Gå til innhold

Sommerkjole? Bilde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har den øverste i vinrødt og materialet er veldig blankt og fint, men den er ikke en sommerkjole uansett farge. Til det er den for varm.

Anonymkode: d8017...98e

Takk 🙂 høst vinter? 

Anonymkode: 76d5c...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Under er noen eksempler på hva jeg forbinder med sommmerkjoler. En sommerkjole kan godt være mørk, det handler også om materiale og snitt. Typiske "sommermaterialer" er f.eks. bomull, lin, viskose eller kombinasjoner av disse. 

LoveLolita_Millie_dress_1080x_5d5c7ff4-292f-4fb0-81c0-8dc50c5261d6_640x.jpg?v=1621957376&trim=color&trimtol=10&trimcolor=fff&fit=&w=&h=&auto=formatGAP - MIDI DRESS - Kjole - true blackELauren Ralph Lauren Petite - SIYAMA SHORT SLEEVE DAY DRESS - Kjole - sage/pink/multi

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (4 minutter siden):

Under er noen eksempler på hva jeg forbinder med sommmerkjoler. En sommerkjole kan godt være mørk, det handler også om materiale og snitt. Typiske "sommermaterialer" er f.eks. bomull, lin, viskose eller kombinasjoner av disse. 

LoveLolita_Millie_dress_1080x_5d5c7ff4-292f-4fb0-81c0-8dc50c5261d6_640x.jpg?v=1621957376&trim=color&trimtol=10&trimcolor=fff&fit=&w=&h=&auto=formatGAP - MIDI DRESS - Kjole - true blackELauren Ralph Lauren Petite - SIYAMA SHORT SLEEVE DAY DRESS - Kjole - sage/pink/multi

De var fine 🙂 Hvilken butikk er de fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De var fine 🙂 Hvilken butikk er de fra? 

De to nederste fant jeg på Zalando, den hvite er fra et merke som heter Love Lolita, du finner den bl.a. her. Du kan helt sikkert finne kjoler i samme stil i fysiske butikker, hvis du ikke er glad i å handle på nett :) 

Endret av Roci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (37 minutter siden):

De to nederste fant jeg på Zalando, den hvite er fra et merke som heter Love Lolita, du finner den bl.a. her. Du kan helt sikkert finne kjoler i samme stil i fysiske butikker, hvis du ikke er glad i å handle på nett :) 

Takk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...