Gjest gjest 0 Skrevet 31. desember 2005 #481 Del Skrevet 31. desember 2005 Nei stakkars... nå er hun skadd for livet Bare se på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shea Skrevet 31. desember 2005 #482 Del Skrevet 31. desember 2005 he he Tar utfordringen på strak arm jeg. :pippi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #483 Del Skrevet 31. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 31. desember 2005 #484 Del Skrevet 31. desember 2005 Du pulver, jeg bare må si hva mitt inntrykk av deg var før jeg virkelig fant ut hvem du var.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #485 Del Skrevet 31. desember 2005 Oj, kjenner jeg gruer meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 31. desember 2005 #486 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg trodde du var en husmor/familiemamma med 2-3 barn i alderen 5-15 år Kan jo hende navnet frysepulver hadde noe med det å gjøre... Men jeg hadde et inntrykk at du var en ganske kul dame da! Voksen, litt streng og kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #487 Del Skrevet 31. desember 2005 Nei, ikkeno unger her i gården nei... Jeg skulle jo egentlig pule i år også, men det glemte jeg, så med mindre noen stiller ved døren min innen midnatt, så har jeg offisielt ikke pult i 2005... Men har to søsken da, og er litt "mamma" for de pga aldersforkjellen... Også er jeg innmari voksen og jævlig streng! Når søstrene mine får unger blir jeg nok bare kalt tante Grusom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 31. desember 2005 #488 Del Skrevet 31. desember 2005 Oi Ikke en eneste gang?? Jaja jeg har vel ikke hatt ett eneste sabbatår siden jeg var 18.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 31. desember 2005 #489 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg skulle jo egentlig pule i år også, men det glemte jeg, ← Herreli å e ler!!! Den beste setningen på lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 31. desember 2005 #490 Del Skrevet 31. desember 2005 Sant nok!!! Det gåkke ann å glemme det vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 31. desember 2005 #491 Del Skrevet 31. desember 2005 NEI! Såfremt man ikke blir kronisk opphengt i seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 31. desember 2005 #492 Del Skrevet 31. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 31. desember 2005 #493 Del Skrevet 31. desember 2005 *venter på frys sitt forsvar* NattSa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #494 Del Skrevet 31. desember 2005 Ok, forsvaret kommer her: Jeg gikk på en liten smell i julen i fjor, og gikk derfor til krymper et halvt år. Så var jeg på familieferie til syden og flyttet til Oslo i september. Så har det gått i ett med skole og leilighetsfiksing, så var det jobb og eksamen og nå sitter jeg her da, igjengrodd... Har fått noen tilbud, og har hatt muligheter, men har feiget ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 31. desember 2005 #495 Del Skrevet 31. desember 2005 Feiget ut? Det er da ikke noe galt i å ikke ville ha sex med hvem som helst da Vi bare mobber litt vi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #496 Del Skrevet 31. desember 2005 Jo, men jeg vil jo, men så feiger jeg ut... Skal nevnes at det er kompiser som blant annet har tilbudt sine tjenester da... Det blir litt ofr sært for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 31. desember 2005 #497 Del Skrevet 31. desember 2005 ehm ja det synes jeg og... Jeg har også et par slike kompiser.. heh... Jeg: nei det kan vi ikke, du er jo kompisen min! Han: Ja men det gjør vel ingenting om vi har det litt morro vel?? Han var full og dette gjentas en del ganger før han gir opp og sovner. Jeg legger meg ved siden av han MED alle klærne på. Gud så flaut det var å møte foreldrene hans dagen etter!! (han bodde fremdeles hjemme da) De trodde jo sitt... Og de kommenterte det til han da jeg hadde dratt til og med Å gud så flaut... De vet jo godt hvem jeg er! jeg har jo kjent gutten i snart 10 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #498 Del Skrevet 31. desember 2005 Tviler ikke... Jeg får litt sånn "bror/fetter"-følelse av kompiser, så det er svært lite katuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 31. desember 2005 #499 Del Skrevet 31. desember 2005 Ja jeg og... Men denne kompisen har jeg vært kjempeforelska i, men det var jo i den tiden jeg ble kjent med han! Vi klina for 3 år siden Tror han hadde dame til og med... Vi var fulle, jeg var "nydumpa" og trengte litt trøst. Det var egentlig litt rart å kline med han, men det gikk veldig bra da Og hadde jeg vært fullere da han foreslo litt mer kunne det godt hende jeg hadde gjort det.... Han er en kjekk og snill fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #500 Del Skrevet 31. desember 2005 Sorry, måtte se på hopprennet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå