AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #21 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Vi skal møtes første gang. Vi møter på hotell da vi ikke ønsker støy og folk rundt oss. Bare se på film og være for oss selv. Prate og hygge. men hvem betaler hotell? Anonymkode: 58f80...e1a De som møter opp og bruker fasilitetene 🤦♀️ Anonymkode: e7d58...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 3. april 2022 #22 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Vi skal møtes første gang. Vi møter på hotell da vi ikke ønsker støy og folk rundt oss. Bare se på film og være for oss selv. Prate og hygge. men hvem betaler hotell? Anonymkode: 58f80...e1a Det er ingen fasit, dokke kan spleise, han kan betale, du kan betale 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #23 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Vi skal ikke pule, men vi er veldig kosete begge to. Og vil kose. Men vi vil ikke pule. Det har vi snakka om Anonymkode: 58f80...e1a Da deler dere 50/50. Men det er viktig å ikke la deg bli lurt. Om dere ligger å koser med hverandre må du være obs om han så bare har penishodet en kort stund inni deg så skal han betale for hotellrommet Anonymkode: 0b26a...680 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Skrevet 3. april 2022 #24 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det blir puling. TS Anonymkode: 9e406...e14 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #25 Del Skrevet 3. april 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Skal dere pule så er det naturlig at mannen betaler for hotellrommet. Skal dere ikke pule deler dere 50/50. Anonymkode: 0b26a...680 Fordi det er menn som betaler for sex? Anonymkode: 3198d...34c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #26 Del Skrevet 3. april 2022 Når man møtes på hotell så veit man jo hva som skal skje? Hadde følt meg som en hore i utgangspunktet, det blir feil uansett hvem som betaler. Anonymkode: e3039...d98 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #27 Del Skrevet 3. april 2022 Er du sikker på at dette ikke er en betydelig eldre mann? Dere burde møtes ut i det offentlige første gangen, du kan aldri vite hvem det er du chatter med. Hvis dere har avtalt å ikke ha sex så er det veldig rart å måtte møtes på et hotellrom. Ikke sett deg i en situasjon hvor det skjer noe som du ikke vil være med på. Anonymkode: 7393f...aca 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #28 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi det er menn som betaler for sex? Anonymkode: 3198d...34c Vel. Samme prinsippet som når damer blir påspandert drinker. Gutta forventer sex etterpå. Anonymkode: 0b26a...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #29 Del Skrevet 3. april 2022 Den som inviterer. Er det noe dere har blitt enige om sammen, splitt på to. Men ved stor forskell i inntekt, så betaler den overlegne Anonymkode: 1f5ce...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #30 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kjenner du identiteten til denne personen? Er du helt sikker på at dette er en trygg person å være alene med? Er du helt sikker på at han møter deg alene, og at det ikke er fare for at når du kommer inn på hotellrommet så er det flere andre menn der? Anonymkode: 5d904...403 Hvordan er det mulig at det er flere andre menn i hotellrommet? Er ikke det tryggt å være i hotell i Norge? Er jo mange folk rundt over alt. Resepsjonist osv? Anonymkode: 58f80...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #31 Del Skrevet 3. april 2022 O.G. skrev (51 minutter siden): Den som inviterer. Var min ideet, men jeg vil ikke gå dit likevel hvis jeg må betale haha. Anonymkode: 58f80...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. april 2022 #32 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var min ideet, men jeg vil ikke gå dit likevel hvis jeg må betale haha. Anonymkode: 58f80...e1a hjelpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #33 Del Skrevet 3. april 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Var min ideet, men jeg vil ikke gå dit likevel hvis jeg må betale haha. Anonymkode: 58f80...e1a Så det du vil fram til er at du ønsker at han skal betale? Ufint, men like greit å vise sitt sanne, gjerrige jeg fra første stund. Anonymkode: d6bc4...a49 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #34 Del Skrevet 3. april 2022 Jeg ville delt regningen på to. Alternativt den som inviterte. Anonymkode: 26159...b55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #35 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal dere pule så er det naturlig at mannen betaler for hotellrommet. Skal dere ikke pule deler dere 50/50. Anonymkode: 0b26a...680 Er naturlig om kvinnen er konservativ/på høyresiden, om kvinnen er veldig langt ut på venstresiden og veldig feminist, bør hun vel betale selv - om ikke er hun vel en hykler. Anonymkode: 14ef7...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #36 Del Skrevet 3. april 2022 Herregud, fat chance at dere klarer å holde dere til kosing på hotellrom date... Men uansett, han betaler - alltid. Anonymkode: b2144...291 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #37 Del Skrevet 3. april 2022 Dere deler regningen, selvsagt. Anonymkode: 356a5...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #38 Del Skrevet 3. april 2022 Er det bare meg som får en uggen følelse av dette? Første gangen man skal møtes og så skal det bookes hotellrom? Har vi ikke lært at første møte skal være i offentlig rom? Hotell for å pusa på armen? Anonymkode: c2009...201 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #39 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er det mulig at det er flere andre menn i hotellrommet? Er ikke det tryggt å være i hotell i Norge? Er jo mange folk rundt over alt. Resepsjonist osv? Anonymkode: 58f80...e1a Det er ingen som kontrollerer hvor mange eller hvem som går inn på et hotell. Det er ingen som vet om daten din har sluppet inn eller kommer til å slippe inn flere. Ingen resepsjonist her i verden kan hjelpe deg om noe skjer på rommet. Hotellrommene er som regel ganske godt lydisolert, så ingen andre vil høre deg. Møt heller daten din på et offentlig sted første gangen, der kan du føle deg trygg. Så kan dere heller møtes på et hotell senere. Hvor gamle er dere egentlig? Anonymkode: 7393f...aca 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #40 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det bare meg som får en uggen følelse av dette? Første gangen man skal møtes og så skal det bookes hotellrom? Har vi ikke lært at første møte skal være i offentlig rom? Hotell for å pusa på armen? Anonymkode: c2009...201 Jeg vet ikke hvor ellers man kan møte? Syntes det er kleint å møtes på resturant og alle hører. ville gjerne møtt i en park hvis det var varmt og sommer. Men det er ikke alternativ. jeg liker å møte alene. ser bare hotell som alternativ.. Anonymkode: 58f80...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå