Gjest vimse Skrevet 31. desember 2005 #501 Del Skrevet 31. desember 2005 Ok, forsvaret kommer her: Jeg gikk på en liten smell i julen i fjor, og gikk derfor til krymper et halvt år. Så var jeg på familieferie til syden og flyttet til Oslo i september. Så har det gått i ett med skole og leilighetsfiksing, så var det jobb og eksamen og nå sitter jeg her da, igjengrodd... Har fått noen tilbud, og har hatt muligheter, men har feiget ut ← Okei, den er altså godkjent Igjengrodd Den var fin!! Vil bare ønske alle og enhver her og der et godt nyttår jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. januar 2006 #502 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg er bare her for å legge inn en offisiell klage!!!! Ingen! absolutt ingen!!! Har vært i dagboka mi det siste døgnet!!! Ingen har ønsket meg godt nytt år etter at jeg gikk for å ta årets siste dusj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #503 Del Skrevet 1. januar 2006 Og da klager du her så du dytter denne boken lengre opp på "mine innlegg"? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. januar 2006 #504 Del Skrevet 1. januar 2006 Men det var en offisiell klage!! Og min dagbok er ikke sååååå offisiell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #505 Del Skrevet 1. januar 2006 Hehe, er dette ne OFFISIELL bok ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. januar 2006 #506 Del Skrevet 1. januar 2006 Iallefall mellom oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. januar 2006 #507 Del Skrevet 1. januar 2006 |1234567890+\§!"#¤%&/()=?`@£$€{[]}´qwertyuiopå¨QWERTYUIOPÅ^~asdfghjkløæ'ASDFGHJKLØÆ*<zxcvbnm,.->ZXCVBNM;:_ Prøv selv, gjør deg opptatt i ca et halvt minutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. januar 2006 #508 Del Skrevet 1. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #509 Del Skrevet 1. januar 2006 :klø: Går på do jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. januar 2006 #510 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja det høres lurt ut... Bare kjeder meg og tenkte for å direkte ikke terrorisere en brukers dagbok, kunne jeg drive på litt i denne, for den er jo offisiell og min egen er jo selvfølgelig totalt utelukket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. januar 2006 #511 Del Skrevet 1. januar 2006 Men nå er det jo snart slankekrigen på tvn!! Det synes jeg er gøy da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #512 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja det høres lurt ut... Bare kjeder meg og tenkte for å direkte ikke terrorisere en brukers dagbok, kunne jeg drive på litt i denne, for den er jo offisiell og min egen er jo selvfølgelig totalt utelukket ← Snakket med venninne M nå, hun hadde hatt en bedriten nyttårsaften. Hun har barn og derfor hadde hun og noen andre avtalt en rolig middag og så en fest hos en kamerat. Sønnen skulle være med og sove der. Men så fikk de andre jentene plutselig mld av noen fyrer de hadde møtt en ukes tid i forveien og ville plutselig på fest dit. Både M og en annen venninne mente det var dumt, både fordi de hadde avtalt å dra på festen til denne kameraten samt at de hos kompisen var obs på at sønnen skulle være med. så det hadde vært full krangel frem til halv elleve, da dro jentene på denne andre festen og M, den ene venninnen og sønnen dro hjem til venninnens foreldre. Kjipt gjort av de andre. Når det er barn med bør man kunne innrette seg litt etter det, ihvertfall når det er avtalt på forhånd. Så nå har vi allerede avtalt middag med gode venner neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. januar 2006 #513 Del Skrevet 1. januar 2006 Sånne ting er rett og slett lusent gjort! Når man har avtalt noe så har man avtalt liksom... Greit, jeg kan skjønne venninnene som synes det hadde vært morsomt med en fest med nytt ?kjekt? bekjentskap, klart det er morsomt, men, det finnes vel flere helger liksom... Avtalt er avtalt! Vampyra; slankekrigen? Er ikke den ferdig da? Nå var ikke jeg noen ivrig kikker, vi har ikke like godt tvn her, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #514 Del Skrevet 1. januar 2006 Slanketv er kjeeeeedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. januar 2006 #515 Del Skrevet 1. januar 2006 Nei det er gøy!! Synes det er morro å se på resultatene deres jeg da. Og så føler jeg meg så slank selv når jeg ser de store damene disse rundt¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. januar 2006 #516 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja den norske er ferdig, men nå er det den amerikanske som går. Synes de er morsommere å se på fordi den norske ble så dominert av intrigene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #517 Del Skrevet 1. januar 2006 Mulig det er fordi det er litt lite gjenkjenningsfaktor for meg... Men "legge på seg"-krigen ser jeg gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 1. januar 2006 #518 Del Skrevet 1. januar 2006 Javel kvinnø! Eg e kjekke. Frå gjæren! Eg e en sjarmør og min lige finnes ikkje, alt og alle i denne trådøn e mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #519 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har hatt min andel rogalendinger takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. januar 2006 #520 Del Skrevet 1. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå