Mamajune11 Skrevet 7. april 2022 #21 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Jeg og en venninne gjeng har bestilt sydentur, men er også invitert i konfirmasjonen til kusinen min samme helg. Har veldig lyst til å dra på sydentur, men føler det blir litt dumt å droppe konfirmasjonen. Da jeg allerede har vært i syden i år og har flere reiser i løpet av sommeren. Venninnene mine "presser" meg til å droppe konfirmasjonen, selv om de sier at det er mitt valg. Så er det veldig tydlig hva de syns, men i deres familier setter de ikke konfimasjon like høyt som i min. Problemet nå er at jeg ikke får refundert flybillettene, så spørsmålet er egentlig er det greit å reise på sydentur istedenfor å gå i kusinen din sin konfirmasjon? Anonymkode: a1a16...c72 Vi dropper kusinen min sin konf nå i mai for sydentur. Drit i konf, det er ikke såååå viktig. Fiks gave og lever den før du reiser Det er de voksne som eventuelt blir fornærma, konfirmanten bryr seg neppe. 1
Mamajune11 Skrevet 7. april 2022 #22 Skrevet 7. april 2022 321586 skrev (4 timer siden): Invitasjonen kom først, men tenkte ikke over at det var konfirmasjon da jeg bestilte. Da lyver du å sier turen var bestilt FØR du fikk invitasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #23 Skrevet 7. april 2022 Just now, Mamajune11 said: Da lyver du å sier turen var bestilt FØR du fikk invitasjon. Enig. En slik hvit løgn gavner i dette tilfellet begge parter. Anonymkode: f3409...4cd
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #24 Skrevet 7. april 2022 Syden, lett! Konfirmasjon er kjedelig, syden er gøy. Anonymkode: 1498c...5ca 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #25 Skrevet 7. april 2022 Konfirmasjonen til en kusine bør ikke være noe problem å droppe med mindre dere er veldig nære. Anonymkode: 458b7...bb3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #26 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hadde du besvart invitasjonen? Anonymkode: d2b28...034 Finnes det noe alternativ ? Selvfølgelig svarer man på en invitasjon. Jeg ville dratt på tur. En konfirmasjon betyr kun noe for barnet og foreldrene. Alle andre gjester er der bare av plikt. Anonymkode: ffc92...570
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå