Gå til innhold

Er så lei av jeans. Hva går du med i stedet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Godt poeng. Nå tilbake til tema :) 😃

Anonymkode: 51524...3fc

Altså. Du trenger ikke være frekk med de som faktisk forsøker å hjelpe deg... Nå angrer jeg på at jeg svarte deg tidligere i tråden. 

Anonymkode: a7f4e...957

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså. Du trenger ikke være frekk med de som faktisk forsøker å hjelpe deg... Nå angrer jeg på at jeg svarte deg tidligere i tråden. 

Anonymkode: a7f4e...957

Hæ? Hvordan er jeg frekk? 😅 Jeg sa bare "tilbake til tema" fordi mange tråder har en tendens til å skli ut her inne.

Anonymkode: 51524...3fc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt jeans. Joggebukser bare til jogging.  Liker best å bruke kjoler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (1 minutt siden):

Har aldri brukt jeans. Joggebukser bare til jogging.  Liker best å bruke kjoler.

Da er du flink. Jeg bruker joggebukser hver dag hjemme... Men ja, kjoler er jo egentlig mulig å bruke i hverdagen også. Jeg tenker ofte at man MÅ gå med bukse, men det stemmer jo ikke :) Takk!

Anonymkode: 51524...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hæ? Hvordan er jeg frekk? 😅 Jeg sa bare "tilbake til tema" fordi mange tråder har en tendens til å skli ut her inne.

Anonymkode: 51524...3fc

Da rapporterer du. I stedet for å bidra til videre avsporing. Men synes jo som om du også helst diskuterer utenfor tema. 

Anonymkode: a7f4e...957

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da rapporterer du. I stedet for å bidra til videre avsporing. Men synes jo som om du også helst diskuterer utenfor tema. 

Anonymkode: a7f4e...957

Hvordan diskuterer jeg utenfor tema? Det var ikke jeg som spurte om vedkommende var prest, hvis det er det du sikter til. 

Anonymkode: 51524...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uansett var det ikke meningen å oppleves som frekk. 

Anonymkode: 51524...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får du et veldig konkret tips;

https://www.veromoda.com/no/no/vm/kjoep-etter-kategori/bukser-and-leggings/tailored-mid-rise-bukser-5714916316524.html?gclid=Cj0KCQjwl7qSBhD-ARIsACvV1X3_2XgtsWUnPjXQeUGL9zN3ewhbR61nZG31yH_hktOmkZLH7XxnnO8aAnJSEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
 

Like behagelige, myke og stretchy som joggebukser, (nesten) like pene som dressbukser. 

Anonymkode: fb232...a52

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her får du et veldig konkret tips;

https://www.veromoda.com/no/no/vm/kjoep-etter-kategori/bukser-and-leggings/tailored-mid-rise-bukser-5714916316524.html?gclid=Cj0KCQjwl7qSBhD-ARIsACvV1X3_2XgtsWUnPjXQeUGL9zN3ewhbR61nZG31yH_hktOmkZLH7XxnnO8aAnJSEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
 

Like behagelige, myke og stretchy som joggebukser, (nesten) like pene som dressbukser. 

Anonymkode: fb232...a52

Oi! Takk🤩

Anonymkode: 51524...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverste bildet til venstre, Adidas tracksuit all day, kult og komfortabelt. 

Anonymkode: 37c81...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du kan ikke ha møtt så mange yrkesgrupper 😅

De fleste jeg kjenner kan ikke det. 

Her er vi jurist og lege. Kjenner og økonomer, eiendomsmeglere, biologer, farmasøyter, sivinger.... Enkelte kan riktignok ha på seg en pen jeans på casual friday. Men på ingen måte slike som er vist i HI. 

Anonymkode: a7f4e...957

Jurister kan ikke gå med jeans på jobb? Den var ny.  Men det spørs selvsagt hvor man jobber.   Jobber du i departement o.l kan du selvsagt gå i jeans som jurist.

Anonymkode: b3057...5be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jurister kan ikke gå med jeans på jobb? Den var ny.  Men det spørs selvsagt hvor man jobber.   Jobber du i departement o.l kan du selvsagt gå i jeans som jurist.

Anonymkode: b3057...5be

Men veldig få i privat sektor går med jeans (unntatt lager osv).

Anonymkode: fb232...a52

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan ikke ha møtt så mange yrkesgrupper 😅

De fleste jeg kjenner kan ikke det. 

Her er vi jurist og lege. Kjenner og økonomer, eiendomsmeglere, biologer, farmasøyter, sivinger.... Enkelte kan riktignok ha på seg en pen jeans på casual friday. Men på ingen måte slike som er vist i HI. 

Anonymkode: a7f4e...957

I de fleste av de yrkesgruppene du nevner der kan man ofte gå i jeans da

Anonymkode: ffce9...a27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her får du et veldig konkret tips;

https://www.veromoda.com/no/no/vm/kjoep-etter-kategori/bukser-and-leggings/tailored-mid-rise-bukser-5714916316524.html?gclid=Cj0KCQjwl7qSBhD-ARIsACvV1X3_2XgtsWUnPjXQeUGL9zN3ewhbR61nZG31yH_hktOmkZLH7XxnnO8aAnJSEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
 

Like behagelige, myke og stretchy som joggebukser, (nesten) like pene som dressbukser. 

Anonymkode: fb232...a52

Blir det ikke fort knær i dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våger meg frempå med et par forslag;

Buksene Soffys fra Part two er veldig behagelige, finnes i mange farger. 
 

Også er det linbukser fra Gant da 💙 Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte dem i sort i fjor, nå finner jeg dem bare i veldig små størrelser. De er overraskende kledelige:

 

204D2A55-3151-4680-A64D-2487010B10F0.jpeg

A40918A5-E4FA-4FC9-B5A5-AE0571DC6AFD.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du kan ikke ha møtt så mange yrkesgrupper 😅

De fleste jeg kjenner kan ikke det. 

Her er vi jurist og lege. Kjenner og økonomer, eiendomsmeglere, biologer, farmasøyter, sivinger.... Enkelte kan riktignok ha på seg en pen jeans på casual friday. Men på ingen måte slike som er vist i HI. 

Anonymkode: a7f4e...957

Eh, er du i kontakt med virkeligheten? Folk i disse yrkesgruppene du nevner kan og går selvsagt i jeans. Det er vel kun under offisielle statsbesøk at man ikke kan gå med jeans og det gjelder hovedsaklig statsråder (statsråder går med jeans under offisielle oppdrag også, men da gjerne med sorte, nøytrale jeans). Kongelige bruker heller ikke jeans under offisielle oppdrag. Regner med folk ikke går med hullete mom jeans på jobb, men nøytrale jeans i nøytrale farger og uten hull? Absolutt. Jeg tilhører selv en av de yrkesgruppene du nevner - og ja, både jeg og majoriteten av mine kolleger går med jeans på jobb.

Anonymkode: b8daa...f64

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...