Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Mamajune11 skrev (1 minutt siden):

Basically et kinderegg bare med babyshark på innpakningen, antar det er en baby shark inni. Kjøpt på lekebutikk til 17kr 😂 

Tenker å legge inn en smoothie også, hen ser jo at vi har snop i våre. Så hen må jo få noe :) 

Gøy 😊 min elsker dinosaurer, så kanskje de har litt forskjellig der, kan ta en tur å se 🤩 

Anonymkode: 13070...6e5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eldste var 11 mnd sin første påske og fikk påskeegg av oldemor. Inneholdt en påskekyllingbamse, et påskeharenattlys og en smoothie.

Anonymkode: 475b7...c20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, har noen tips til hva jeg kan putte i påskeegget til ettåringen? Det blir én sjokolade, for han elsker det, men tar veldig gjerne imot tips til andre ting, må jo ikke være godteri.. 

Sjokolade, maissnaks(babyostepop),smoothie,duplo,lekebil.

Anonymkode: c91fd...2cf

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har noen tips til hva jeg kan putte i påskeegget til ettåringen? Det blir én sjokolade, for han elsker det, men tar veldig gjerne imot tips til andre ting, må jo ikke være godteri.. 

Smoothiegreier og sånne som ligner på  maisgreier? Blåbær/bringebær? En leke? Aktivitet? 

Anonymkode: 7892d...aa5

AnonymBruker
Skrevet

Dere som skriver rosiner - barn under tre år bør ikke spise rosiner.

hadde puttet i en leke, ball feks og frukt

Anonymkode: 2dab8...65d

AnonymBruker
Skrevet

Min fikk sånn baby»godteri» og et par småleker🥰

Anonymkode: b8b46...53f

Skrevet

Kilde på at barn under tre _ikke bør spise rosiner_, takk!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er uansett ikke grunn til å gi et så lite barn så mye sukker.

Anonymkode: 72a81...0fe

Alvorlig talt, det er sjokolade, ikke alkohol 😂 snakker om å være hysterisk mammapoliti

Anonymkode: 6d620...977

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

8 minutter siden, kankankan said:

Kilde på at barn under tre _ikke bør spise rosiner_, takk!

https://www.kk.no/mamma/barn-kan-bli-syke-av-rosiner/63937075#:~:text=Barn bør bare spise rosiner,50 gram rosiner i uken.

"Barn under 3 år bør ikke spise mer enn ca. 50 gram rosiner i uken."

Vet ikke helt hvor stor en sånn liten rosin-boks er? 40 gram kanskje? Isåfall er det helt innafor med rosiner til påske. 

Anonymkode: c54b1...c0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ettåringer å spise rosiner da? Har ikke gitt til ham før 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er ikke kjipt. Jeg vet jo hva folk sier om de posene, men han elsker dem.. Selv de med grønnkål.. 

Jeg har ikke tord å gi druer til femåringen enda.. Hysterisk 😅 bringebær liker ettåringen, men blir jo fort grisete oppi der med frukt og bær som lett knuses.. Og det er jo det han kan spise for eplebiter osv blir jo litt for hardt.. Banan derimot er jo supert alternativ. 

Hæ? Det er bare å dele de i to, så er det da like stor kvelningsfare som all annen mat. 

Anonymkode: b79bf...5b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Klarer ettåringer å spise rosiner da? Har ikke gitt til ham før 😅

Ettåringer klarer vel å spise rosiner? Vi hadde med rosiner som "underholdning" da vi hadde en del timers flytur da datteren vår var 10 måneder....

Anonymkode: 22227...dba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Småleker og smoothiepose? 

Anonymkode: c530e...d29

AnonymBruker
Skrevet

I fjor fikk vår da 1,5åring litt forskjellig "godteri" fra babyavdelingen, men det var ikke mye av det han likte😅 ble bare mye kliss. Men han fikk også en ball og en fantusbamse, det var veldig populært. I år får han nok noen maispinner, druer, rosiner og en liten påskesjokolade. Besteforeldrene kjøpte et stort egg fylt av godteri til han, det får vi foreldre spise i løpet av påsken.

Anonymkode: 8f403...1b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er ikke kjipt. Jeg vet jo hva folk sier om de posene, men han elsker dem.. Selv de med grønnkål.. 

Jeg har ikke tord å gi druer til femåringen enda.. Hysterisk 😅 bringebær liker ettåringen, men blir jo fort grisete oppi der med frukt og bær som lett knuses.. Og det er jo det han kan spise for eplebiter osv blir jo litt for hardt.. Banan derimot er jo supert alternativ. 

Du har ikke turt å gi druer til en 5åring? Antagelig har den fått druer mange ganger i barnehagen, mest trolig ikke oppdelt heller 😅

Anonymkode: 02051...069

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke turt å gi druer til en 5åring? Antagelig har den fått druer mange ganger i barnehagen, mest trolig ikke oppdelt heller 😅

Anonymkode: 02051...069

Nei har ikke tort, 😂 jeg tåler ikke druer særlig godt, så vi har liksom ikke hatt veldig behov heller. Hun har nok spist det mange ganger 😂 

AnonymBruker
Skrevet

Min fikk en liten sjokolade, smoothie, sånn smoothie biter og annen «baby snacks».

Anonymkode: 42d7f...cf9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 21.01):

Min fikk en gomp eske, sjokolade, 2 som klemme poser med frukt, smothie drikke, en bil, liten duplo pakke, fantorangen bamse og en lekemobil, da var han 14mnd

Anonymkode: 43d7d...dc9

AnonymBruker
Skrevet

Her er det mormor som elsker og ordne i stand påskeegg til barna mine, så i fjor fikk også hun på 2 måneder et påskeegg. Hun har minimalt med godteri i de, for det er stort sett bare morsomme og brukbare ting - som solbriller, en ny tannbørste, hårbørste, hårpynt (vi har tre jenter), en leke eller to, sokker, truser etc - altså ting som uansett blir brukt. Også får de en liten sjokolade hver pluss litt smågodt. 

Hadde jeg ordnet påskeegg til de selv, ville nok min 1-åring fått en liten sjokolade, rosiner, smoothiepose eller noe annet fra babygodtehylla i butikken. 

Anonymkode: af507...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...