Noldi Skrevet 9. mai 2022 #41 Del Skrevet 9. mai 2022 Hurra! Det er jo helt supert😍 Akkurat det man vil se🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 9. mai 2022 #42 Del Skrevet 9. mai 2022 Så fin økning på testene dine og så fint med 2-3 på den digitale testen 😍 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 9. mai 2022 Forfatter #43 Del Skrevet 9. mai 2022 Takk @Noldi og @Smashy😊 Det er veldig fint, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #44 Del Skrevet 12. mai 2022 Hvis jeg følger menstermin er jeg 5+0 i dag! Sannsynligvis er jeg nok litt kortere på vei, men jeg har bestemt meg for å følge menstermin fram til UL, bare for å ha et holdepunkt. Symptomer: - Litt hormonell - Uren hud - Småuggen - Mer sulten og tørst - Må tisse ofte - Blir raskere anpusen Det veldig tidlige symptomet jeg fikk forrige graviditet - med ømme pupper - uteblir fremdeles. Synes egentlig det er litt snodig, men men. Tenker å dra på TUL i slutten av måneden/starten av neste måned, når jeg er i uke 8. Ellers så ringer jeg vel snart til helsestasjonen for å bestille første svangerskapskontroll. Det begynner endelig å gå litt opp for meg at jeg faktisk er gravid. Selv om jeg håpte på det, var jeg nok ikke helt innstilt på at det faktisk skulle gå på første forsøk, så jeg ble litt satt ut av det. Veldig hyggelig selvfølgelig, og vi er lykkelige ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 12. mai 2022 #45 Del Skrevet 12. mai 2022 Kassiopeia8 skrev (12 timer siden): Det veldig tidlige symptomet jeg fikk forrige graviditet - med ømme pupper - uteblir fremdeles. Synes egentlig det er litt snodig, men men. Tenker å dra på TUL i slutten av måneden/starten av neste måned, når jeg er i uke 8. Ellers så ringer jeg vel snart til helsestasjonen for å bestille første svangerskapskontroll. Det begynner endelig å gå litt opp for meg at jeg faktisk er gravid. Selv om jeg håpte på det, var jeg nok ikke helt innstilt på at det faktisk skulle gå på første forsøk, så jeg ble litt satt ut av det. Veldig hyggelig selvfølgelig, og vi er lykkelige ❤️ Jeg hadde også ømme pupper i begynnelsen i forrige graviditet. Stusset veldig på at det ikke kom denne gangen. Men plutselig i uke 11 ble de ømme og doblet seg i størrelse på bare noen dager 😅 Det tok lang tid før det gikk opp for meg at jeg var gravid igjen. Føltes liksom litt for godt til å være sant 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #46 Del Skrevet 12. mai 2022 Juss-jenta skrev (31 minutter siden): Jeg hadde også ømme pupper i begynnelsen i forrige graviditet. Stusset veldig på at det ikke kom denne gangen. Men plutselig i uke 11 ble de ømme og doblet seg i størrelse på bare noen dager 😅 Det tok lang tid før det gikk opp for meg at jeg var gravid igjen. Føltes liksom litt for godt til å være sant 🙈 Godt å høre at det er ulike symptomer for flere!! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 16. mai 2022 Forfatter #47 Del Skrevet 16. mai 2022 5+4 i dag. Tok en ny digital test, som viste 3+ 😍 Jeg begynner å forsone meg med at jeg er gravid og tenke at dette går som det skal! Jeg har også sagt det til et par nærme venner også nå. Symptomene jeg har er relativt milde, litt ømme pupper, litt uggen, litt ekstra sulten, men ikke så mye. Kanskje slipper jeg billig unna, eller så kommer det for fullt etter jeg bikker 6 uker, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 17. mai 2022 Forfatter #48 Del Skrevet 17. mai 2022 5+5 Sliten etter en fin, innholdsrik, intens og lang dag. Det verker i hele kroppen, også i magen. Håper det bare er et tegn på at kroppen er sliten av å ha båret bunad og trippet rundt på litt vonde sko hele dagen. Man får jo alltid en liten stemme i bakhodet når det kommer smerter eller kramper, men jeg vet jo fra sist svangerskap at det er veldig vanlig. Om to uker har jeg TUL, og gleder meg veldig til å få en oppdatering på om det banker et lite hjerte der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 30. mai 2022 Forfatter #49 Del Skrevet 30. mai 2022 7+4 og en stund siden jeg skrev her sist. Hodet begynner å roe seg og ikke tenke på graviditet og baby konstant! I morgen skal jeg på TUL og gleder meg veldig. Krysser fingrene for et bankende hjerte og at alt er som det skal. Unntatt at mensen fremdeles uteblir har jeg lite symptomer. Ingen kvalme, og bare litt ekstra sliten og sulten kanskje. Ellers føler jeg meg som meg selv. Det eneste symptomet som kanskje er litt tydelig er at jeg faktisk begynner å få mage! Synes det er utrolig tidlig, og vet ikke helt om det kan stemme. Men magen buler ut, både morgen og kveld. Jeg er i utgangspunktet tynn, så det er en stor kontrast til en liten, hard kul. Håper det er et godt tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 31. mai 2022 #50 Del Skrevet 31. mai 2022 Spennende!! Hvordan gikk det i dag? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 31. mai 2022 Forfatter #51 Del Skrevet 31. mai 2022 Prøver2021 skrev (35 minutter siden): Spennende!! Hvordan gikk det i dag? 🥰 Alt bra! Fikk se en liten knøtt med et bankende hjerte. Satt et par dager kortere enn menstermin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 31. mai 2022 #52 Del Skrevet 31. mai 2022 Kassiopeia8 skrev (1 time siden): Alt bra! Fikk se en liten knøtt med et bankende hjerte. Satt et par dager kortere enn menstermin. Godt å høre!! 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå