AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #21 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har den øverste i vinrødt og materialet er veldig blankt og fint, men den er ikke en sommerkjole uansett farge. Til det er den for varm. Anonymkode: d8017...98e Takk 🙂 høst vinter? Anonymkode: 76d5c...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 6. april 2022 #22 Del Skrevet 6. april 2022 Under er noen eksempler på hva jeg forbinder med sommmerkjoler. En sommerkjole kan godt være mørk, det handler også om materiale og snitt. Typiske "sommermaterialer" er f.eks. bomull, lin, viskose eller kombinasjoner av disse. E 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #23 Del Skrevet 6. april 2022 Roci skrev (4 minutter siden): Under er noen eksempler på hva jeg forbinder med sommmerkjoler. En sommerkjole kan godt være mørk, det handler også om materiale og snitt. Typiske "sommermaterialer" er f.eks. bomull, lin, viskose eller kombinasjoner av disse. E De var fine 🙂 Hvilken butikk er de fra? Anonymkode: 76d5c...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 6. april 2022 #24 Del Skrevet 6. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De var fine 🙂 Hvilken butikk er de fra? Anonymkode: 76d5c...e31 De to nederste fant jeg på Zalando, den hvite er fra et merke som heter Love Lolita, du finner den bl.a. her. Du kan helt sikkert finne kjoler i samme stil i fysiske butikker, hvis du ikke er glad i å handle på nett Endret 6. april 2022 av Roci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #25 Del Skrevet 6. april 2022 Roci skrev (37 minutter siden): De to nederste fant jeg på Zalando, den hvite er fra et merke som heter Love Lolita, du finner den bl.a. her. Du kan helt sikkert finne kjoler i samme stil i fysiske butikker, hvis du ikke er glad i å handle på nett Takk 🙂 Anonymkode: 76d5c...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå