommet vårt. Trodde det var vanlig 🤔 Anonymkode: 3fedd...72e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gereon Rath Skrevet 7. april 2022 Populært innlegg #8 Del Skrevet 7. april 2022 (endret) Jeg blir rasende og får butleren min til å piske dem 10 ganger. Endret 7. april 2022 av Gereon Rath 54 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Del Skrevet 7. april 2022 Hvorfor i all verden skal man snoke på andres bad 😳 Sånne folk tror jeg faktisk ikke at jeg har hatt på besøk.. Jeg regner egentlig med at en del ønsker å bruke badet som er lengst unna selskapet dersom de må på en ordentlig dotur på do, f eks. Da får man litt mer fred. Det gjør meg ingen verdens ting, men nå har jeg bare familie og gode venner på besøk. Er en introvert type som ikke orker stadig gjennomgang av gud og hvermann. Anonymkode: 3f7cc...8e8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg blir nesten klaustrofobisk av å gå på sånne små klosett-rom med bare et lite toalett og minivask. Så går på hovedbadet så lenge det er «naturlig», dvs at hovedbadet ikke tydelig henger sammen med et soverom, eller at jeg må gå kunstig langt for å bruke det Anonymkode: 33441...48b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 7. april 2022 #11 Del Skrevet 7. april 2022 De må for all del få lov til å gå på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandagsunge Skrevet 7. april 2022 #12 Del Skrevet 7. april 2022 (endret) Måtte herren forby at du nokonsinne må nedlate deg til å ha ein bolig med berre ein dass. Endret 7. april 2022 av Mandagsunge 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 7. april 2022 #13 Del Skrevet 7. april 2022 For noen newbs dere er. Viktig å skille mellom: Masterbadet, som kun kan nås gjennom hovedsoverommet. Familiebadet, som er i samme etasje som soverommene, og som barna bruker. Her kan man også ha vaskemaskin osv, dersom man ikke har eget vaskerom. Gjestebadet, Et lengre inn i huset enn spisestuen, men før gjesterommet Og Gangtoalettet, som man kan bruke når man har på sko. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #14 Del Skrevet 7. april 2022 Hva er egentlig problemet ...? Før gjestene kommer, kan man bare skru ut lyspæren og legge en livaktig gummislange rett foran doen der man har føttene, og jeg kan love deg at vedkommede gjest aldri vil bruke dette toalettet mer. Anonymkode: c62b2...229 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #15 Del Skrevet 7. april 2022 Jaaa! Det har for øvrig aldri skjedd. Ingen gjester vet at bi har bad innenfor soverommet. Anonymkode: 05c58...51d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #16 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er egentlig problemet ...? Før gjestene kommer, kan man bare skru ut lyspæren og legge en livaktig gummislange rett foran doen der man har føttene, og jeg kan love deg at vedkommede gjest aldri vil bruke dette toalettet mer. Anonymkode: c62b2...229 Eventuelt legge fram hele samlingen av «voksen-leker» på et håndkle ved vasken, slik at det ser ut som om de ble vasket bare noen minutter før gjestene kom… Anonymkode: f2a4b...e02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #17 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg har heller aldri opplevd en slik frekkhet. De fleste får ikke noen omvisning i den delen av huset uansett. Anonymkode: 18cc7...253 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 7. april 2022 #18 Del Skrevet 7. april 2022 Bare propp et skap fullt av golf-/pingpongballer. Helt umulig å legge på plass igjen og ALLE hører at det snokes. 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #19 Del Skrevet 7. april 2022 Har bare et bad, og den venninnen jeg vet snoker skammer seg ikke over det engang, hun kommer bare rett ut av badet og sier "jeg tok noen q-tips, hadde ikke flere hjemme," og de vet jeg ligger langt inne i en skuff, men veldig greit å ikke være så fin på det. Anonymkode: 3e39e...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. april 2022 #20 Del Skrevet 7. april 2022 Så mange problemer man slipper når man bare har ett bad I utgangspunktet tenker jeg at det å vandre inn på andres soverom i seg selv er litt spesielt, men som alltid er det så mange forbehold og situasjoner. Noen kan ha gode grunner til å ønske å bruke et toalett lenger unna selskapet, det kan være kø på gjestetoalettet, hvor godt man kjenner vertskapet spiller inn, kanskje har man behov for et bad med mer plass osv osv. Jeg har sjelden gjester jeg ikke kjenner så godt at de kan gå hvor de vil (og heller ikke så stor leilighet at det er snakk om å vandre så langt på avveier), så jeg sliter litt med å forstå at det kan være et så stort problem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå