AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Del Skrevet 5. april 2022 Har begynt på en genser, og tenkte garnet var mjukt siden det er merinoull og ikke superwashbehandla. Men syns det virker så stivt og tørt, blir ru i hendene av det. Erfaring med SUnday du? Anonymkode: 94a94...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Del Skrevet 5. april 2022 Jeg syns sunday er et supert garn både å strikke med og som ferdig produkt. Ikke opplevd at det har vært noe stivere enn andre typer merinoull. Anonymkode: e2df7...daa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Del Skrevet 6. april 2022 Jeg har veldig god erfaring med Sunday. Superwashbehandla garn får ofte en mjukere overflate, og jeg jeg liker at man får et flott, mjukt garn uten superwash. Har du prøvd å vaske det? Mange garn blir mjukere og får den riktige strukturen først etter å ha blitt vaska. Anonymkode: 2d323...e86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har veldig god erfaring med Sunday. Superwashbehandla garn får ofte en mjukere overflate, og jeg jeg liker at man får et flott, mjukt garn uten superwash. Har du prøvd å vaske det? Mange garn blir mjukere og får den riktige strukturen først etter å ha blitt vaska. Anonymkode: 2d323...e86 Takk for svar og tips. Har nettopp begynt på en topp, skal prøve å vaske den etterpå Var bare at det kjennes så stivt ut når jeg strikker med det. Kommer seg sikkert etterhvert som toppen vokser. ts Anonymkode: 94a94...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. april 2022 #5 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg har strikket noen plagg med sunday, og det blir mykere etter vask og damping Men de aller mykeste plaggene jeg har er strikket med 1 tråd sunday+1 tråd tynn silk mohair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Del Skrevet 9. april 2022 skruf skrev (4 timer siden): Jeg har strikket noen plagg med sunday, og det blir mykere etter vask og damping Men de aller mykeste plaggene jeg har er strikket med 1 tråd sunday+1 tråd tynn silk mohair takk for svar, så bra at det blir bedre etter vask. Syns det kjennes litt som superwashbehandlet garn, men er jo ikke det. Blir spennende å bli ferdig :) ts Anonymkode: 94a94...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 11. april 2022 #7 Del Skrevet 11. april 2022 Sunday er ett av mine favorittgarn, har strikket veldig mange plagg i det. Det blir mykt og godt etter vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #8 Del Skrevet 12. april 2022 Chroma skrev (11 timer siden): Sunday er ett av mine favorittgarn, har strikket veldig mange plagg i det. Det blir mykt og godt etter vask. SÅ fint å høre, gleder meg til å bli ferdig ts Anonymkode: 94a94...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå