Gå til innhold

Er så lei av jeans. Hva går du med i stedet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Momjeans, skinny jeans, samma det. De er nesten aldri behagelige. Uansett jeg lei av å gå med dem hele tiden. 

Til info er jeg 31, og ikke 22, så er ikke så interessert i å kle meg sånn her:

Like It or Not, Gaudy Y2K Style Is Roaring Back | Vogue

How to Wear Your Favorite Y2K Fashion Trends in 2021 - PureWow

Aesthetics Printing Baggy Pants Y2K Fashion High Waist Straight Pants  Harajuku Trousers Autumn Vintage Streetwear|Pants & Capris| - AliExpress

 

 

.. Men i noe litt mer tidløst :) Hva går du med? Vis helst i bilder og fortell gjerne hvordan du bruker buksa i et antrekk.

Anonymkode: 51524...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS. tenkte med en gang jeg hadde postet dette at det var litt teit å skrive det om alder. Mange på 40 som kler seg mye mer trendy enn meg (og at de ser bra ut), så bare glem det med alder. Mente vel egentlig å skrive at jeg har en litt mer tidløs stil, og at jeg ikke er så glad i Y2K-bølgen nå.

Anonymkode: 51524...3fc

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjemme går jeg kun i joggebukse, kjole eller tights. Er rundt 30 selv.

Hva med noe slikt? 

Vero Moda VMEVA PAPERBAG CHECK PANT - Bukse - grey/white/grå - Zalando.no

Anonymkode: e6876...f8b

Hjemme, ja, det gjør jeg også :) trenger mer hjelp til hva jeg skal kle meg i ute. Jo, det går absolutt an med noe sånt, takk for tipset!

Anonymkode: 51524...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mest kjoler, skjørt og dressbukser.

Anonymkode: 0febf...411

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hjemme, ja, det gjør jeg også :) trenger mer hjelp til hva jeg skal kle meg i ute. Jo, det går absolutt an med noe sånt, takk for tipset!

Anonymkode: 51524...3fc

Under "stoffbukser" på zalando er mye lignende. Flere eksempler:

JDY JDYCATIA LANEY WIDE PANT - Bukse - chateau gray/gråbrun - Zalando.no

Vero Moda VMEVA PAPERBAG - Bukse - bungee cord/brun - Zalando.no

Weekday LILAH WINTER TROUSERS - Bukse - mole dark/brunlig - Zalando.no

Kaffe KAMETTE PANTS - Chinos - grape leaf/grønn - Zalando.no

Anonymkode: e6876...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker mamma leggings sammen med kjoler i behagelig t-skjortestoff.

 

Anonymkode: ba01c...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt jeans på over 15 år... 

Chinos, leggings (tykke), stoffbukser med høyt liv og brede bein. I ulike lengder.

Blyantskjørt. Etuikjoler. Løsere sommerkjoler.

Hjemme bruker jeg gjerne løse ullkjoler eller kashmirsett om vinteren. Eller løse bomullskjoler i ulike lengder i sommerhalvåret. 

Anonymkode: a7f4e...957

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke brukt jeans på over 15 år... 

Chinos, leggings (tykke), stoffbukser med høyt liv og brede bein. I ulike lengder.

Blyantskjørt. Etuikjoler. Løsere sommerkjoler.

Hjemme bruker jeg gjerne løse ullkjoler eller kashmirsett om vinteren. Eller løse bomullskjoler i ulike lengder i sommerhalvåret. 

Anonymkode: a7f4e...957

Det skjønner jeg godt! Det er helt forferdelig å gå i, faktisk. Jeg går likevel med dem hver dag, som en slags uniform som ikke er valgfri (selv om den selvfølgelig er det, jeg bare har ikke fantasi i farta). 

Skal undersøke litt. Jeg synes av og til det er litt vrient å sette sammen antrekk. Du har ikke tilfeldigvis noen bilder av hverdagsantrekk (med flate sko) til inspirasjon? :)

Anonymkode: 51524...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å bruke jeans relativt hyppig,  av den enkle grunn at jeg da veldig raskt merker det hvis vekten skulle være på tur opp 😅 Bruker også mye stoffbukser, chinos o.l som er nevnt her, og mye kjoler og skjørt. Men de periodene jeg har droppet jeans over lengre perioder, skjer det fort at vekten siger helt umerkelig på, og plutselig har «olabuksa krympet» når jeg tar den på meg igjen etter noen måneder 😆 Jeans er en utmerket måte å sørge for å holde vekten på 😁

Anonymkode: 189a1...297

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått med tights/strømpebukse og skjørt/kjole i 12 år. Orker ikke å gå med jeans.

Anonymkode: 7fe28...c63

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg foretrekker å bruke jeans relativt hyppig,  av den enkle grunn at jeg da veldig raskt merker det hvis vekten skulle være på tur opp 😅 Bruker også mye stoffbukser, chinos o.l som er nevnt her, og mye kjoler og skjørt. Men de periodene jeg har droppet jeans over lengre perioder, skjer det fort at vekten siger helt umerkelig på, og plutselig har «olabuksa krympet» når jeg tar den på meg igjen etter noen måneder 😆 Jeans er en utmerket måte å sørge for å holde vekten på 😁

Anonymkode: 189a1...297

Hehe, det er egentlig et godt poeng! Kanskje løsningen min blir å ta på seg jeansen 1-2 ganger i måneden 😄

Anonymkode: 51524...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg setter veldig pris på svarene deres, men blir eeeekstra glad for bilder. Jeg vet jo at det finnes stoffbukser, men jeg sliter med å bruke sånt i hverdagen :) Så helt fantastisk med noen bilder :)

Anonymkode: 51524...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri jeans. På jobb kan man jo ikke gå kledd i det, og hjemme velger jeg noe mye mer komfortabelt.

Anonymkode: fb232...a52

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det skjønner jeg godt! Det er helt forferdelig å gå i, faktisk. Jeg går likevel med dem hver dag, som en slags uniform som ikke er valgfri (selv om den selvfølgelig er det, jeg bare har ikke fantasi i farta). 

Skal undersøke litt. Jeg synes av og til det er litt vrient å sette sammen antrekk. Du har ikke tilfeldigvis noen bilder av hverdagsantrekk (med flate sko) til inspirasjon? :)

Anonymkode: 51524...3fc

Håpløs på bilder her inne.

Men bruker selv instagram og pinterest en del.

Handler en del på zalando. Legger inn en del filter. Finner noe som ser ok ut, så klikker jeg videre på anbefalinger derfra. 

For leggings holder jeg meg til Zara. Etuikjolene er stort sett fra Tiger. Så der kan du også hente en del inspirasjon.

Anonymkode: a7f4e...957

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bruker aldri jeans. På jobb kan man jo ikke gå kledd i det, og hjemme velger jeg noe mye mer komfortabelt.

Anonymkode: fb232...a52

Jøss, hvor jobber du? Er du prest?

Anonymkode: 28b4e...b46

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jøss, hvor jobber du? Er du prest?

Anonymkode: 28b4e...b46

Du kan ikke ha møtt så mange yrkesgrupper 😅

De fleste jeg kjenner kan ikke det. 

Her er vi jurist og lege. Kjenner og økonomer, eiendomsmeglere, biologer, farmasøyter, sivinger.... Enkelte kan riktignok ha på seg en pen jeans på casual friday. Men på ingen måte slike som er vist i HI. 

Anonymkode: a7f4e...957

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan ikke ha møtt så mange yrkesgrupper 😅

De fleste jeg kjenner kan ikke det. 

Her er vi jurist og lege. Kjenner og økonomer, eiendomsmeglere, biologer, farmasøyter, sivinger.... Enkelte kan riktignok ha på seg en pen jeans på casual friday. Men på ingen måte slike som er vist i HI. 

Anonymkode: a7f4e...957

Godt poeng. Nå tilbake til tema :) 😃

Anonymkode: 51524...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Momjeans, skinny jeans, samma det. De er nesten aldri behagelige. Uansett jeg lei av å gå med dem hele tiden. 

Til info er jeg 31, og ikke 22, så er ikke så interessert i å kle meg sånn her:

Like It or Not, Gaudy Y2K Style Is Roaring Back | Vogue

How to Wear Your Favorite Y2K Fashion Trends in 2021 - PureWow

Aesthetics Printing Baggy Pants Y2K Fashion High Waist Straight Pants  Harajuku Trousers Autumn Vintage Streetwear|Pants & Capris| - AliExpress

 

 

.. Men i noe litt mer tidløst :) Hva går du med? Vis helst i bilder og fortell gjerne hvordan du bruker buksa i et antrekk.

Anonymkode: 51524...3fc

Sjekk de tærne 😍

Anonymkode: 3b4fe...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...