AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Del Skrevet 4. april 2022 Gynekolog sa bare at alt var fint, så da får jeg høre på henne. Har dere erfaring med lang og uregelmessig syklus? På dag 35 nå, uten anntydning til menstruasjon enda. Sist måned hadde jeg ikke menstruasjon en gang. Hvordan vet jeg om jeg har eggløsning? Spurte ikke gynekologen, men tok en del prøver som var normale. Anonymkode: 45ebb...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Del Skrevet 5. april 2022 Litt lite informasjon til å gi gode svar. Å ta basaltemperaturen din hver morgen er en god og enkel måte å få oversikt over syklusen din og om du har eggløsning. Hvorfor var du hos gynekologen? Har dere prøvd lenge? Lenge siden du sluttet på hormonprevensjon? Anonymkode: 0a52b...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Litt lite informasjon til å gi gode svar. Å ta basaltemperaturen din hver morgen er en god og enkel måte å få oversikt over syklusen din og om du har eggløsning. Hvorfor var du hos gynekologen? Har dere prøvd lenge? Lenge siden du sluttet på hormonprevensjon? Anonymkode: 0a52b...395 Takk for svar....sluttet på hormonprevansjon for rett under et år siden. Reiste til gynekolog pga uregelmessig mens og for å sjekke at alt var OK.. Anonymkode: 45ebb...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå