AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Hei, har noen tips til hva jeg kan putte i påskeegget til ettåringen? Det blir én sjokolade, for han elsker det, men tar veldig gjerne imot tips til andre ting, må jo ikke være godteri.. Anonymkode: 13070...6e5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Hvorfor skal en ettåring ha skjokolade eller godteri i det hele tatt?? Anonymkode: 72a81...0fe 12 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Oppskåret frukt? Bruk serviett i bunn. Liten Rosinboks Anonymkode: dd7fc...915 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal en ettåring ha skjokolade eller godteri i det hele tatt?? Anonymkode: 72a81...0fe Fordi storesøster for og han elsker sjokolade. Det var IKKE det jeg spurte om, vennligst les hi en gang til. Anonymkode: 13070...6e5 13 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi storesøster for og han elsker sjokolade. Det var IKKE det jeg spurte om, vennligst les hi en gang til. Anonymkode: 13070...6e5 Får * Anonymkode: 13070...6e5 1
Forundret.. Skrevet 6. april 2022 #6 Skrevet 6. april 2022 (endret) Jeg putta i en liten bamse, smoothier, fruktstang, div sånne babysnacks. Dette gjorde jeg fordi eldre søsken fikk. Eldstemann fikk ingenting sånt da hun var så liten. Endret 6. april 2022 av Forundret.. 4
Mamajune11 Skrevet 6. april 2022 #8 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, har noen tips til hva jeg kan putte i påskeegget til ettåringen? Det blir én sjokolade, for han elsker det, men tar veldig gjerne imot tips til andre ting, må jo ikke være godteri.. Anonymkode: 13070...6e5 Vår er 1,5. Hen får en liten vannpistol, tattoveringer, et babyshark egg og en prompepute. Vi voksne får også vannpistol i vårt, så skal vi ha vannkrig. Svigers har og ordnet påskeegg fullt av snop, dette får hen så klart ikke. Det spiser vi voksne utover påsken etter leggetid. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #9 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oppskåret frukt? Bruk serviett i bunn. Liten Rosinboks Anonymkode: dd7fc...915 Blir kanskje litt fuktig og slapt oppi der, men rosiner var god ide😊 takk 🌸 Anonymkode: 13070...6e5 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #10 Skrevet 6. april 2022 Druer og blåbær får vår toåring. Det er jo det beste han vet 🤪 Det er ikke så grisete heller. Anonymkode: b79bf...5b4 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #11 Skrevet 6. april 2022 Jeg er kanskje kjip, men da min var 1 fikk hun en smoothie-pose. Anonymkode: 29357...a0b 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #12 Skrevet 6. april 2022 Mamajune11 skrev (1 minutt siden): Vår er 1,5. Hen får en liten vannpistol, tattoveringer, et babyshark egg og en prompepute. Vi voksne får også vannpistol i vårt, så skal vi ha vannkrig. Svigers har og ordnet påskeegg fullt av snop, dette får hen så klart ikke. Det spiser vi voksne utover påsken etter leggetid. Moro 🤩 babyshark egg, hva er det? Blir sikkert en del godis fra besteforeldre også, så må liksom fordele det litt.. Forundret.. skrev (1 minutt siden): Jeg putta i en liten bamse, smoothier, fruktstang, div sånne babysnacks. Dette gjorde jeg fordi eldre søsken fikk. Eldstemann fikk ingenting sånt. Åå han elsker slike smoothier, det var en god idé 😊 kjøpte et ganske stort egg så det er jo plass til en del 💕 min eldste fikk heller ikke noe slikt da hun var så lita, det er første gang i år fordi hun har skjønt at det er vanlig.. Vi feirer egentlig ikke påske, men påskeegg er jo litt moro 😊 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kyllingfigur Anonymkode: 1000e...6c3 Anonymkode: 13070...6e5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #13 Skrevet 6. april 2022 Min fikk to sånnne klemmepakker med smoothie da han var så liten. Anonymkode: 92c08...2a6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #14 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kanskje kjip, men da min var 1 fikk hun en smoothie-pose. Anonymkode: 29357...a0b Det er ikke kjipt. Jeg vet jo hva folk sier om de posene, men han elsker dem.. Selv de med grønnkål.. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Druer og blåbær får vår toåring. Det er jo det beste han vet 🤪 Det er ikke så grisete heller. Anonymkode: b79bf...5b4 Jeg har ikke tord å gi druer til femåringen enda.. Hysterisk 😅 bringebær liker ettåringen, men blir jo fort grisete oppi der med frukt og bær som lett knuses.. Og det er jo det han kan spise for eplebiter osv blir jo litt for hardt.. Banan derimot er jo supert alternativ. Anonymkode: 13070...6e5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #15 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fordi storesøster for og han elsker sjokolade. Det var IKKE det jeg spurte om, vennligst les hi en gang til. Anonymkode: 13070...6e5 Det er uansett ikke grunn til å gi et så lite barn så mye sukker. Anonymkode: 72a81...0fe 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #16 Skrevet 6. april 2022 Jeg fylte et lite påskeegg til min ett åring med sånne baby snacks 😅 Du vet smoothie puter, eple snøre osv, og smoothie poser. La også en liten lekebil oppi så blir han glad x) Anonymkode: fe034...f82 4
Trilili Skrevet 6. april 2022 #17 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei, har noen tips til hva jeg kan putte i påskeegget til ettåringen? Det blir én sjokolade, for han elsker det, men tar veldig gjerne imot tips til andre ting, må jo ikke være godteri.. Anonymkode: 13070...6e5 "Godteri" fra babyavdeling på matbutikk, smoothiepose, en liten sjokolade 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #18 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er uansett ikke grunn til å gi et så lite barn så mye sukker. Anonymkode: 72a81...0fe Ts skrev én sjokolade, slapp av da Anonymkode: fe034...f82 14
Mamajune11 Skrevet 6. april 2022 #19 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Moro 🤩 babyshark egg, hva er det? Blir sikkert en del godis fra besteforeldre også, så må liksom fordele det litt.. Åå han elsker slike smoothier, det var en god idé 😊 kjøpte et ganske stort egg så det er jo plass til en del 💕 min eldste fikk heller ikke noe slikt da hun var så lita, det er første gang i år fordi hun har skjønt at det er vanlig.. Vi feirer egentlig ikke påske, men påskeegg er jo litt moro 😊 Anonymkode: 13070...6e5 Basically et kinderegg bare med babyshark på innpakningen, antar det er en baby shark inni. Kjøpt på lekebutikk til 17kr 😂 Tenker å legge inn en smoothie også, hen ser jo at vi har snop i våre. Så hen må jo få noe
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #20 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fylte et lite påskeegg til min ett åring med sånne baby snacks 😅 Du vet smoothie puter, eple snøre osv, og smoothie poser. La også en liten lekebil oppi så blir han glad x) Anonymkode: fe034...f82 Det er helt perfekt ❤️ Takk for tips! Trilili skrev (1 minutt siden): "Godteri" fra babyavdeling på matbutikk, smoothiepose, en liten sjokolade Ja, det er perfekt 😊 han har ikke smakt sånn "vanlig godteri" det ser jeg heller ikke poenget med. Anonymkode: 13070...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå