AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #41 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Altså. Du trenger ikke være frekk med de som faktisk forsøker å hjelpe deg... Nå angrer jeg på at jeg svarte deg tidligere i tråden. Anonymkode: a7f4e...957 Herlighet. Mulig å være så hårsår? Anonymkode: b8daa...f64 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #42 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I de fleste av de yrkesgruppene du nevner der kan man ofte gå i jeans da Anonymkode: ffce9...a27 Selvsagt. Merkelig uttalelse😌 Anonymkode: b8daa...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #43 Del Skrevet 8. april 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Du kan ikke ha møtt så mange yrkesgrupper 😅 De fleste jeg kjenner kan ikke det. Her er vi jurist og lege. Kjenner og økonomer, eiendomsmeglere, biologer, farmasøyter, sivinger.... Enkelte kan riktignok ha på seg en pen jeans på casual friday. Men på ingen måte slike som er vist i HI. Anonymkode: a7f4e...957 Wow, du har en snever omgangskrets av de nevnte yrkesgruppene. Kjenner du bare folk som jobber i samme stive bransje? 10 hours ago, AnonymBruker said: Men veldig få i privat sektor går med jeans (unntatt lager osv). Anonymkode: fb232...a52 Veldig mange i privat sektor går i jeans. *Veldig* mange. Anonymkode: 75778...f00 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #44 Del Skrevet 8. april 2022 Jeans brukes i de fleste bransjer, men for mange er det utenkelig å bruke jeans på jobb da det er et arbeiderklasse plagg for arbeidere. Anonymkode: 37c81...5fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #45 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeans brukes i de fleste bransjer, men for mange er det utenkelig å bruke jeans på jobb da det er et arbeiderklasse plagg for arbeidere. Anonymkode: 37c81...5fd Det var da en voldsomt konservativ og arrogant holdning - med orddelingsfeil..... Anonymkode: 5f512...37b 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #46 Del Skrevet 8. april 2022 Vet ikke hvilken stil du foretrekker, TS, men sjekk ut instagramkontoene til Ewelina Kanty og Symphony of Silk. Riktignok bruker de en del jeans, men også mye andre buksetyper, kjoler og skjørt. Kanskje du kan finne litt inspirasjon der Anonymkode: 5f512...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #47 Del Skrevet 8. april 2022 Jeg bruker som regel svarte «dressbukser». De bruker jeg sammen med alt og det ts kanskje bruker til jeans - strikkegensere, skjorter, cardigans og vester. Siden jeg bruker de svarte buksene mye, kjøper jeg ganske dyre bukser, og passer på at de har passform som passer meg. Kjøper Filippa k og div. «voksen dame-merke» med god kvalitet. En random svart bukse fra vero moda feks synes jeg totalt ødelegger looken jeg prøver å oppnå. Anonymkode: c6a6c...9a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #48 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du kan ikke ha møtt så mange yrkesgrupper 😅 De fleste jeg kjenner kan ikke det. Her er vi jurist og lege. Kjenner og økonomer, eiendomsmeglere, biologer, farmasøyter, sivinger.... Enkelte kan riktignok ha på seg en pen jeans på casual friday. Men på ingen måte slike som er vist i HI. Anonymkode: a7f4e...957 Hele den snevre omgangskretsen min (vi er ca. nyutdannede og stolte hele gjengen) består av siviløkonomer, jurister, sivilingeniører, og dataingeniører, og selv om vi alle jobber i relativt store kjente selskaper så er det ikke noe særlig med dresscode 😅 Jeg kjøpte jo en egen business garderobe for litt over et år siden med dressbukser for kvinner, bluser og skjorter i ulike hvit og kremtoner, blazere, loafers, og hele pakken. Inntrykket mitt var at de kledde seg fint på intervjuet, men utover det så gikk det i jeans, joggesko, vanlige ullgensere, og til og med en hettegenser i ny og ne. Ingen av oss har faktisk en streng dresscode og casual friday har jeg aldri hørt om utenom amerikanske serier fra 90-tallet Anonymkode: b6419...5cd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #49 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeans brukes i de fleste bransjer, men for mange er det utenkelig å bruke jeans på jobb da det er et arbeiderklasse plagg for arbeidere. Anonymkode: 37c81...5fd Slikt er sikkert vanlig i wannabe-miljøer med sosiale klatrere uten manglende refleksjosevner. Vi snakker om jeans her. Faglig dyktighet er viktigere enn noe så banalt som bukser, men det er ikke i alle yrker det er der fokuset ligger, altså fokus på faglig dyktighet. Det var en skivebom av Ab-en som brukte sivinger, leger, biologer som eksempler, eiendomsmeglere og jurister var bedre eksempler😉 Anonymkode: b8daa...f64 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 22. april 2022 #50 Del Skrevet 22. april 2022 Kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #51 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 18.52): Du kan ikke ha møtt så mange yrkesgrupper 😅 De fleste jeg kjenner kan ikke det. Her er vi jurist og lege. Kjenner og økonomer, eiendomsmeglere, biologer, farmasøyter, sivinger.... Enkelte kan riktignok ha på seg en pen jeans på casual friday. Men på ingen måte slike som er vist i HI. Anonymkode: a7f4e...957 Jeg er jurist og samboeren min er ingeniør, og vi går begge med jeans på jobb innimellom. Synes likevel ikke jeans er så behagelig, så velger som regel løse eller mer ettersittende dressbukser, kjoler, skjørt og andre tøybukser. Anonymkode: dcfff...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #52 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (På 8.4.2022 den 8.49): Jeg bruker som regel svarte «dressbukser». De bruker jeg sammen med alt og det ts kanskje bruker til jeans - strikkegensere, skjorter, cardigans og vester. Siden jeg bruker de svarte buksene mye, kjøper jeg ganske dyre bukser, og passer på at de har passform som passer meg. Kjøper Filippa k og div. «voksen dame-merke» med god kvalitet. En random svart bukse fra vero moda feks synes jeg totalt ødelegger looken jeg prøver å oppnå. Anonymkode: c6a6c...9a2 hva heter buksen? Er buksene fra filippa k veldig lange i bena ? Anonymkode: 45d40...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #53 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): hva heter buksen? Er buksene fra filippa k veldig lange i bena ? Anonymkode: 45d40...ad8 Har ulike bukser fra Filippa k. Alle har jeg hatt i mange år, så ikke sikkert de lages lenger. Men ville gått i butikk og prøvd mange. Du kan ikke kjøpe bukser på nett (i følge meg). Tror ikke de er spesielt lange i beina. Men har selv litt lange ben. Anonymkode: c6a6c...9a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 23. april 2022 #54 Del Skrevet 23. april 2022 Bruker treningstights og joggebukser når jeg ikke bruker jeans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #55 Del Skrevet 31. juli 2022 Kjole Anonymkode: 239b8...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #56 Del Skrevet 31. juli 2022 Skjønner jeg godt. Klesvalget på alle bildene var heselige. Anonymkode: 6bf39...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #57 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 18.52): Du kan ikke ha møtt så mange yrkesgrupper 😅 De fleste jeg kjenner kan ikke det. Her er vi jurist og lege. Kjenner og økonomer, eiendomsmeglere, biologer, farmasøyter, sivinger.... Enkelte kan riktignok ha på seg en pen jeans på casual friday. Men på ingen måte slike som er vist i HI. Anonymkode: a7f4e...957 De fleste du kjenner?! Jeg tror ikke jeg kjenner noen som ikke kan. Her går ordfører, rådmann, enhetsledere, leger, renholdere, lærere og presten i jeans. Anonymkode: 14cbe...2d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 31. juli 2022 #58 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 18.52): Du kan ikke ha møtt så mange yrkesgrupper 😅 De fleste jeg kjenner kan ikke det. Her er vi jurist og lege. Kjenner og økonomer, eiendomsmeglere, biologer, farmasøyter, sivinger.... Enkelte kan riktignok ha på seg en pen jeans på casual friday. Men på ingen måte slike som er vist i HI. Anonymkode: a7f4e...957 Hvorfor kan ikke en økonom gå med jeans på jobb ? De gjør da det? Ingeniører også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #59 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg bruker kun bukser med strikk i livet og som går ut ved ankelen på buksene. Normal og behagelig bukse for meg som er overvektig. Anonymkode: f77ad...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wwoman Skrevet 31. juli 2022 #60 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg bruker alltid jeans bortsett fra til trening, finnes ikke noe bedre plagg en jeans spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå