Gå til innhold

Løpesekk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Skal begynne å løpe til/fra jobb noen dager. Har dere tips til god sekk å løpe med? Jeg trenger ikke laptop med, men den må romme skiftetøy, lunsj, mobil osv. Vi har garderober på jobb og kan ha dusjeutstyr liggende der. Jeg er forøvrig dame😊

Anonymkode: f8728...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv et søk i forumet, husker det var en god tråd på dette for ikke lenge siden ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sandum.PT skrev (3 timer siden):

Prøv et søk i forumet, husker det var en god tråd på dette for ikke lenge siden ☺️

Takk!

Anonymkode: f8728...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Camelback drikkesekk, der jeg bare har tatt ut vannposten og slangen. :) Veldig fornøyd med den. Får akkurat plass til skift, nøkler og annet som jeg trenger til og fra jobb. Finner ikke akkurat den modellen som jeg har på nett, da det er en del år siden jeg kjøpte den. 

Anbefaler dog en sekk som kan klipses både over skuldrene og rundt livet, de sitter bedre på enn sekker med bare en klips. Og kjøp den så liten som mulig i forhold til plassen du trenger, jo nettere jo bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva med denne:

https://www.hektapatur.no/ryggsekk/sportssekker/lopesekker/osprey-dyna-15l?att=UmVlZiBUZWFsICgjMjA3Njc5KXxYUy9T&utm_source=Bidbrain&gclid=EAIaIQobChMI4J2w4OmO9wIV8EiRBR3uUgkbEAQYGCABEgLMrPD_BwE

Jeg har sett litt på den som er hakket mindre, men trenger bare til langtur for å ha med drikke, næring og kanskje en jakke eller trøye.

Anonymkode: 61974...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...