Gå til innhold

Hva sover dere i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er du nøyen på hva du sover i? Eller sover du naken? Spiller det noen rolle om du sover alene, eller med en partner? 

Anonymkode: d0dbf...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg sover i en utslitt T-skjorte. En løs en. Men ikke noe undertøy. Jeg fikser ikke silke. Burde kanskje oppgradert? 🙈

Anonymkode: d0dbf...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sover alltid naken. Vi har dobbeldyne, gift i 15 år. På kaldeste vinteren når gradestokken kryper under -20 hender det jeg har på et par ullsokker siden vi har vinduet åpent hele natten. Har jeg mensen har jeg truse på i tilfelle lekkasje fra menskoppen. Takler ikke å sove med klær på. 

Anonymkode: cf11d...e45

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bullabu
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sover alltid naken. Vi har dobbeldyne, gift i 15 år. På kaldeste vinteren når gradestokken kryper under -20 hender det jeg har på et par ullsokker siden vi har vinduet åpent hele natten. Har jeg mensen har jeg truse på i tilfelle lekkasje fra menskoppen. Takler ikke å sove med klær på. 

Anonymkode: cf11d...e45

Vinduet opp om vinteren?? Hva med strømregning?

Endret av Bullabu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på hva jeg føler for egentlig. Som regel sover jeg i trusa. Har vi sex så ryker den og da sover jeg naken. 
Men noen ganger har jeg på meg en t-skjorte, noen ganger sover jeg i pysj. Jo nærmere midtvinters jo mer klær som regel

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullabu skrev (Akkurat nå):

Har du strøm på på soverommet? Vi sover også med vinduet oppe hele året. Aldri varme på der. 
jeg sover med en gammel gravidkjole😅 noen ganger med flanellspysjbukse hvis jeg er frøsen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pysj (gjerne to lag), ullsokker og teppe rundt

Anonymkode: ea2ad...136

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bullabu
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pysj (gjerne to lag), ullsokker og teppe rundt

Anonymkode: ea2ad...136

To lag pysj, tuller du hehe, har du ikke lavt stoffskifte da? 2 dyner er bedre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bullabu skrev (6 minutter siden):

Man holder døra lukket. Bruker aldri varme på soverommet uansett så fyrer ikke for kråkene akkurat heller

Anonymkode: 96882...99a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bullabu
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man holder døra lukket. Bruker aldri varme på soverommet uansett så fyrer ikke for kråkene akkurat heller

Det må jo være iskaldt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bullabu skrev (3 minutter siden):

Det må jo være iskaldt.....

Nei ikke spesielt. Blir iskaldt når det dupper ned mot minus 15-20 grader utendørs. Da lukker jeg ofte vinduet. Men f.eks nå som det ikke går lavere enn -6 så blir det bare friskt på soverommet. Ligger jo under dyna…oppi ei seng. Blir ganske varmt da. Mye varmere og mer behagelig enn når jeg sover utendørs i -10 med ullundertøy, tjukke sokker, lue, sovepose, varmeflaske, liggeunderlag og reinskinn 😅 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei ikke spesielt. Blir iskaldt når det dupper ned mot minus 15-20 grader utendørs. Da lukker jeg ofte vinduet. Men f.eks nå som det ikke går lavere enn -6 så blir det bare friskt på soverommet. Ligger jo under dyna…oppi ei seng. Blir ganske varmt da. Mye varmere og mer behagelig enn når jeg sover utendørs i -10 med ullundertøy, tjukke sokker, lue, sovepose, varmeflaske, liggeunderlag og reinskinn 😅 

Enig! Kaldt rom er det beste, blir godt under dyna uansett 😃

Anonymkode: 0b5e8...95a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest kira87

Truse og t-skjorte/singlet. Må ha noe på overkroppen da jeg føler magen og puppene ikke holder seg på plass uten. (Ligger som oftest på siden) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest sover jeg naken. Om jeg fryser liker jeg å legge meg i megahoodien, men pleier som regel å våkne varm midt på natten, så tar den av. Sover aldri i truse, det er bra å lufte ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-skjorte eller annen overdel, truse, joggebukse og myke sokker. Hvis det varmt kan jeg droppe joggebuksa, men jeg liker ikke å sove uten sokker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...