tirben Skrevet 9. april 2022 #41 Del Skrevet 9. april 2022 (endret) Bullabu skrev (På 4/5/2022 den 21.34): Det må jo være iskaldt..... Elsker å sove i kaldt soverom! Har deilig varm dundyne, så sover godt når soverommet holder 10 grader. Endret 9. april 2022 av tirben 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #42 Del Skrevet 9. april 2022 Om sommeren, stor t-skjorte og knelange tubesokker. Om vinteren gammel Adidas eller Umbrogenser, om det er veldig kaldt, begge, og t-skjorte under og to par knelange tubesokker. Aldri truse. Anonymkode: 3ffab...531 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #43 Del Skrevet 9. april 2022 Sover vanligvis naken, fordi det kjennes så klumpete ut å ligge i pysj. Men jeg sover på magen da, så da blir det bare ekkelt liksom. Anonymkode: d04d6...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 9. april 2022 #44 Del Skrevet 9. april 2022 Alltid naken pysj surrer seg rundt kroppen, og blir ekkel. Våkner, og holdes våken av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #45 Del Skrevet 9. april 2022 Truse 95% av tiden, og t skjorte i vinterhalvåret, ellers uten. Spiller ingen rolle om det er med eller uten partner. Han ligger i bokser og tskjorte året rundt. Han svetter omtrent aldri, helt vilt:P Anonymkode: a70e2...5ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #46 Del Skrevet 9. april 2022 Som regel bare i truse + bomullsokker + 2 par ullsokker fra august til juni. Har kronisk kalde føtter. Vi sover med vinduet oppe nesten hele året, men sover med det lukket om det er over 10 -. Det hender jeg legger meg i en t-skjorte men sliter med nattsvette og den er ofte av når jeg våkner. Klarer ikke sove uten truse, det er jo sååå klamt. Æsj. Anonymkode: 38af9...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 9. april 2022 #47 Del Skrevet 9. april 2022 I senga 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 9. april 2022 #48 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (På 5.4.2022 den 20.52): Er du nøyen på hva du sover i? Eller sover du naken? Spiller det noen rolle om du sover alene, eller med en partner? Anonymkode: d0dbf...67c Deilig, myk og litt løsere for komfortens skyld pysj av bomull og sokker av bomull Jeg lærte av min bestemor at varme føtter gir god søvn På sommeren når det er for varmt er det uten pysj og sokker, selvfølgelig Liker ikke å være for varm. P.S. Har aldri skjønt meg på folk som sover nakne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 9. april 2022 #49 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (På 5.4.2022 den 20.52): Er du nøyen på hva du sover i? Eller sover du naken? Spiller det noen rolle om du sover alene, eller med en partner? Anonymkode: d0dbf...67c Sover nesten alltid i bokser om jeg sover alene, og nesten alltid naken med partner... Skjønner virkelig ikke hvordan folk kan sove med jÆmies eller t-skjorte (mm. man spontan-kollapser), men alle er jo forskjellige 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 9. april 2022 #50 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg sover naken. Bortsett fra hvis jeg er på besøk hos noen. Da sover jeg i truse og stor t-skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #51 Del Skrevet 9. april 2022 Truse og singlet som regel, iallefall alltid truse. Anonymkode: 71a0e...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 9. april 2022 #52 Del Skrevet 9. april 2022 Naken eller med kun truse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #53 Del Skrevet 9. april 2022 Både mannen og jeg sover naken, hvertfall nå med store barn. Når jeg har mensen, bruker jeg noen gamle boksere jeg har "arvet" av mannen. Jeg fikser ikke å ha klær på i sengen. Anonymkode: a7330...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #54 Del Skrevet 9. april 2022 Ligger alltid med pysj, sommer som vinter og uansett om jeg ligger alene eller sammen med mannen. Har barn og ønsker ikke å ligge naken i senga dersom de tusler oppi senga i løpet av natta! Dessuten hater jeg min egen kropp, og gjemmer den i en myk pysj. Anonymkode: c51f5...810 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skinnbuksen Skrevet 14. april 2022 #55 Del Skrevet 14. april 2022 Loublover skrev (På 9.4.2022 den 22.08): Samme her😃 Jeg har et par super dejlige skinn joggingbukser, som jeg sover i hver nat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå