Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #421 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #422 Del Skrevet 5. desember 2005 ...dumme RØYKE-pulver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #423 Del Skrevet 5. desember 2005 Dumme RØYKE-Sneip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #424 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg røyker iallefall fulltid jeg, og ikke bare midlertidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #425 Del Skrevet 5. desember 2005 Ååååååja, men det er jo myyyyye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #426 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er det ja! da vet iallefall folk hvor de har Sneip og røyken hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajaroma Skrevet 5. desember 2005 #427 Del Skrevet 5. desember 2005 Hmm.. Skjønner ingenting jeg nå.. Ligger ikke sneipen min i askebegeret? -og er ikke røyken i hånden min akkurat nå? Mystifistisk det her.. Hei hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #428 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei kajaroma! Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajaroma Skrevet 5. desember 2005 #429 Del Skrevet 5. desember 2005 Takk for det. Er fersking her i dag. Bra forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #430 Del Skrevet 5. desember 2005 Så koselig! Dette er skravlerommet til Sneip, Sixx og meg. Vi opprettet det så vi slapp å lese i alles dagbøker hele tiden. Men så har Sneip vært på ferie, og Sixx er så kjip at hun har slettet dagboken sin, samt at hun nesten aldri er her lengre, så denne har gått litt i glemmeboken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. desember 2005 #431 Del Skrevet 5. desember 2005 Det å røyke er et bredt begrep, noen røyker et par om dagen, andre røyker tjue, uansett, røyke gjør man, på den ene eller andre måten, og så lenge man koser seg med det, er det det som er hovedpoenget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #432 Del Skrevet 5. desember 2005 Nei, nei, nei... Nå tar du FEIL... Jeg er tilbake på 20 om dagen nå, men jeg er ingen RØYKER likevel. Jeg koser meg MIDLERTIDIG med sigarettene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajaroma Skrevet 5. desember 2005 #433 Del Skrevet 5. desember 2005 Å..? Er du ingen røyker..? Hmmm.. Har vel innfunnet meg med at jeg er det jeg da, men det tok laaaang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. desember 2005 #434 Del Skrevet 5. desember 2005 Nei, nei, nei... Nå tar du FEIL... Jeg er tilbake på 20 om dagen nå, men jeg er ingen RØYKER likevel. Jeg koser meg MIDLERTIDIG med sigarettene... ← Da tror jeg vi kan kalle det en MIDLERTIDIG røyker.. Å..? Er du ingen røyker..? Hmmm.. Har vel innfunnet meg med at jeg er det jeg da, men det tok laaaang tid. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #435 Del Skrevet 5. desember 2005 Da tror jeg vi kan kalle det en MIDLERTIDIG røyker.. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. desember 2005 #436 Del Skrevet 5. desember 2005 JEG FIKK VILJEN MIN, JEG FIKK VILJEN MIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #437 Del Skrevet 5. desember 2005 Etter GODKJENNING ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. desember 2005 #438 Del Skrevet 5. desember 2005 Thssst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #439 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. desember 2005 #440 Del Skrevet 5. desember 2005 jah.. du får leve litt på den, jeg fikk besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå