Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #521 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Å bli blond og deilig har sin priz lizzm Ja, sjøl hadde jeg aldri klart å sitte rolig så lenge, men så skal jeg ikke bli blond og deilig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. august 2022 #522 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (2 timer siden): Du er uansett den mest maskuline mannen på KG, no worries 😀 Men @lurven er nok den sprekeste 😅 det er så deilig å si "wankel". med bred britisk uttalelse. wankel. mmmm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #523 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (59 minutter siden): Ja jeg vet🙈 tar lang tid å stripe hår. Kort hår men jævlig mye av det. Som Mann sier… alt er litt ekstra i styrke med meg. Litt mer og sterkere på det meste😂 Be mann gjøre det:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #524 Del Skrevet 2. august 2022 lurven skrev (7 timer siden): Ja, sjøl hadde jeg aldri klart å sitte rolig så lenge, men så skal jeg ikke bli blond og deilig da Og derfor har du ikke hår, slipper du styre med det😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #525 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (6 timer siden): Be mann gjøre det:p Haha, ikke blekemiddel i vårt hjem takl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. august 2022 #526 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha, ikke blekemiddel i vårt hjem takl. Er jo bare å kjøpe en flaske klor, å spraye den i håret, mye billigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2022 #527 Del Skrevet 2. august 2022 lurven skrev (16 minutter siden): Er jo bare å kjøpe en flaske klor, å spraye den i håret, mye billigere 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Og nå vet vi hvorfor lurven ikke har hår 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. august 2022 #528 Del Skrevet 2. august 2022 Entern skrev (2 timer siden): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Og nå vet vi hvorfor lurven ikke har hår 🤣 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #529 Del Skrevet 2. august 2022 Får sjokolade og kaffe hos frisør. Wooop🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #530 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Får sjokolade og kaffe hos frisør. Wooop🤩 Får du sovetabletter med?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #531 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Får du sovetabletter med?:p Haha nei. Skravler, hatt frisøren min i 14 år🙂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #532 Del Skrevet 2. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Haha nei. Skravler, hatt frisøren min i 14 år🙂👍 Lengste forholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. august 2022 #533 Del Skrevet 2. august 2022 Liker ikke å skravle med frisøren jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #534 Del Skrevet 2. august 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Liker ikke å skravle med frisøren jeg 3 stille timer kan bli kleint da 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. august 2022 #535 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg måtte faktisk bytte frisør, for hun jeg hadde tidligere skravlet hull i hodet på meg, var rene avhøret, var så sliten i hodet etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #536 Del Skrevet 2. august 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Jeg måtte faktisk bytte frisør, for hun jeg hadde tidligere skravlet hull i hodet på meg, var rene avhøret, var så sliten i hodet etterpå. Sluttet hun ikke når du sa i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. august 2022 #537 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Sluttet hun ikke når du sa i fra? Jeg sa ikke direkte i fra, men hintet ved å svare veldig kort som ja eller nei. Fikk meg ikke til å si det direkte, at hun måtte slutte å babble sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #538 Del Skrevet 2. august 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Jeg sa ikke direkte i fra, men hintet ved å svare veldig kort som ja eller nei. Fikk meg ikke til å si det direkte, at hun måtte slutte å babble sånn. Hadde andre klagd med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. august 2022 #539 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Hadde andre klagd med? Det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #540 Del Skrevet 2. august 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Det vet jeg ikke. Skulle gått til frisøren her, der er de alle stille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå