AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Del Skrevet 3. april 2022 Jeg trenger litt hjelp! Har tatt 6 tester over flere dager nå, hvor alle har fått en svak strek. Jeg er veldig redd det bare er skygge, men syns det er pussig å få strek på alle testene🙊 Hva tenker dere? Kan det bare være veldig tidlig? Anonymkode: 68de1...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Del Skrevet 3. april 2022 De har rosafarge. Enten er det kjemisk graviditet eller så tar det seg opp snart Anonymkode: a6094...89d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De har rosafarge. Enten er det kjemisk graviditet eller så tar det seg opp snart Anonymkode: a6094...89d Tusen takk for svar💙 Mener du de første har rosa? 😍 Anonymkode: 68de1...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Del Skrevet 3. april 2022 Fikk denne nå🤞🏼😍 Er den positiv? Anonymkode: 68de1...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Del Skrevet 3. april 2022 Ser bare strek på den siste testen. Alle streker regnes som positive uansett hvor svake de er. Men seriøst, er det lenge til du skal ha menstruasjon? Jeg skjønner at du er nysgjerrig, men det er jo ikke vits i å teste så tidlig at man bare kaster bort pengene sine uansett. Om 2 dager kan du teste igjen, da skal HCG nivåene dine være doblet og du får en mye synligere test. Kanskje en blodprøve hos fastlege kan bekrefte eller avkrefte svangerskap. Jeg roet meg ikke før jeg hadde fått det svart på hvitt fra legen. Anonymkode: b0e43...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 3. april 2022 #6 Del Skrevet 3. april 2022 Synes jeg ser farget streker på de fleste testene dine. Det er nok ikke tilfeldig. MEN hvis du driver å tester lenge før ikm så er sjansen der for at det kan være kjemisk graviditet. Det er litt selvpining å teste tidlig men jeg drev med det selv så forstår trangen. Lykke til 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser bare strek på den siste testen. Alle streker regnes som positive uansett hvor svake de er. Men seriøst, er det lenge til du skal ha menstruasjon? Jeg skjønner at du er nysgjerrig, men det er jo ikke vits i å teste så tidlig at man bare kaster bort pengene sine uansett. Om 2 dager kan du teste igjen, da skal HCG nivåene dine være doblet og du får en mye synligere test. Kanskje en blodprøve hos fastlege kan bekrefte eller avkrefte svangerskap. Jeg roet meg ikke før jeg hadde fått det svart på hvitt fra legen. Anonymkode: b0e43...3a0 Jeg tenkte på om det så ut som en skyggestrek, at den var for grå? Syklusen min er helt ute å kjøre, så aner ikke når jeg skal få. Men jeg har ALDRI fått antydning til strek på tester før disse dagene, derfor har jeg testet så mye! skal til legen på tirsdag så kan spørre om blodprøve da🤞🏼🥺 Anonymkode: 68de1...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #8 Del Skrevet 3. april 2022 myMa skrev (3 minutter siden): Synes jeg ser farget streker på de fleste testene dine. Det er nok ikke tilfeldig. MEN hvis du driver å tester lenge før ikm så er sjansen der for at det kan være kjemisk graviditet. Det er litt selvpining å teste tidlig men jeg drev med det selv så forstår trangen. Lykke til 🥰 Takk for svar🥰 jeg har veldig uregelmessig syklus etter jeg sluttet med pilla i oktober så vet ikke når mensen skal komme. Men jeg har tatt utallige tester oppigjennom, men aldri fått antydning til strek sånn som nå 🙊 Det er skummelt men spennende!!💕 Anonymkode: 68de1...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #9 Del Skrevet 3. april 2022 Er disse tatt før 5 har gått? Ikke etter 10 min? Anonymkode: 2d7e5...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #10 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er disse tatt før 5 har gått? Ikke etter 10 min? Anonymkode: 2d7e5...6c5 Rfsu, den øverste CB og en av MakeSure testene er tatt innen for fristen☺️ Anonymkode: 68de1...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #11 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Rfsu, den øverste CB og en av MakeSure testene er tatt innen for fristen☺️ Anonymkode: 68de1...352 Cb ser jeg ikke noe på .men vær forsiktig med disse. De er kjent for falsk positiv..altså at de for svake ) dårlige streker. Vekt 5 dager til å ta ny test Anonymkode: 2d7e5...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #12 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Cb ser jeg ikke noe på .men vær forsiktig med disse. De er kjent for falsk positiv..altså at de for svake ) dårlige streker. Vekt 5 dager til å ta ny test Anonymkode: 2d7e5...6c5 Ja 🙏🏼 Men er det ikke litt rart at alle MakeSure testene har fått en sånn strek? Hva tenker du om denne? Er den grå? Anonymkode: 68de1...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #13 Del Skrevet 4. april 2022 Fikk denne idag 🤞🏼 Anonymkode: 68de1...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martinebyermoen Skrevet 8. april #14 Del Skrevet 8. april Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #15 Del Skrevet 8. april Martinebyermoen skrev (6 minutter siden): Hvordan gikk det? Det er en 2 år gammel tråd.... Anonymkode: e3b86...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martinebyermoen Skrevet 8. april #16 Del Skrevet 8. april Ja Okey men det var ikke det jeg spurte om🤣 jeg er i en lignende situasjon med mange skyggestreker med make sure testene og ville vite hvordan det endte med trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #17 Del Skrevet 9. april Martinebyermoen skrev (10 timer siden): Ja Okey men det var ikke det jeg spurte om🤣 jeg er i en lignende situasjon med mange skyggestreker med make sure testene og ville vite hvordan det endte med trådstarter. Sannsynligheten for at en som har postet anonymt for 2 år siden ser tråden er minimal.. Så derfor påpeker jeg at det er en 2 år gammel tråd slik at ikke du eller andre blir sittende og vente på et svar som mest sannsynlig ikke kommer.. Anonymkode: e3b86...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #18 Del Skrevet 9. april 10 hours ago, Martinebyermoen said: Ja Okey men det var ikke det jeg spurte om🤣 jeg er i en lignende situasjon med mange skyggestreker med make sure testene og ville vite hvordan det endte med trådstarter. Du får bare smøre deg med tålmodighet. Er du gravid vil den bli positiv om 2-3 dager, hvis du er over IKM Anonymkode: 201e8...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 9. april #19 Del Skrevet 9. april Martinebyermoen skrev (10 timer siden): Ja Okey men det var ikke det jeg spurte om🤣 jeg er i en lignende situasjon med mange skyggestreker med make sure testene og ville vite hvordan det endte med trådstarter. Hvor mange dager er mensen din forsinket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå