Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #281 Del Skrevet 17. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Oi algoritmer de seg frem til hva du trenger? Våtservietter er uansett fint å ha, kan brukes til mye Men de var til babyromper😬 ja, algoritmer, og teller! Vi lo veldig det året vår mest kjøpte vare var knutekål. 46 på et år😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. april 2022 #282 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Men de var til babyromper😬 ja, algoritmer, og teller! Vi lo veldig det året vår mest kjøpte vare var knutekål. 46 på et år😂 Men du er jo ganske liten av størrelse har du sagt.. Knutekål ja, det blir man sår i rompa av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #283 Del Skrevet 17. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Men du er jo ganske liten av størrelse har du sagt.. Knutekål ja, det blir man sår i rompa av Ja. Men det stopper ved barnepysjer ass. haha, neida, ikke hvis man spiser mye frukt og grønt av vane. Jeg er en 🐰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. april 2022 #284 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ja. Men det stopper ved barnepysjer ass. haha, neida, ikke hvis man spiser mye frukt og grønt av vane. Jeg er en 🐰 Sier du nå at du IKKE har en bleiefetisj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 17. april 2022 #285 Del Skrevet 17. april 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Bare oldemødre sier nuvel og spiser fyrstekake Neida. Men vi som fortsatt er unge - men har en hang til å like det sånn det var før i tiden, sier nuvel (eller, i min vennekrets er det bare jeg som sier det..) og spiser fyrstekake. Og Napoleonskake dersom anledningen byr seg. Og jammen meg marsipankake og, det er jo super nam! 😄 Og når jeg tenker meg om, liker jaggu meg portvin og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #286 Del Skrevet 17. april 2022 Måneskinn skrev (1 minutt siden): Neida. Men vi som fortsatt er unge - men har en hang til å like det sånn det var før i tiden, sier nuvel (eller, i min vennekrets er det bare jeg som sier det..) og spiser fyrstekake. Og Napoleonskake dersom anledningen byr seg. Og jammen meg marsipankake og, det er jo super nam! 😄 Og når jeg tenker meg om, liker jaggu meg portvin og jeg Jeg sier også nuvel🙈 liker ikke portvin, men syns dessertvin er undervurdert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 17. april 2022 #287 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg sier også nuvel🙈 liker ikke portvin, men syns dessertvin er undervurdert! Åja, dessertvin altså! Såå godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #288 Del Skrevet 17. april 2022 Måneskinn skrev (1 minutt siden): Åja, dessertvin altså! Såå godt! Det er der jeg kan mest om viner liksom.😂 rødvin liker jeg ikke en gang, men rød dessertvin med sjokomousse.. mm🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 17. april 2022 #289 Del Skrevet 17. april 2022 Rødvin er kjempegodt, men det gjelder å finne en god en! Eller flere 😁 husker i starten da jeg drakk det, fysj og fy. Men det ble bedre. Dessertvin er absolutt en glemt greie for de fleste, bortsett fra sånne vinentusiaster. Men jammen meg kan det løfte en dessert til himmels 😄 ajaj, tror jeg må på polet en dag ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #290 Del Skrevet 17. april 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Sier du nå at du IKKE har en bleiefetisj.. 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #291 Del Skrevet 17. april 2022 Måneskinn skrev (5 minutter siden): Rødvin er kjempegodt, men det gjelder å finne en god en! Eller flere 😁 husker i starten da jeg drakk det, fysj og fy. Men det ble bedre. Dessertvin er absolutt en glemt greie for de fleste, bortsett fra sånne vinentusiaster. Men jammen meg kan det løfte en dessert til himmels 😄 ajaj, tror jeg må på polet en dag ja! Jeg har prøvd mye rødvin her og der men ikke funnet noe for meg, sukk. Liker godt restauranter som legger litt i dessertvinene sine og er like opptatt av vin til de som hovedretten. Husker en gang vi var på polet et lite stykke hjemmefra, og snakket om dessertvin mellom hyllene, og da kom det seilende en ansatt og sa «Hørte jeg dessertvin?». Haha, vi kjøpte mye rart. Vin til karamellpudding og rød boblende dessertvin og greier. Som ikke var på planen, men han var entusiastisk og vi ble revet med. Oppdaget nye bra ting! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april 2022 #292 Del Skrevet 18. april 2022 Nå er fjasen her ganske fjong syns jeg😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. april 2022 #293 Del Skrevet 20. april 2022 Frøkenfryden skrev (På 18.4.2022 den 7.02): Nå er fjasen her ganske fjong syns jeg😀 Jeg håper vi kan ødelegge 28 cm tråden med fjas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. april 2022 #294 Del Skrevet 20. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg håper vi kan ødelegge 28 cm tråden med fjas Hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. april 2022 #295 Del Skrevet 20. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hvilken? 28 cm penis, på seksualitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. april 2022 #296 Del Skrevet 20. april 2022 lurven skrev (4 minutter siden): 28 cm penis, på seksualitet Blir bare ryddet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. april 2022 #297 Del Skrevet 20. april 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Blir bare ryddet da Ja men vi kan ha det gøy en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. april 2022 #298 Del Skrevet 20. april 2022 jeg kom, jeg så, jeg rapet. håper ingen så meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. april 2022 #299 Del Skrevet 20. april 2022 lurven skrev (30 minutter siden): Jeg håper vi kan ødelegge 28 cm tråden med fjas Haha! men du! Du vet at jeg også har vært sånn klok og zeriøz i tråden om sexy PT i dag😁? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. april 2022 #300 Del Skrevet 20. april 2022 Cid skrev (25 minutter siden): Blir bare ryddet da Den er 28 cm og tåler litt rydding/nedkorting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå