Gå til innhold

INGEN FÅR VILJEN SIN!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde du var en husmor/familiemamma med 2-3 barn i alderen 5-15 år :ler:

Kan jo hende navnet frysepulver hadde noe med det å gjøre...

Men jeg hadde et inntrykk at du var en ganske kul dame da! Voksen, litt streng og kul

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Nei, ikkeno unger her i gården nei... Jeg skulle jo egentlig pule i år også, men det glemte jeg, så med mindre noen stiller ved døren min innen midnatt, så har jeg offisielt ikke pult i 2005... :rodme:

Men har to søsken da, og er litt "mamma" for de pga aldersforkjellen...

Også er jeg innmari voksen og jævlig streng! :frustrert:

Når søstrene mine får unger blir jeg nok bare kalt tante Grusom :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, forsvaret kommer her:

Jeg gikk på en liten smell i julen i fjor, og gikk derfor til krymper et halvt år. Så var jeg på familieferie til syden og flyttet til Oslo i september. Så har det gått i ett med skole og leilighetsfiksing, så var det jobb og eksamen og nå sitter jeg her da, igjengrodd...

Har fått noen tilbud, og har hatt muligheter, men har feiget ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jo, men jeg vil jo, men så feiger jeg ut...

Skal nevnes at det er kompiser som blant annet har tilbudt sine tjenester da... Det blir litt ofr sært for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ehm ja det synes jeg og...

Jeg har også et par slike kompiser.. heh...

Jeg: nei det kan vi ikke, du er jo kompisen min!

Han: Ja men det gjør vel ingenting om vi har det litt morro vel??

Han var full og dette gjentas en del ganger før han gir opp og sovner. Jeg legger meg ved siden av han MED alle klærne på.

Gud så flaut det var å møte foreldrene hans dagen etter!! (han bodde fremdeles hjemme da) De trodde jo sitt... Og de kommenterte det til han da jeg hadde dratt til og med :overrasket:

Å gud så flaut... De vet jo godt hvem jeg er! jeg har jo kjent gutten i snart 10 år!!

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg og...

Men denne kompisen har jeg vært kjempeforelska i, men det var jo i den tiden jeg ble kjent med han! Vi klina for 3 år siden :sjenert: Tror han hadde dame til og med...

Vi var fulle, jeg var "nydumpa" og trengte litt trøst. Det var egentlig litt rart å kline med han, men det gikk veldig bra da :sjarmor:

Og hadde jeg vært fullere da han foreslo litt mer kunne det godt hende jeg hadde gjort det.... :sjenert: Han er en kjekk og snill fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...