Gå til innhold

Gave til par


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Hva kan man kjøpe til par i 20-årene? Kommer hittil bare på sengetøy og brettspill... Noen som har andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de to idéene dine var gode! Eller hva med en DVD? Gavekort på kino?Jeg har litt inntrykk av at mange par-gaver fort blir en gave til kvinnen i forholdet (dvs pynteting, kjøkkenting eller annet som ikke alltid mannen bryr seg så veldig om).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en del av et par i 20-årene så kan jeg si at vi hadde likt å fått brettspill. Det er jo ikke noe man springer ut å kjøper seg hver dag.

Gavekort på kino er jo og noe man kan bruke sammen :) Eller kanskje gavekort på en plass hvor de kan gå ut å spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hva med en dvd eller to? putt de i en kurv sammen med en potetgullpose, to halvlitere med brus og en pose smågodt! så har de en hygelig videokveld å glede seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en dvd eller to? putt de i en kurv sammen med en potetgullpose, to halvlitere med brus og en pose smågodt! så har de en hygelig videokveld å glede seg til!

Det syntes jeg var en veldig fin idé, det hadde jeg blitt veldig glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en dvd eller to? putt de i en kurv sammen med en potetgullpose, to halvlitere med brus og en pose smågodt! så har de en hygelig videokveld å glede seg til!

Det hadde vi og blitt kjempeglad for :) Skulle ønske mine nære leste KG og tok julegavetips derfra :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det lett kan bli "jenteting" når mannen min og jeg får fellesgaver til jul, som feks vaser og kjøkkenting. Vi hadde blitt veldig glade for brettspill, men så liker vi slikt veldig godt. Dvd'er og cd'er faller også alltid i smak. Ellers er kinobilletter koselig å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en dvd eller to? putt de i en kurv sammen med en potetgullpose, to halvlitere med brus og en pose smågodt! så har de en hygelig videokveld å glede seg til!

Kjempefin idè :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også filmaften-pakken! det som er utfordringen når man gir gaver til par, er å faktisk gi til PARET, ikke til den av partene man kjenner best, enten det nå er gutten eller jenta. Veldig fint meg gaver som de to kan være sammen om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...