Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #441 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Har du en sterk høyrehånd? Sterkere i venstre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #442 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Sterkere i venstre Venstrehendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #443 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Venstrehendt? Bruker begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #444 Del Skrevet 1. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Jepp. Eller mobilleif. Den er dum. Motorolahora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #445 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (2 timer siden): 😲 Litt rompe til frokost er nom🐷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. august 2022 #446 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Motorolahora Ja fytti. Hater hater hater den 🤣 Men gidder ikke bytte heller 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. august 2022 #447 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (3 timer siden): Jepp, men med fippskjegg jeg har ikke skjegg lengre, begynt å bli tynn igjen. og eneste drag som foregår her er pro street og annen racing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #448 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): jeg har ikke skjegg lengre, begynt å bli tynn igjen. og eneste drag som foregår her er pro street og annen racing Hairy Drag Race ToothFairy? Gratulerer med vektnedgang 😀 Vil egentlig alltid se for meg deg med bart 😁 Endret 1. august 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. august 2022 #449 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hairy Drag Race ToothFairy? Gratulerer med vektnedgang 😀 Vil egentlig alltid se for meg deg med strekbart 😁 hjelper kanskje ikke så mye at jeg kjørte mye wankel motor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #450 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Litt rompe til frokost er nom🐷 Sa brudgommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #451 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hairy Drag Race ToothFairy? Gratulerer med vektnedgang 😀 Vil egentlig alltid se for meg deg med bart 😁 For meg er han bare My name is Earl😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #452 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Sa brudgommen Og brura🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #453 Del Skrevet 1. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): hjelper kanskje ikke så mye at jeg kjørte mye wankel motor.... Du er uansett den mest maskuline mannen på KG, no worries 😀 Men @lurven er nok den sprekeste 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #454 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): For meg er han bare My name is Earl😂 Det er meg det!!!🤯 Neida han kan også være Earl 😊 men når jeg var yngre ble jeg innimellom sammenlignet med Earl 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #455 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Du er uansett den mest maskuline mannen på KG, no worries 😀 Men @lurven er nok den sprekeste 😅 Ikke sikker på det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2022 #456 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ikke sikker på det altså Du har joggeturer på 2 mil 😎🤯 Nesten som fetterne mine som trener hver dag og har vært med i NM 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #457 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Du er uansett den mest maskuline mannen på KG, no worries 😀 Men @lurven er nok den sprekeste 😅 Vi skulle ha genspleisa @Cid og @lurven og @TheHairyToothfairy og @Entern og @Adobyen Da hadde vi fått en ung og leken fyr som løp morgentur rundt bilene på tunet før han satte seg ned for å lytte til fugler og drikke pulverkaffe mens han hadde saltakjøt og komler på kok, før han tok en flytur for lunsj med lettkledde damer på Ibiza. sorry Lurven 2004 pressa seg med! 🙈🐷😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #458 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Du har joggeturer på 2 mil 😎🤯 Nesten som fetterne mine som trener hver dag og har vært med i NM 😅 2 mil går fint, bare å øke gradvis. Fetterne dine er nok sprekere enn meg da, ble ikke tatt ut til NM i år heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #459 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vi skulle ha genspleisa @Cid og @lurven og @TheHairyToothfairy og @Entern og @Adobyen Da hadde vi fått en ung og leken fyr som løp morgentur rundt bilene på tunet før han satte seg ned for å lytte til fugler og drikke pulverkaffe mens han hadde saltakjøt og komler på kok, før han tok en flytur for lunsj med lettkledde damer på Ibiza. sorry Lurven 2004 pressa seg med! 🙈🐷😂 2004 lurven og 2022 lurven er jo to helt forskjellige personer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #460 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Ikke sikker på det altså Tror faktisk det. No offence til resten. Du og @Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå