Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2022 #1 Del Skrevet 3. april 2022 Da tenker jeg for eksempel på, hårfarge, øyenfarge, klesstil osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 3. april 2022 #2 Del Skrevet 3. april 2022 Venninnene mine herfra er veldig pene😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. april 2022 #3 Del Skrevet 3. april 2022 Athena79 skrev (2 minutter siden): Da tenker jeg for eksempel på, hårfarge, øyenfarge, klesstil osv. Mørkt, halvlangt hår, brune øyne og stilen din har jeg sett på klestrådene 😄 Traff jeg på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 3. april 2022 #4 Del Skrevet 3. april 2022 Tenker vel at de som er her ser ut som alle andre i grunnen. Men bare for å tippe da. Brunt halvlangt hår, blå øyner, og høy joggebukse faktor når man er innenfor husets fire vegger😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2022 #5 Del Skrevet 3. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Mørkt, halvlangt hår, brune øyne og stilen din har jeg sett på klestrådene 😄 Traff jeg på noe? Riktig at jeg har mørkt hår, lengden på håret er nesten til brystene, øynene mine er grønne. Du tror jeg har lysebrunt hår ca skulderlengde og blå øyne. stilen din tenker jeg er klassisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. april 2022 #6 Del Skrevet 3. april 2022 Athena79 skrev (1 minutt siden): Riktig at jeg har mørkt hår, lengden på håret er nesten til brystene, øynene mine er grønne. Du tror jeg har lysebrunt hår ca skulderlengde og blå øyne. stilen din tenker jeg er klassisk? Det ble litt rett og litt feil på meg da 😆 Det stemmer egentlig veldig godt Lysebrunt hår, blå øyne og hår litt lenger enn skuldrene. Jeg vet ikke helt om jeg har en stil 😂 Men klassisk kan kanskje passe best 🤔 Liker ikke for crazy ting på meg selv. Går mye i hvitt, svart, grått. Liker stilen din godt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #7 Del Skrevet 3. april 2022 Føler virkelig ikke jeg har noen anelse. Men gøy å lese det over her. Må kanskje kikke mer i klestrådene jeg tror jeg. 🙂👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #8 Del Skrevet 3. april 2022 @Cid har ganske kort brunt hår som han pleier å bruke mye hårspray i. Ellers er han ca 180 cm over havet og slank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #9 Del Skrevet 3. april 2022 @Frøkenfryden mellomlang brunt hår som er farget blondt, ellers tynn og liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #10 Del Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Føler virkelig ikke jeg har noen anelse. Men gøy å lese det over her. Må kanskje kikke mer i klestrådene jeg tror jeg. 🙂👍🏻 Hvor er klestrådene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. april 2022 #11 Del Skrevet 4. april 2022 lurven skrev (8 timer siden): @Cid har ganske kort brunt hår som han pleier å bruke mye hårspray i. Ellers er han ca 180 cm over havet og slank Jeg har kort mørkebrunt hår, hater hårspray, er 185 og langt i fra slank men godt tippet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. april 2022 #12 Del Skrevet 4. april 2022 lurven skrev (9 timer siden): Hvor er klestrådene? https://forum.kvinneguiden.no/forum/138-klær-sko-og-mote/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. april 2022 #13 Del Skrevet 4. april 2022 Cid skrev (8 timer siden): Jeg har kort mørkebrunt hår, hater hårspray, er 185 og langt i fra slank men godt tippet 😅 🙂👍🏻 artig om du hadde vist deg plutselig å ha sånn oppspraya elvissveis! Mye styr da🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. april 2022 #14 Del Skrevet 4. april 2022 lurven skrev (16 timer siden): @Frøkenfryden mellomlang brunt hår som er farget blondt, ellers tynn og liten. Mye rett. Det meste faktisk. Godt observert. Men kort hår🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. april 2022 #15 Del Skrevet 4. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 🙂👍🏻 artig om du hadde vist deg plutselig å ha sånn oppspraya elvissveis! Mye styr da🙃 Og du sånn Marge sveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. april 2022 #16 Del Skrevet 4. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Og du sånn Marge sveis 😃🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. april 2022 #17 Del Skrevet 4. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Mye rett. Det meste faktisk. Godt observert. Men kort hår🙂 Hva! har du klippa deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. april 2022 #18 Del Skrevet 4. april 2022 lurven skrev (53 minutter siden): Hva! har du klippa deg? Aldri hatt langt .. ikke på… tja.. 12 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. april 2022 #19 Del Skrevet 4. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Aldri hatt langt .. ikke på… tja.. 12 år Og du har vært med mannen din i 11 år, er det en sammenheng der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2022 #20 Del Skrevet 5. april 2022 lurven skrev (8 timer siden): Og du har vært med mannen din i 11 år, er det en sammenheng der? Haha neppe. Husker ikke helt lenger hvor lenge jeg har hatt kort. Hadde mye rødt kort i mange år men tror det var i singelår. Kler ikke langt hår no særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå