Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #1 Del Skrevet 15. oktober 2002 Må bare spørre. Er det noen som følger med i "Gode og onde dager" på TV3 som går hver dag? Etter at fødselspermisjonen startet, sitter jeg noen ganger ja og ser på denne såpeserien. (Og jeg som ikke skulle se noe såpeserier på dagtid) Dumt spørsmål, man morsomt å høre om det er andre tvslaver her på forumet og ikke bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #2 Del Skrevet 15. oktober 2002 NEI NEI NEI!!!! :D Menne....Jeg ser Hotel Cæsar. Det trekker meg vel ned igjen tenker jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 15. oktober 2002 #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 jepp, jeg ser på gode og onde dager. har vært lenge sykemldt pga vanskelig svangerskap. nå er jeg sykemldt fordi barnet mitt døde etter 23 dager, skal begynne og jobbe litt igjen om en mnd, da blir det mindre tv- titting. Første gang jeg så serien var når jeg hadde fri fra skolen en dag, etter det så har jeg fått med meg hvis jeg er hjemme på formiddagen. ser også på hotel cæsar, er nok sikkelig tv slave, og føller med på mange serier. sånn er det når man ikke orker og finne på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg så på det før, men ikke nå lenger for jeg er på jobb når det går. Hva skjer der??? Med Lucas og Hope og Sami og alt??? Fortell fortell fortell!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hopee driver og finner ut om tiden som prinsesse og Gina. Lukas er på sykehuset etter og ha drukket og kjørt av veien med will i bilen, Sami er tiltalt for mord på Franco, det var Lucas som drepe han. De har funnet ei jente som heter Greta som bodde i en sump, og som kjenner til litt av Hopes fortid, det var hun som ble brent i eksplosjonen. Billy har mistet barnet sitt, når hun var ute og lette etter Bo og Hope i sumpen med jenta. Carrie og Austin har problemer, Carrie er forelsket i Mike og han i henne. Det er veldig vanskelig og gi deg god info, vet ikke hvor lenge siden du så på. men det er jo bare og spørre, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. oktober 2002 #6 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ja, det vet jeg faktisk. Bare lurte på om de var kommet noe lengre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 16. oktober 2002 #7 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hope, Bo og Greta er i Salem, de har ikke funnet ut noe spes enda. Mike og Ali er nesten sammen, ikke helt sikkert enda. Sami prøvde og kvele Lucas, akkurat da han skulle fortelle henne at han drepte Franco. De har funnet ut hvorfor Franco ville gifte seg. Erik har funnet ut at Nicole ikke er helt ærlig, og sagt at han ikke vil være sammen med henne. Stefano er litt bekymret for Vivian, hun skal nå til Marlene for og prøve og finne ut hva som skjer med henne. Han planlegger også og gjøre Hope til Gina igjen. Kate prøver og overbevise Sami om han det var hun som drepte, noen som fungere hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. oktober 2002 #8 Del Skrevet 16. oktober 2002 Akkurat. De styrer og herjer. hehe Takk for oppdateringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 16. oktober 2002 #9 Del Skrevet 16. oktober 2002 det kommer mer oppdatering om en dag eller to, hvis det ikke skulle skje mye i dag, noe jeg tviler på, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #10 Del Skrevet 16. oktober 2002 Her er det oppdateringer, også for en tid framover: http://www.soapcity.com/days/index2.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 18. oktober 2002 #11 Del Skrevet 18. oktober 2002 Siste rap for uka. hehe. Sami skulle si seg skyldig, men trakk seg da episoden sluttet fordi Lucas ikke trengte og sone noe for fyllekjøringa. Carrie er usikker på om hun og Austin skal få barn eller ikke, Mike prøer og få henne til å gjøre det. Mike prøver og overbevise seg selv om at Ali er et bra valg for han. Bo prøver og få Greta til og konfrontere Stefano. Stefano vil ha Vivian lagt inn på en bestemt klinikk, har sikkert noen skumle folk der. Bille og Brady driver sånn halvveis og flørter litt i kulissene. Lillesøstra til Nicole er fysioterapist lærling og trener med Lucas. Ellers veldig lite nytt. Lager en liten rapport eller to iløpet av uka som kommer. Lenge leve såpeserier, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå