Gjest SumoBryter Skrevet 3. november 2005 #241 Del Skrevet 3. november 2005 Bare et spørsmål det... Aldri hørt om frysepulver jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 3. november 2005 #242 Del Skrevet 3. november 2005 Hva betyr :oll:? ← Aner ikke....hvor står det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 3. november 2005 #243 Del Skrevet 3. november 2005 Aldri hørt om frysepulver jeg Vær glad for det du Sumo....mitt liv blir aldri det samme etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #244 Del Skrevet 3. november 2005 Tror det er sånn man lager syltetøy av eller noe? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #245 Del Skrevet 3. november 2005 Ja Farmor bruker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 3. november 2005 #246 Del Skrevet 3. november 2005 Ahaa... Frysepulver finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #247 Del Skrevet 3. november 2005 Så navnet på dagboken min har liksom aldri gjort at det har gått opp et lys??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #248 Del Skrevet 3. november 2005 De sier jo aldri ifra om noe! Ennå ikke fått noe svar angående jobben.. Og vil ikke mase så mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 3. november 2005 #249 Del Skrevet 3. november 2005 Så navnet på dagboken min har liksom aldri gjort at det har gått opp et lys??? ← Neip... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 3. november 2005 #250 Del Skrevet 3. november 2005 De sier jo aldri ifra om noe! Ennå ikke fått noe svar angående jobben.. Og vil ikke mase så mye heller. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #251 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg fikk den! *stolt nå ja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 3. november 2005 #252 Del Skrevet 3. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 3. november 2005 #253 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg beklager min ignoranse (jeg er tross alt i en tråd full av oppvakte og vakre kvinner, så min tenkeevne reduseres ), men jeg forstår ikke hva dere mamacitas prater om! Jeg "puler" ikke, jeg elsker vakkert og følsomt i en seng av rosenplader og gir kvinnene den ultimate nytelse. De ringer meg alltid dagen etter, men jeg lar gradvis være å svare. Det er for mange kvinner og for liten tid. Desverre :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #254 Del Skrevet 3. november 2005 Liker'æ likavæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 3. november 2005 #255 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg "puler" ikkeGjør ikke vi heller det...problemet er at vi har et standhaftig lite virus her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 3. november 2005 #256 Del Skrevet 3. november 2005 dere er så bedårende, jeg ønsker å spise dere opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #257 Del Skrevet 3. november 2005 dere er så bedårende, jeg ønsker å spise dere opp! ← Blir ikke det litt vondt for oss? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #258 Del Skrevet 3. november 2005 TILBAKE! Grattis til Sneip! Oppdatering følger via PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 3. november 2005 #259 Del Skrevet 3. november 2005 Love hurts sies det, men Skautas kjærlighet er bare velvære og deilig. Alle damer kommer alltid tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 3. november 2005 #260 Del Skrevet 3. november 2005 Blir ikke det litt vondt for oss? :klø: ← Nei...han er et godt menneske...han doper oss først da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå