Gå til innhold

INGEN FÅR VILJEN SIN!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ok, forsvaret kommer her:

Jeg gikk på en liten smell i julen i fjor, og gikk derfor til krymper et halvt år. Så var jeg på familieferie til syden og flyttet til Oslo i september. Så har det gått i ett med skole og leilighetsfiksing, så var det jobb og eksamen og nå sitter jeg her da, igjengrodd...

Har fått noen tilbud, og har hatt muligheter, men har feiget ut

Okei, den er altså godkjent :)

Igjengrodd :ler: Den var fin!!

Vil bare ønske alle og enhver her og der et godt nyttår jeg!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg er bare her for å legge inn en offisiell klage!!!! :frustrert:

Ingen! absolutt ingen!!! Har vært i dagboka mi det siste døgnet!!! Ingen har ønsket meg godt nytt år etter at jeg gikk for å ta årets siste dusj

:frustrert::grine::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

|1234567890+\§!"#¤%&/()=?`@£$€{[]}´qwertyuiopå¨QWERTYUIOPÅ^~asdfghjkløæ'ASDFGHJKLØÆ*<zxcvbnm,.->ZXCVBNM;:_

Prøv selv, gjør deg opptatt i ca et halvt minutt

:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres lurt ut... Bare kjeder meg og tenkte for å direkte ikke terrorisere en brukers dagbok, kunne jeg drive på litt i denne, for den er jo offisiell ;)

og min egen er jo selvfølgelig totalt utelukket :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres lurt ut...  Bare kjeder meg og tenkte for å direkte ikke terrorisere en brukers dagbok, kunne jeg drive på litt i denne, for den er jo offisiell ;)

og min egen er jo selvfølgelig totalt utelukket :ler:

:ler:

Snakket med venninne M nå, hun hadde hatt en bedriten nyttårsaften.

Hun har barn og derfor hadde hun og noen andre avtalt en rolig middag og så en fest hos en kamerat. Sønnen skulle være med og sove der. Men så fikk de andre jentene plutselig mld av noen fyrer de hadde møtt en ukes tid i forveien og ville plutselig på fest dit.

Både M og en annen venninne mente det var dumt, både fordi de hadde avtalt å dra på festen til denne kameraten samt at de hos kompisen var obs på at sønnen skulle være med. så det hadde vært full krangel frem til halv elleve, da dro jentene på denne andre festen og M, den ene venninnen og sønnen dro hjem til venninnens foreldre.

Kjipt gjort av de andre. Når det er barn med bør man kunne innrette seg litt etter det, ihvertfall når det er avtalt på forhånd.

Så nå har vi allerede avtalt middag med gode venner neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting er rett og slett lusent gjort! Når man har avtalt noe så har man avtalt liksom... Greit, jeg kan skjønne venninnene som synes det hadde vært morsomt med en fest med nytt ?kjekt? bekjentskap, klart det er morsomt, men, det finnes vel flere helger liksom... Avtalt er avtalt!

Vampyra; slankekrigen? Er ikke den ferdig da? Nå var ikke jeg noen ivrig kikker, vi har ikke like godt tvn her, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Nei det er gøy!!

Synes det er morro å se på resultatene deres jeg da. Og så føler jeg meg så slank selv når jeg ser de store damene disse rundt¨

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ja den norske er ferdig, men nå er det den amerikanske som går.

Synes de er morsommere å se på fordi den norske ble så dominert av intrigene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Javel kvinnø! Eg e kjekke. Frå gjæren! Eg e en sjarmør og min lige finnes ikkje, alt og alle i denne trådøn e mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...