AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #21 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): 3 er jo ikke realistisk. Om det hadde blitt 1 eller 2, kommer jo helt an på hvem av dem jeg hadde følt at var den store kjærligheten. Jeg hadde sannsynligvis valgt han som var den store kjærligheten, men muligens ikke hvis jeg hadde barn med den andre. Anonymkode: 51266...22c For noen kan det være realistisk selv om det ikke er det for deg. Anonymkode: a453a...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 4. april 2022 #22 Del Skrevet 4. april 2022 Kommer ju litt an på årsaken på hvordan han havnet dit, men meget sannsynlig at han kunne kost seg videre der eller et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #23 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): 1. Sier good riddance 2. Dumper den nye fyren 3. Blir sammen med begge (polygam) Anonymkode: df67d...fbe 3. Om begge mannfolka var ok med det. Anonymkode: a453a...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. april 2022 #24 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): 1. Sier good riddance 2. Dumper den nye fyren 3. Blir sammen med begge (polygam) Anonymkode: df67d...fbe Det kommer jo helt an på hvem man har mest følelser for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #25 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): 1. Sier good riddance 2. Dumper den nye fyren 3. Blir sammen med begge (polygam) Anonymkode: df67d...fbe Jeg liker jo Tom Hanks bedre enn han tannlegen, men nå har "jeg" jo fått barn med han tannlegefyren.. Ikke så enkelt. Anonymkode: 6c355...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. april 2022 #26 Del Skrevet 4. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er ikke dette plottet i en film med Tom Hanks eller noe? Anonymkode: 4c78a...b89 Jo. Tom Hanks er strandet på en øde øy etter at flyet hans styrtet, og han var på øya i 4 år. Da han endelig klarte å komme seg vekk fra øya på en flåte og til sist ble funnet av et transportskip ute på åpent hav, kom han seg hjem igjen. Da han kom hjem hadde samboeren hans funnet seg en ny og giftet seg og fått et barn. Det var altså ingen lykkelig slutt på filmen slik man håpet på. Selv om hun klemte og kysset han, og sa han var "the love of my life", så skilte hun seg ikke fra den nye mannen sin, tydeligvis. Filmen heter Cast Away. For å svare på spørsmålet i overskriften... jeg tror ikke jeg hadde gått videre og vært i et nytt forhold allerede etter bare to år. Endret 4. april 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 4. april 2022 #27 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 20.38): 1. Sier good riddance 2. Dumper den nye fyren 3. Blir sammen med begge (polygam) Anonymkode: df67d...fbe Hvorfor skulle mannen ville ha henne etter dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå