AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Del Skrevet 2. april 2022 Ser at den selges på Idestova, men har ikke den fargen jeg vil ha. Tips? Anonymkode: e9a16...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 2. april 2022 #2 Del Skrevet 2. april 2022 Oppskriften ligger gratis ute hos filcolana.dk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Del Skrevet 2. april 2022 cassio skrev (18 minutter siden): Oppskriften ligger gratis ute hos filcolana.dk Ja, ser den ligger på dansk, det går sikkert bra:) har du erfaring med Filcolana garn? ts Anonymkode: e9a16...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 2. april 2022 #4 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ja, ser den ligger på dansk, det går sikkert bra:) har du erfaring med Filcolana garn? ts Anonymkode: e9a16...a43 Ja, masse. Det er helt nydelig garn! Jeg holder på å strikke Kastellet selv nå, men jeg strikker i annet garn denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Del Skrevet 3. april 2022 cassio skrev (10 timer siden): Ja, masse. Det er helt nydelig garn! Jeg holder på å strikke Kastellet selv nå, men jeg strikker i annet garn denne gangen. takk for svar. Har ikke så mye erfaring, men tror du jeg kan strikke den i Sunday fra Sandnes? Hvilket garn bruker du? Anonymkode: e9a16...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Skrevet 3. april 2022 #6 Del Skrevet 3. april 2022 Jeg lastet ned denne oppskriften i forrige uke, så nå ligger den som neste prosjekt... Må bare bli ferdig med nåværende arbeid. Tenkte å strikke Kastellet i Kidsilk. Har bare funnet oppskrift på dansk, men det er ikke vanskelig å skjønne forklaringene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå