Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 1. november 2005 #1 Del Skrevet 1. november 2005 For to måneder siden ble jeg dumpet. Har ikke sturet så mye over bruddet og kommet meg greit over det, men i løpet av mitt 19 årige liv var dte mitt første skikkelige forhold.. Eksen min har en ufattelig skjønn bestekamerat (som jeg tror også syns jeg er ganske skjønn). Jeg sendte han en melding her om dagen og lurte på hvordan det gikk. Fordi jeg bare lurte på det (vi har aldri sendt meldinger med hverandre før, men jeg visste at han hadde nr mitt og jeg fant nr hans på nettet..) One thing lead to another; og nå skal vi møtes på byen på lørdag. For meg fører dette til: 1) Litt action på datefronten igjen! Kunne godt tenke meg at det skjedde noe med han.. 2) At min kjære eks vil få vite at "jeg er på banen igjen" og sitter ikke inne å sturer (noe som har en høy egenverdi i seg selv...) De tingene jeg derimot lurer på er om dette er uetisk av meg? er dette egentlig bare en vinnvinn situasjon for meg, eller kan jeg risikere å være den som sitter igjen med katta i sekken? Klarer ikke helt å bestemme meg, men jeg er så innbilsk at jeg vet at jeg glatt hadde klart å forføre kameraten til min x hvis jeg gikk inn for det, og en del av meg vil det!hmm.. Noen som er/har vært i samme situasjon? hvordan ble eventuelt utfallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #2 Del Skrevet 4. november 2005 For guds skyld: HOLD DEG UNNA KAMERATEN(E)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #3 Del Skrevet 4. november 2005 For guds skyld: HOLD DEG UNNA KAMERATEN(E)!! ← Det der blir det bare bråk av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 4. november 2005 #4 Del Skrevet 4. november 2005 Synes du skal gjøre det du føler for Spesielt ettersom det var du som ble dumpet. Da har eksen ikke stemmerett over det du eller kameraten gjør uansett. Blander han seg, er det hans problem. Hadde venninna mi dumpet typen, og han etterpå hadde lagt an på meg.....og det var gjensidig, er jo det en ærlig sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 4. november 2005 #5 Del Skrevet 4. november 2005 For guds skyld: HOLD DEG UNNA KAMERATEN(E)!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 5. november 2005 #6 Del Skrevet 5. november 2005 Å ødelegge et eventuelt vennskap mellom eksen og kameraten er bare en erfaring å ta med seg i livet. Du er bare 19 år, og det er to måneder siden det ble slutt, så denne nye gutten er nok ikke mannen i ditt liv. Så hvis han ikke har alt for sterke bånd til eksen din, ville jeg latt være. Du ødelegger tross alt for ham også. Ikke bare eksen din. Har han ikke spesielle sterke bånd til eksen din så er det bare å kjøre på. Han finner sikkert flere venner andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 5. november 2005 #7 Del Skrevet 5. november 2005 Ekser er ekser. Da er det fritt fram. Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 6. november 2005 #8 Del Skrevet 6. november 2005 vel, jeg møtte han ikke på lørdag! Noen ganger er det kanskje greit å leke med tanken og vite at man hadde hatt muligheten uten at det skjer noe mer.. Selv om det er fristende å gjøre det på pur f... men så slem er jeg ikke, for til sist er det vel jeg som taper på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 7. november 2005 #9 Del Skrevet 7. november 2005 Bestevenner til eks'er er noe man holder seg langt unna. Vet selv hvor jævlig følelse det er når bestevennen din flørter med eks'en, spesielt så kort tid imellom. Hadde det vært lenger siden og eks'en din hadde hatt dame i mellomtida hadde det vært mer greit, men ellers anser jeg sånt som off-limits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå