AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Del Skrevet 7. april 2022 Hvilken nettbutikk foretrekker du i såfall? 👠👠 Anonymkode: 85e39...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Del Skrevet 7. april 2022 Boozt,, Zalando, Adidas, Nike, Lillevinkel, Mytheresa Anonymkode: afb76...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Del Skrevet 8. april 2022 Ja, Zalando, Adidas YME og Boozt. Anonymkode: 4dadb...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Del Skrevet 8. april 2022 https://www.irregularchoice.com/ Men bare noen få av dem. Det meste der er langt fra min smak. Nesten alt der er limited edition og man må være kjapt ute når kolleksjonene blir lagt ut for salg for å få de kule skoene. Synes det er gøy å ha noen statement-sko som for eksempel disse: eller være litt barnslig med disse (jeg er veldig populær blant barn av en eller annen rar grunn når jeg går med disse 😂) : Anonymkode: 6d147...fd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.irregularchoice.com/ Men bare noen få av dem. Det meste der er langt fra min smak. Nesten alt der er limited edition og man må være kjapt ute når kolleksjonene blir lagt ut for salg for å få de kule skoene. Synes det er gøy å ha noen statement-sko som for eksempel disse: eller være litt barnslig med disse (jeg er veldig populær blant barn av en eller annen rar grunn når jeg går med disse 😂) : Anonymkode: 6d147...fd4 Spesielt. Ville aldri gått med slike. Anonymkode: 85e39...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #6 Del Skrevet 8. april 2022 Har handlet en del sko fra Etsy. Deadstock fra 40- og 50-tallet. Anonymkode: c575b...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå