AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Del Skrevet 6. april 2022 Følte meg spontan i helga og bestemte meg for å komme han i forkjøpet og fri. Dette mens vi var på et fjellhotell. Bestemte meg for å servere han bolle og under bolla en serviett hvor jeg hadde skrevet at jeg elsker han, og under, vil du gift dæ me mæ. Bestevenninna mi på avstand står å filmer det hele og der ser man tydelig at mens han spiser bolla ser han ned på servietten. Han glefser i seg bolla, knørver sammen servietten til en ball og hiver den i ovnen. Jeg stormet ut gråtkvalt og var selvfølgelig lei meg. Han påstår han trodde det var trykket på servietten og ikke skrevet av meg noe jeg ikke tror på. Ser på filmen bestevenninna mi tok at han blir overrasket når han kikka på servietten. Som om ikke det var nok kom han ikke etter når jeg stormet ut. Skyldte på slalomstøvlene var tunge å gå i. Så han og kompisen drakk øl mens min bestevenninne trøstet meg. Og han har bare latt som ingenting i 4 dager nå. Er helt knust og vet ikke om jeg ser en fremtid med han mer. Innspill? Anonymkode: ade75...a72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 6. april 2022 #2 Del Skrevet 6. april 2022 Tror du skal være glad han ikke svarte ja. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Del Skrevet 6. april 2022 Skjønner ikke hvorfor det måtte filmes? Anonymkode: 78d71...495 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Del Skrevet 6. april 2022 Tror du overreagerer mtp hans side av historien. Om dette er mannen i ditt liv, så er jo tillit avgjørende mellom dere. Han sier at han ikke forstod det, og du antyder at dere allerede hadde planlagt å gifte dere. Kanskje han ble skuffet over å få frieriet på en serviett, eller med andre tilstede? Kanskje han rett og slett ikke tenkte over at du kunne ha prøvd å fri på den måten? Hva hadde vært hans ideelle reaksjon for deg, da? Han leser teksten og vet kanskje ikke hvordan han skal forholde seg til det. Hvordan spør man om en annen person har fridd, liksom? Tror du bør snakke med han, og få oppklart situasjonen. Vær rolig, og nevn at du setter pris på at han heller er ærlig enn unnvikende. Det var nok bare en misforståelse. Anonymkode: de679...dce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Del Skrevet 6. april 2022 Er det virkelig noen som gjør noe så idiotisk som å fri på en serviett? Hvorfor kunne dere ikke bare snakke om ekteskap i fred og ro mens dere var alene en kveld? Anonymkode: b50fd...bb2 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Del Skrevet 6. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er det virkelig noen som gjør noe så idiotisk som å fri på en serviett? Hvorfor kunne dere ikke bare snakke om ekteskap i fred og ro mens dere var alene en kveld? Anonymkode: b50fd...bb2 Har ikke noe med saken å gjøre. TS valgte det slik. Det er henne det skal kjennes riktig for. Anonymkode: 6fdde...9c9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #7 Del Skrevet 6. april 2022 Det er 11 små trollbarn som venter på å bli lagt - og her sitter du???? Anonymkode: 28a27...aa7 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #8 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke noe med saken å gjøre. TS valgte det slik. Det er henne det skal kjennes riktig for. Anonymkode: 6fdde...9c9 Hvis man ønsker å få et ja i svar så bør det da føles riktig for 2 parter. Anonymkode: e4ef1...e06 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #9 Del Skrevet 6. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvis man ønsker å få et ja i svar så bør det da føles riktig for 2 parter. Anonymkode: e4ef1...e06 Om man vil overraske, kan det aldri garanteres om det passer for den andre. Det viktige er jo det å bli fridd til, ikke hvordan det skjer. Trodde ikke menn var så "picky" når det kom til slik Anonymkode: 6fdde...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 6. april 2022 #10 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke noe med saken å gjøre. TS valgte det slik. Det er henne det skal kjennes riktig for. Anonymkode: 6fdde...9c9 Helt feil, ønsker man å fri burde man tilpasse frieriet til den man spør. Det sagt, kanskje mannen ble enormt skuffet og ikke visste hvordan han skulle oppføre seg TS? Å late som ingenting er mange menns måte å takle problemer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #11 Del Skrevet 6. april 2022 Just now, loveli said: Helt feil, ønsker man å fri burde man tilpasse frieriet til den man spør. Det sagt, kanskje mannen ble enormt skuffet og ikke visste hvordan han skulle oppføre seg TS? Å late som ingenting er mange menns måte å takle problemer på. TS har gjort det i beste tro. Det burde mannen i møte komme. Anonymkode: 6fdde...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #12 Del Skrevet 6. april 2022 Jeg klarer ikke slippe tanken på at han satt med slalåmstøvler mens han spiste bolle. Og så ved siden av en peis? Merkelig setting. Anonymkode: da42f...1a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #13 Del Skrevet 6. april 2022 Vet han at du fridde, eller leste han bare "jeg elsker deg", siden frieriet var under? Anonymkode: 84b87...d74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #14 Del Skrevet 6. april 2022 Hvor gamle er dere egentlig? Høres ikke helt ut som om dere er moden for ekteskap uansett. Anonymkode: c8829...f69 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #15 Del Skrevet 6. april 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor gamle er dere egentlig? Høres ikke helt ut som om dere er moden for ekteskap uansett. Anonymkode: c8829...f69 Hvem er vi til å dømme det? Umoden, moden, overmoden, folk kan gifte seg fordi de vil. Anonymkode: 6fdde...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #16 Del Skrevet 6. april 2022 Jeg hadde blitt ganske snurt om min kjæreste hadde fridd til meg, jeg vil være den som gjør det (heldigvis tror jeg det er null fare der da, hun vil bli fridd til), jeg hadde også aldri villet at det skulle være noen andre til stede i det som fort blir et av livets mest private og viktigste øyeblikk, spesielt ikke en nysgjerrig venninne med kamera. Og, altså, fri på en serviett, really? Anonymkode: 63d78...4c8 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #17 Del Skrevet 6. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde blitt ganske snurt om min kjæreste hadde fridd til meg En ærlig sak, men reaksjonært. Han kunne i det minste tatt det med et smil og sagt at, jo, det er det på tide vi tar en prat om. Hva som helst enn 'silent treatment' Anonymkode: 6fdde...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #18 Del Skrevet 7. april 2022 loveli skrev (20 timer siden): Helt feil, ønsker man å fri burde man tilpasse frieriet til den man spør. Det sagt, kanskje mannen ble enormt skuffet og ikke visste hvordan han skulle oppføre seg TS? Å late som ingenting er mange menns måte å takle problemer på. Riktig. Hadde mannen min fridd på en serviett, eller offentlig, eller filmet det... Jeg hadde også sagt nei, lett. Det er mye bedre å enten gjøre noe man vet de vil like, eller ha en samtale sammen hvor man blir enige om ekteskap. Anonymkode: 3a63c...3fd 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #19 Del Skrevet 7. april 2022 dersom man så at han reagerte negativt på beskjeden på servietten er det jo ganske obvious at han ikke ville bli fridd til. Å bli fridd til noe de aller fleste menn ikke har spesielt lyst til fra før - spesielt ikke offentlig i selskap av kompiser. Det er jo ikke akkurat mandig at dama di frir, liksom. syns hele greia hørtes klønete ut og som noe du gjorde for deg selv, og ikke for han. Man frir jo ikke til en mann uten å være helt sikker på at det er noe han setter pris på Anonymkode: e793c...66f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #20 Del Skrevet 7. april 2022 ler aldri av trolletråder, men denne satt jeg og humra av. takk! Anonymkode: 63577...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå