AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #41 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alle skjønner hvorfor Ukraina vant, at det var resultat av støtte til et krigsherjet land. Og det er vel de færreste som egentlig har noe problem med det. Anonymkode: b66f6...f7e Vi støtter på alle andre områder. Her var det på forhånd ingen vits for de andre artistene og legge ned tid og penger. Seier var gitt uansett hvilken sang de kom med. Skal dette forsette? Hva med idretten? Anonymkode: e2e66...0f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #42 Del Skrevet 15. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor ikke heller se på mange av de "hundre og ørten" andre talent-showene som faktisk handler om forskjellige talenter? Anonymkode: a5fc6...ceb Talentkonkurranser er det alt for mange av. Foretrekker en konkurranse mellom ulike låter som i Eurovision. Anonymkode: e8883...5f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #43 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg har full forståelse for å vise sympati for Ukraina, og sympatiserer selv med dem. Situasjonen ukrainere er i nå er helt utenkelig og grufullt, og vi må for all del hjelpe dem. Men Eurovision skal i utgangspunktet være fri for politikk, det er en fest hvor landene samles med sanger og show i sentrum. Og sist jeg sjekket, så skal det vel forestille en sangkonkurranse. Personlig synes jeg ikke sangen til Ukraina var så bra, men det synes jeg riktignok om ganske mange av sangene under Eurovision i år. Uansett, tilbake til poenget: Jeg synes det blir feil at de skal vinne på sympati. Hva hjelper det Ukraina at Europa stemmer frem sangen i Eurovision? Vil det hjelpe på uroen? Hva med de stakkarene i Ukraina som er midt oppi det verste? Gjør det en forskjell for dem? Anonymkode: 22378...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobella66 Skrevet 21. mai 2022 #44 Del Skrevet 21. mai 2022 Jeg synes ikke Ukraina sin sang var blant de fineste, men jeg forstår at de fikk stemmer i ESC 22. Respekt for de som stemte på Ukraina, og det viser at Europa står sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå