Måneskinn Skrevet 17. april 2022 #261 Del Skrevet 17. april 2022 Og bare sånn til ingen-nytte-info: jeg nyter nå et stykke fyrstekake 😄 litt kos må det jo være på slik en dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #262 Del Skrevet 17. april 2022 Måneskinn skrev (1 minutt siden): Og bare sånn til ingen-nytte-info: jeg nyter nå et stykke fyrstekake 😄 litt kos må det jo være på slik en dag Bon appetitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. april 2022 #263 Del Skrevet 17. april 2022 Måneskinn skrev (42 minutter siden): Og bare sånn til ingen-nytte-info: jeg nyter nå et stykke fyrstekake 😄 litt kos må det jo være på slik en dag Kos deg med kaka oldemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 17. april 2022 #264 Del Skrevet 17. april 2022 lurven skrev (19 minutter siden): Kos deg med kaka oldemor 🤣 oldemor? Nuvel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 17. april 2022 #265 Del Skrevet 17. april 2022 Måneskinn skrev (3 minutter siden): 🤣 oldemor? Nuvel.... Fyrstekake er supergodt! Jeg er for øvrig et godt stykke unna oldemorsalder 🙃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #266 Del Skrevet 17. april 2022 Måneskinn skrev (2 timer siden): For en superduper koselig tråd dette er da løftet dagen til nye høyder Åå takk, så koselig! Og hei til deg! Her en dag syntes noen vi var enkle individer som førte simple samtaler. Men vi kom over det og ble ikke nevneverdig affiserte, men da er det ekstra koselig at noen syns det motsatte. Og her er alle velkomne🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #267 Del Skrevet 17. april 2022 Måneskinn skrev (1 time siden): Og bare sånn til ingen-nytte-info: jeg nyter nå et stykke fyrstekake 😄 litt kos må det jo være på slik en dag Haha, herlig at du kommer inn her og skrev det da jeg har vært hjemme hos mine foreldre i påsken, som serverte fyrstekake til kaffen hver dag. Og jeg ble, skal ikke nevne navn, host, litt mobbet her inne for dette. 😂Det og mokkabønnene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #268 Del Skrevet 17. april 2022 (endret) Måneskinn skrev (40 minutter siden): 🤣 oldemor? Nuvel.... Ikke hør på ham, forstår seg ikke på modne kvinner. 😜 Endret 17. april 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #269 Del Skrevet 17. april 2022 (endret) lurven skrev (På 11.4.2022 den 9.11): Sånn plaster har jeg og, men bruker sønnen min som alibi for å ha det Fun fact.. fucka helt med algoritmen til oda (matvarer på døra) da jeg handla sånt. De algoritmet seg da fram til at jeg hadde barn og lurte på ok jeg ikke hadde glemt våtservietter til romper og sånn😂 Endret 17. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #270 Del Skrevet 17. april 2022 Cid skrev (På 11.4.2022 den 20.17): Kan hende han hadde likt det siden han var ung da, usikker Glemt å svare deg, men morfaren din likte sikkert alltid fyrstekake, før var det jo ikke 775893 cupcakes og diverse å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #271 Del Skrevet 17. april 2022 Hoppetaujenta skrev (På 16.4.2022 den 8.53): *tyvlytte der underlig tale utføres* Det er fint å ha sin egen tråd der man kan ture på som man vil🧡👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #272 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Glemt å svare deg, men morfaren din likte sikkert alltid fyrstekake, før var det jo ikke 775893 cupcakes og diverse å velge i. Jeg har aldri smakt det faktisk selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #273 Del Skrevet 17. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri smakt det faktisk selv Fyrstekake? Oioi, liker du kake og nøtter så liker du den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #274 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Fyrstekake? Oioi, liker du kake og nøtter så liker du den. Liker ikke nøtter noe særlig 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #275 Del Skrevet 17. april 2022 Mann lager lammegryte med ris. Jeg har fått beskjed om at min oppgave er å vente på veranda med vin og se pen ut. God deal😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #276 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mann lager lammegryte med ris. Jeg har fått beskjed om at min oppgave er å vente på veranda med vin og se pen ut. God deal😎 Trodde du sa tarmegryte 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #277 Del Skrevet 17. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Trodde du sa tarmegryte 😆 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #278 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😮 Eller enda verre, testikkelgryte, med diverse dyre testikler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. april 2022 #279 Del Skrevet 17. april 2022 Måneskinn skrev (3 timer siden): 🤣 oldemor? Nuvel.... Bare oldemødre sier nuvel og spiser fyrstekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. april 2022 #280 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Fun fact.. fucka helt med algoritmen til oda (matvarer på døra) da jeg handla sånt. De algoritmet seg da fram til at jeg hadde barn og lurte på ok jeg ikke hadde glemt våtservietter til romper og sånn😂 Oi algoritmer de seg frem til hva du trenger? Våtservietter er uansett fint å ha, kan brukes til mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå