AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Del Skrevet 2. april 2022 Sitter og tenker på navn jeg liker og har laget denne listen med navn. Hva synes dere? Orker ikke tanken på sukkersøte navn,oppdiktede navn og typisk blogger-navn. - Eirin Amanda/ Ehrynn Amanda - Mari Helena - Maryan Therese - Nancy - Karmen - Cornelia - Hannah - Maria - Indiana Anonymkode: 0c609...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Del Skrevet 2. april 2022 Er du Irsk? Anonymkode: 971fc...f8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Del Skrevet 2. april 2022 Nancy eller Kornelia. Helst Kornelia. Anonymkode: 4f736...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Del Skrevet 2. april 2022 Maria slår aldra feil. Anonymkode: 39e06...d98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du Irsk? Anonymkode: 971fc...f8a Nei, jeg er ikke irsk. Anonymkode: 0c609...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 2. april 2022 #6 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sitter og tenker på navn jeg liker og har laget denne listen med navn. Hva synes dere? Orker ikke tanken på sukkersøte navn,oppdiktede navn og typisk blogger-navn. - Eirin Amanda/ Ehrynn Amanda - Mari Helena - Maryan Therese - Nancy - Karmen - Cornelia - Hannah - Maria - Indiana Anonymkode: 0c609...461 Eirin er fint, syns jeg. Hva med Eileen? Liker Hannah også. Er hun indisk eller har røtter fra indianerne? Hvis ikke, syns jeg Indiana på en norsk jente blir litt bærtur 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #7 Del Skrevet 2. april 2022 Eirin eller Maria. Hater dobbeltnavn og de andre navna høres ut som drittunger Anonymkode: 056ea...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #8 Del Skrevet 2. april 2022 Synes personlig at alle navnene var fin på hver sin måte, men at ingen av dobbeltnavnene passet sammen. Cornelia, Carmen, Nancy eller Amanda likte jeg godt! Carmen Cornelia // Karmen Kornelia synes jeg hadde passet best sammen av alle navnene😅 Anonymkode: d665d...e2c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #9 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Sitter og tenker på navn jeg liker og har laget denne listen med navn. Hva synes dere? Orker ikke tanken på sukkersøte navn,oppdiktede navn og typisk blogger-navn. - Eirin Amanda/ Ehrynn Amanda - Mari Helena - Maryan Therese - Nancy - Karmen - Cornelia - Hannah - Maria - Indiana Anonymkode: 0c609...461 Erin Amanda Mhairi Helena Marian Theresa Anonymkode: 0c609...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #10 Del Skrevet 2. april 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg er ikke irsk. Anonymkode: 0c609...461 Hvorfor Ehrynn da? Det blir litt for bloggersk for meg, altså. Anonymkode: 971fc...f8a 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #11 Del Skrevet 2. april 2022 Jeg likte best Hannah og Maria. Anonymkode: b770b...2e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #12 Del Skrevet 2. april 2022 Natta1980 skrev (16 minutter siden): Eirin er fint, syns jeg. Hva med Eileen? Liker Hannah også. Er hun indisk eller har røtter fra indianerne? Hvis ikke, syns jeg Indiana på en norsk jente blir litt bærtur 😄 Indiana er egentlig ikke så fint navn,synes jeg. Eileen minner meg for mye om Aileen Wuornos. Anonymkode: 0c609...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #13 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Indiana er egentlig ikke så fint navn,synes jeg. Anonymkode: 0c609...461 Når du nevner det, er ikke Indiana et mannsnavn? Anonymkode: 39e06...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #14 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når du nevner det, er ikke Indiana et mannsnavn? Anonymkode: 39e06...d98 Nei, har du hørt om Indiana Evans? Jeg tenkte på navn som Dakotah også, men blir nok litt for rart her til lands. Anonymkode: 0c609...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 2. april 2022 #15 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Sitter og tenker på navn jeg liker og har laget denne listen med navn. Hva synes dere? Orker ikke tanken på sukkersøte navn,oppdiktede navn og typisk blogger-navn. - Eirin Amanda/ Ehrynn Amanda - Mari Helena - Maryan Therese - Nancy - Karmen - Cornelia - Hannah - Maria - Indiana Anonymkode: 0c609...461 Forferdelig! Kunn Maria og Hannah som er brukenes her.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #16 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når du nevner det, er ikke Indiana et mannsnavn? Anonymkode: 39e06...d98 I en bok jeg leste var det ei som het Indianne. Indiana er vel en stat i Amerika? Anonymkode: d3dd2...a0e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 2. april 2022 #17 Del Skrevet 2. april 2022 Natta1980 skrev (22 minutter siden): Eirin er fint, syns jeg. Hva med Eileen? Liker Hannah også. Er hun indisk eller har røtter fra indianerne? Hvis ikke, syns jeg Indiana på en norsk jente blir litt bærtur 😄 Indiana er et gammelt norskt navn faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #18 Del Skrevet 2. april 2022 Kaneel skrev (1 minutt siden): Indiana er et gammelt norskt navn faktisk Du tenker nok på Inanda. Anonymkode: d770f...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #19 Del Skrevet 2. april 2022 Mange fine navn, og noen navn som kanskje er litt spesielle og litt snålt med et veldig norskt etternavn. Det er jo klart at alle synes sitt barn er helt spesielt, og alltid vil være det i foreldres øyne. Hva er egentlig forskjellen mellom Hanna og Hannah? Jeg likte Maria best. Anonymkode: bbced...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #20 Del Skrevet 2. april 2022 Kaneel skrev (2 minutter siden): Indiana er et gammelt norskt navn faktisk Indiana og Dakotah er Native American. Har aldri hørt om at det er norsk. Anonymkode: 0c609...461 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå