AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #21 Del Skrevet 2. april 2022 Kaneel skrev (3 minutter siden): Indiana er et gammelt norskt navn faktisk Hvor har du det fra? Anonymkode: bbced...595 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #22 Del Skrevet 2. april 2022 - Eirin - Amanda/ Ehrynn Amanda - Mari - Helena - Maryan Therese - Nancy - Karmen - Cornelia - Hannah - Maria - Indiana sånn, da har jeg fikset det for deg. Anonymkode: a8a9e...215 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #23 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange fine navn, og noen navn som kanskje er litt spesielle og litt snålt med et veldig norskt etternavn. Det er jo klart at alle synes sitt barn er helt spesielt, og alltid vil være det i foreldres øyne. Hva er egentlig forskjellen mellom Hanna og Hannah? Jeg likte Maria best. Anonymkode: bbced...595 Vi har Strand som etternavn. Liker Hannah med h best. Anonymkode: 0c609...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #24 Del Skrevet 2. april 2022 - Eirin Amanda Strand - Mari Helena Strand - Mary Therese Strand - Karen Maria Strand Blir så trist med kun ett navn. Anonymkode: 0c609...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #25 Del Skrevet 2. april 2022 Det er en kuriositet i dag å ha kun et fornavn og et etternavn. Ta det navnet dere synes er penest og passer jenta deres 🙂 Anonymkode: bbced...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #26 Del Skrevet 2. april 2022 Liker kun Hanna og Cornelia. Anonymkode: 0fe3b...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 2. april 2022 #27 Del Skrevet 2. april 2022 (endret) Kaneel skrev (20 minutter siden): Indiana er et gammelt norskt navn faktisk hmm... fra google: Etymology. Indiana's name means "Land of the Indians", or simply "Indian Land". It also stems from Indiana's territorial history. On May 7, 1800, the United States Congress passed legislation to divide the Northwest Territory into two areas and named the western section the Indiana Territory. land of the Indians The name Indiana is a girl's name meaning "land of the Indians". Endret 2. april 2022 av Natta1980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #28 Del Skrevet 2. april 2022 I slekta mi har vi en dame som het Indiane. Det synes jeg er fint. Jeg vet også om en liten jente som heter India, og det er heller ikke så aller verst😊 Anonymkode: 58c37...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. april 2022 #29 Del Skrevet 2. april 2022 Hannah Maria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #30 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (På 2.4.2022 den 16.55): Sitter og tenker på navn jeg liker og har laget denne listen med navn. Hva synes dere? Orker ikke tanken på sukkersøte navn,oppdiktede navn og typisk blogger-navn. - Eirin Amanda/ Ehrynn Amanda - Mari Helena - Maryan Therese - Nancy - Karmen - Cornelia - Hannah - Maria - Indiana Anonymkode: 0c609...461 Eirin er fint,men alene Amanda er kjempe nydelig,men alene Mari er veldig koselig Therese er nydelig Cornelia er fint Hannah er pent Maria er fint. Nancy er faktisk veldig fint de andre liker jeg ikke Anonymkode: 206b2...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #31 Del Skrevet 3. april 2022 Hunden min heter Indiana. Anonymkode: 639fd...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #32 Del Skrevet 3. april 2022 Hannah og Maria er fine. De andre har jeg ikke noe positivt å si om.. Anonymkode: fb287...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #33 Del Skrevet 3. april 2022 Synes egentlig de fleste av disse navnene var på grensen til oppdiktede 😅 Kornelia forbinder jeg med Witch serien, Indiana er vel en stat i USA, Karmen og Nancy er engelske navn (hvis gubben er engelsk, så greit nok), Maryan skriker et behov for å være unødvendig original (Det heter vel fremdeles Mariann?). Eneste som gikk an var vel egentlig Maria. Klassisk og elegant. Hanna også, forsåvidt. Anonymkode: 77372...dd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå