Entern Skrevet 1. august 2022 #461 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Vi skulle ha genspleisa @Cid og @lurven og @TheHairyToothfairy og @Entern og @Adobyen Da hadde vi fått en ung og leken fyr som løp morgentur rundt bilene på tunet før han satte seg ned for å lytte til fugler og drikke pulverkaffe mens han hadde saltakjøt og komler på kok, før han tok en flytur for lunsj med lettkledde damer på Ibiza. sorry Lurven 2004 pressa seg med! 🙈🐷😂 Vi kunne vært som sånne roboter som slår seg sammen til én robot. Jeg og @TheHairyToothfairy er armene, @lurven og @Adobyen er beina, @SVK er kroppen og @Cid er huet 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #462 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 2004 lurven og 2022 lurven er jo to helt forskjellige personer Ja men 2022 er med!! Han morgenjogga!! Vi må ha gener fra begge. Litt vitalitet/ virilitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #463 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Vi kunne vært som sånne roboter som slår seg sammen til én robot. Jeg og @TheHairyToothfairy er armene, @lurven og @Adobyen er beina, @SVK er kroppen og @Cid er huet 😆 @lurven er kapphendt så vi må ha hans armer, alt annet er galskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #464 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja men 2022 er med!! Han morgenjogga!! Vi må ha gener fra begge. Litt vitalitet/ virilitet Mja,men er du sikker på at denne sammensatte personen bør forplante seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #465 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (2 minutter siden): 2 mil går fint, bare å øke gradvis. Fetterne dine er nok sprekere enn meg da, ble ikke tatt ut til NM i år heller Jeg har aldri fikset løping og jogging. Ikke da jeg var ung og relativt sprek engang og kjederøykingen gjør det verre, greier vel kanskje et par hundre meter 😆😂 Fetterne mine er voldsomme på å trene da, vært sånn hele livet. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #466 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): @lurven er kapphendt så vi må ha hans armer, alt annet er galskap. Ikke helt da, er nok litt bedre med høyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #467 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): @lurven er kapphendt så vi må ha hans armer, alt annet er galskap. Godt poeng 😀 Du er pistolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #468 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Mja,men er du sikker på at denne sammensatte personen bør forplante seg? Nei jeg er litt usikker på dette🥺 mulig vi må.. kutte noen bånd😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. august 2022 #469 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Tror faktisk det. No offence til resten. Du og @Titania Takker for komplimentet, men er nok mange som er sprekere her 😄 Men jeg HAR trent idag, og skal gjøre det jeg kan (så lenge kroppen ikke kødder til) for å logge 100 innsjekkinger på treningssenteret på ett år 😅 Har ut måneden å trene 12 ganger 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #470 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Det er meg det!!!🤯 Neida han kan også være Earl 😊 men når jeg var yngre ble jeg innimellom sammenlignet med Earl 😆 Sånn var det ja! Jeg har fått høre lene marlin flere ganger i 20-åra. Og en gang syns en taxisjåfør jeg ligna veldig på Michael Jackson🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #471 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Vi kunne vært som sånne roboter som slår seg sammen til én robot. Jeg og @TheHairyToothfairy er armene, @lurven og @Adobyen er beina, @SVK er kroppen og @Cid er huet 😆 Og @penis er pikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #472 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Vi kunne vært som sånne roboter som slår seg sammen til én robot. Jeg og @TheHairyToothfairy er armene, @lurven og @Adobyen er beina, @SVK er kroppen og @Cid er huet 😆 Kunne blitt med i avengers eller noe😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #473 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sånn var det ja! Jeg har fått høre lene marlin flere ganger i 20-åra. Og en gang syns en taxisjåfør jeg ligna veldig på Michael Jackson🥺 Lene Marlin er pen da det er kompliment 😀 MJ var jo veldig kjekk som ung, og androgyn og mange er jo vokst opp med ham (…😱) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. august 2022 #474 Del Skrevet 1. august 2022 Just now, Entern said: Vi kunne vært som sånne roboter som slår seg sammen til én robot. Jeg og @TheHairyToothfairy er armene, @lurven og @Adobyen er beina, @SVK er kroppen og @Cid er huet 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #475 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Lene Marlin er pen da det er kompliment 😀 MJ var jo veldig kjekk som ung, og androgyn og mange er jo vokst opp med ham (…😱) Lene Marlin syns jeg var topp. MJ var bare rart😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #476 Del Skrevet 1. august 2022 SVK skrev (2 minutter siden): Ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #477 Del Skrevet 1. august 2022 Titania skrev (8 minutter siden): Takker for komplimentet, men er nok mange som er sprekere her 😄 Men jeg HAR trent idag, og skal gjøre det jeg kan (så lenge kroppen ikke kødder til) for å logge 100 innsjekkinger på treningssenteret på ett år 😅 Har ut måneden å trene 12 ganger 😬 Wow! Tipper du klarer det👍 Jeg nyter trimmings i basseng nå, lite folk pga sommer. Kanskje sånn der du er også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. august 2022 #478 Del Skrevet 1. august 2022 1 minutt siden, Entern said: Ja 😀 Så faktisk på Power Rangers som barn og husker jeg ønsket meg de robot-lekene. Kuleste gutten i klassen hadde samtlige av disse dinosaurrobotene og han var den kuleste i klassen nettopp fordi han hadde disse robotene. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #479 Del Skrevet 1. august 2022 SVK skrev (9 minutter siden): 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #480 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Og @penis er pikken Hva med @Kukost, burde med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå