Fjaselina Skrevet 31. juli 2022 #361 Del Skrevet 31. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Gjør det for 299 i timen, men kun fra kragebeinet opp Nei, det er jo ryggen som klør mest, og er vanskelig å nå! Dårlig deal! Men prisen er ok😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #362 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (6 timer siden): Gjør det for 299 i timen, men kun fra kragebeinet opp Jøss, tenkte du var mer fra kragebeinet ned😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #363 Del Skrevet 1. august 2022 Fjaselina skrev (5 timer siden): Nei, det er jo ryggen som klør mest, og er vanskelig å nå! Dårlig deal! Men prisen er ok😆 @lurvener litt billig innimellom men veldig grei! 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #364 Del Skrevet 1. august 2022 Entern skrev (6 timer siden): Hm, ser vi en ny side av lurven? 😉 Der han selger kroppslige tjenester? Mm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #365 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (6 timer siden): Skrell løken så finner du mange lag Nåh du din vesle sjalottlauk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #366 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Jøss, tenkte du var mer fra kragebeinet ned😂 Det gjør han gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #367 Del Skrevet 1. august 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Det gjør han gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #368 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg sov godt i natt med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #369 Del Skrevet 1. august 2022 Fjaselina skrev (10 timer siden): Nei, det er jo ryggen som klør mest, og er vanskelig å nå! Dårlig deal! Men prisen er ok😆 Sorry men ryggen er utenfor mitt spesialfelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #370 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Jøss, tenkte du var mer fra kragebeinet ned😂 Det var før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #371 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): @lurvener litt billig innimellom men veldig grei! 👍 Jeg er kjapp, trygg og billig akkurat som kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #372 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (19 minutter siden): Det var før Ja jeg blander før og nå litt😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #373 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Ja jeg blander før og nå litt😆 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #374 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Jeg er kjapp, trygg og billig akkurat som kiwi Jeg er mer sånn 1 for prisen av 3😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #375 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Jeg er mer sånn 1 for prisen av 3😂 Går for kvalitet over kvantitet skjønner jeg😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #376 Del Skrevet 1. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Går for kvalitet over kvantitet skjønner jeg😁 Billig i drift på vin, litt dyrere på spahotellfeltet. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2022 #377 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Billig i drift på vin, litt dyrere på spahotellfeltet. 🤪 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 1. august 2022 #378 Del Skrevet 1. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ja jeg blander før og nå litt😆 Uff, ja. Det er så fort gjort! Litt som at eg må tenke om det er høgre eller den andre høgre i ein sving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #379 Del Skrevet 1. august 2022 Fjaselina skrev (1 time siden): Uff, ja. Det er så fort gjort! Litt som at eg må tenke om det er høgre eller den andre høgre i ein sving. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #380 Del Skrevet 1. august 2022 Du var billig da @lurven 6 kjaker for 100 kr! Verre med økologisk 🐥 @Kvakkekyllingen for 300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå