AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Del Skrevet 5. april 2022 Høres kanskje litt rart ut. Mener at jeg aldri har vært glad i å gå med bare jeans og kort t-skjorte, da jeg ikke er så fornøyd med rumpa mi. Ikke at jeg haater den og trenger seriøs hjelp, men er ikke så komfortabel med å gå sånn. (Skjønner at jeg sikkert bør drite i det, men sånn er det nå, og jeg ønsker bare råd til hvordan jeg kan kle meg.) Før i tida (er 30 nå) gikk man jo med lange cardigans over antrekket, som løste problemet. Eller toppene var lengre. I dag er veldig mye kort, går til rett under magen som her: Disse antrekkene blir liksom ikke like fine hvis damene ikke dytter toppen nedi buksa. Og hvis man slenger en tung cardigan over, forsvinner jo det fine snittet. Har dere noen forslag eller bilder? Eller er det egentlig ikke så mange muligheter? Anonymkode: 730b0...9f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Del Skrevet 5. april 2022 Går kanskje an å bruke blazer i stedet for cardigan. Det blir muligens litt mer strukturert og stilig. Eller så er jo pysjamas-looken med l itt lengre overdeler både fin og behagelig synes jeg. Anonymkode: 83fd6...47d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Går kanskje an å bruke blazer i stedet for cardigan. Det blir muligens litt mer strukturert og stilig. Eller så er jo pysjamas-looken med l itt lengre overdeler både fin og behagelig synes jeg. Anonymkode: 83fd6...47d Takk! Ikke dumt. Anonymkode: 730b0...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Del Skrevet 5. april 2022 Denne skjorta fra Lindex har jeg i sort, kombinerer den gjerne med sorte "slengbukser/slengtights". Synes det er en uslåelig stilig og komfortabel kombo. Anonymkode: da54e...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 5. april 2022 #5 Del Skrevet 5. april 2022 Her får du skjorta under over rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Del Skrevet 5. april 2022 fins mange kule, lengre gensere man fint kan bruke for å dekke rumpa litt. Liker disse med splitt, da blir det ikke trangt over hoftene: https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/lojsan-wallin-x-bubbleroom/hverdagsgensere/turtle-neck-knitted-sweater-cream?intProductItemId=3308252&tm=58&gclid=CjwKCAjw0a-SBhBkEiwApljU0iBljoqTU26bYi0tG4aVeYIlP2qJ-hSNwzL33mubMkMwC2e26rovehoCQQQQAvD_BwE Anonymkode: da54e...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 5. april 2022 #7 Del Skrevet 5. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 5. april 2022 #8 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): fins mange kule, lengre gensere man fint kan bruke for å dekke rumpa litt. Liker disse med splitt, da blir det ikke trangt over hoftene: https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/lojsan-wallin-x-bubbleroom/hverdagsgensere/turtle-neck-knitted-sweater-cream?intProductItemId=3308252&tm=58&gclid=CjwKCAjw0a-SBhBkEiwApljU0iBljoqTU26bYi0tG4aVeYIlP2qJ-hSNwzL33mubMkMwC2e26rovehoCQQQQAvD_BwE Anonymkode: da54e...46d Omg den var fiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #9 Del Skrevet 6. april 2022 Jeg går med lange cardigan over fortsatt jeg. Snittet blir synlig likevel om den er litt innsvingt og man har klær med markert liv under. Anonymkode: c81f0...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 6. april 2022 #10 Del Skrevet 6. april 2022 Du kan jo også bruke en ordentlig lang cardigan, blir litt mer "statement" enn vanlig midt på låret-lengde: En ermeløs, lang blazer/blazervest kan også være kult, og kan brukes sammen med både smale og vide jeans/bukser: En lang strikket vest over en genser eller skjorte er også en mulighet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #11 Del Skrevet 7. april 2022 tusen takk for gode råd! tar gjerne flere 😄 Anonymkode: 730b0...9f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #12 Del Skrevet 7. april 2022 Hva med kjole/skjørt? 🤷♀️ Anonymkode: b7ada...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #13 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva med kjole/skjørt? 🤷♀️ Anonymkode: b7ada...ae9 Absolutt! Nå er det jo neeesten tiden for det også 😄 Eller, egentlig kan man jo gå i det hele året. Så jo, godt tips! Anonymkode: 730b0...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå