Entern Skrevet 1. august 2022 #501 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Det første på nes liker jeg ikke men det til super Nintendo og metroid prime 1 og 2 til gamecube er fantastiske! Prime spillene er første person modus skyter spill hvor vi utforsker en planet og møter på mange creepy monstre Høres kult ut 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #502 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Høres kult ut 😊😊😊 Dette er erkefienden hennes som også drepte faren hennes Dette tar plass langt inni tidslinjen til metroid så innen denne tid så er han laget på nytt av metall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #503 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Dette er erkefienden hennes som også drepte faren hennes Dette tar plass langt inni tidslinjen til metroid så innen denne tid så er han laget på nytt av metall Kult 😊 Må tilstå jeg har lest meg litt opp på spillene på TVTropes 😅☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #504 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Kult 😊 Må tilstå jeg har lest meg litt opp på spillene på TVTropes 😅☺️ Musikken til mens vi slåss mot han er ganske episk synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. august 2022 #505 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): Håper det. Er urettferdig hvis man er motivert og kommer seg på trim og så er det vondt liksom. Si fra om du når de 100😃👍 Akkurat det har jeg vel egentlig slitt med siden jeg begynte 😛 Enten har jeg strekt ett eller annet på coreball-timene som har vært vondt lenge, eller så er det setemusklaturen, bekkenet, ryggen eller den dustete plantar fasciaen som dukket opp 😛 Alltid ett eller annet 😛 Men jeg skal si i fra 😄 Er ikke noe nederlag om jeg ikke klarer det, men hadde vært rått å få til også 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. august 2022 #506 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Vi bygger nye supermennesker basert på oss. Tar det beste fra hver enkelt. Din hjerne ble valgt🤩 Jøss, hva har dere røykt 😜 Entern skrev (13 minutter siden): Mother Brain fra Metroid kanskje 😱😱😱 At det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #507 Del Skrevet 1. august 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Jøss, hva har dere røykt 😜 At det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. august 2022 #508 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (14 minutter siden): Du er den smarte Å, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. august 2022 #509 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Ser litt skummel ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #510 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Musikken til mens vi slåss mot han er ganske episk synes jeg Takk 😊 Var fin 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #511 Del Skrevet 1. august 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Ser litt skummel ut... Det er sjefsskurken i det første Metroid spillet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #512 Del Skrevet 1. august 2022 Athena Catalina skrev (5 minutter siden): Jøss, hva har dere røykt 😜 At det var? Haha.. vi er for mange med ferie samtidig muligens🤣🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #513 Del Skrevet 1. august 2022 Athena Catalina skrev (30 minutter siden): Jøss, hva har dere røykt 😜 At det var? Vi har røyka alle sammen utenom deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #514 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Vi har røyka alle sammen utenom deg Tråden våkna igjen i alle fall😂 nå Må jeg sove🥺 ikke spist potetgull. Men en million moreller👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #515 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Tråden våkna igjen i alle fall😂 nå Må jeg sove🥺 ikke spist potetgull. Men en million moreller👍 Ja hadde helt glemt denne tråden. Natti natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #516 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja hadde helt glemt denne tråden. Natti natti Fint den dukka opp👍 Natta! Jeg skal opp til 3 timer frisør..🥺 lenge ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #517 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Fint den dukka opp👍 Natta! Jeg skal opp til 3 timer frisør..🥺 lenge ass 3 timer frisør o.O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #518 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Fint den dukka opp👍 Natta! Jeg skal opp til 3 timer frisør..🥺 lenge ass But why...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #519 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): 3 timer frisør o.O Ja jeg vet🙈 tar lang tid å stripe hår. Kort hår men jævlig mye av det. Som Mann sier… alt er litt ekstra i styrke med meg. Litt mer og sterkere på det meste😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #520 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): But why...? Å bli blond og deilig har sin priz lizzm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå