Gjest lurven Skrevet 15. april 2022 #241 Del Skrevet 15. april 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Må holde meg her og fjase, uttalte meg i sånn dating og kjærlighetstråd før i kveld. TS likte ikke mine ord😆 Hvilken tråd var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april 2022 #242 Del Skrevet 15. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Hvilken tråd var det? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1573914-har-viklet-meg-inn-i-noe-dumt-med-en-yngre-kvinne/page/3/?tab=comments#comment-29666371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. april 2022 #243 Del Skrevet 15. april 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1573914-har-viklet-meg-inn-i-noe-dumt-med-en-yngre-kvinne/page/3/?tab=comments#comment-29666371 Enig i det du skrev, han skrev på en litt rar måte, virket nesten som om det var to forskjellige mennesker som skrev det. Og organisk måte å møtes på 😄 Det var nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april 2022 #244 Del Skrevet 15. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Enig i det du skrev, han skrev på en litt rar måte, virket nesten som om det var to forskjellige mennesker som skrev det. Og organisk måte å møtes på 😄 Det var nytt Haha ja, er det i et blomsterbed liksom😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april 2022 #245 Del Skrevet 15. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Enig i det du skrev, han skrev på en litt rar måte, virket nesten som om det var to forskjellige mennesker som skrev det. Og organisk måte å møtes på 😄 Det var nytt Takk! Jeg pleier ikke være hard og bittelitt sarkastisk, men der er jo påske😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. april 2022 #246 Del Skrevet 15. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk! Jeg pleier ikke være hard og bittelitt sarkastisk, men der er jo påske😜 Ja du pleier å være litt tøff og frekk i påsken😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. april 2022 #247 Del Skrevet 15. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Haha ja, er det i et blomsterbed liksom😆 Eller kan det være organer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. april 2022 #248 Del Skrevet 16. april 2022 (endret) lurven skrev (11 timer siden): Eller kan det være organer? Haha😃 hjertene deres just met lixm. Han mente visst ikke på nett.. herregud. Pompøs.com Jeg har også møtt menn utenfor nett. Da sier man: På en fest, i en bar, på et treff i en organisasjon. Ikke organisk. Han kliner ikke heller, han sammensmelter i snakkeorganet. 🤣 Endret 16. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. april 2022 #249 Del Skrevet 16. april 2022 lurven skrev (11 timer siden): Ja du pleier å være litt tøff og frekk i påsken😁 Kommer nok fra min ungdom med fast påskerockarrangement. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. april 2022 #250 Del Skrevet 16. april 2022 Frøkenfryden skrev (59 minutter siden): Haha😃 hjertene deres just met lixm. Han mente visst ikke på nett.. herregud. Pompøs.com Jeg har også møtt menn utenfor nett. Da sier man: På en fest, i en bar, på et treff i en organisasjon. Ikke organisk. Han kliner ikke heller, han sammensmelter i snakkeorganet. 🤣 😆 Ja det får være grenser for hvor pompøs man skal være😄 Kanskje det blir sammensmelting av forplantingsorgan for han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. april 2022 #251 Del Skrevet 16. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kommer nok fra min ungdom med fast påskerockarrangement. 😎 Men hvordan reagerer mannen din når du blir en helt annen person i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. april 2022 #252 Del Skrevet 16. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Men hvordan reagerer mannen din når du blir en helt annen person i påsken? Vi får håpe på det beste! Neida jeg er tullehøne hele året. Tror han må like meg godt, for nå sitter jeg i nuppete shabby pysj med sveis som ser ut som om noen lagde reir på hodet mitt i natt, likevel får jeg servert eggerøre😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. april 2022 #253 Del Skrevet 16. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Vi får håpe på det beste! Neida jeg er tullehøne hele året. Tror han må like meg godt, for nå sitter jeg i nuppete shabby pysj med sveis som ser ut som om noen lagde reir på hodet mitt i natt, likevel får jeg servert eggerøre😃 😀 Pynt hårjævelen med en påskekylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. april 2022 #254 Del Skrevet 16. april 2022 lurven skrev (7 minutter siden): 😀 Pynt hårjævelen med en påskekylling Må føne sveis nå, skal jo sjåppe på Nåååårdstrand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. april 2022 #255 Del Skrevet 16. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Må føne sveis nå, skal jo sjåppe på Nåååårdstrand. Jålete soss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. april 2022 #256 Del Skrevet 16. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jålete soss! Er jo derfor vi bor så billig, så vi kan bruke masse penger på jåleri😃😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. april 2022 #257 Del Skrevet 16. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Er jo derfor vi bor så billig, så vi kan bruke masse penger på jåleri😃😎 Fryden bor i en Ghetto Selv om hun tjener 1 million Netto På lørdager blir hun ofte sett med sin Mann På de flotteste stedene på Nordstrand Der flotter de seg med cabaret og dyre reker Mens folk måper og peker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2022 #258 Del Skrevet 16. april 2022 *tyvlytte der underlig tale utføres* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. april 2022 #259 Del Skrevet 16. april 2022 lurven skrev (5 timer siden): Fryden bor i en Ghetto Selv om hun tjener 1 million Netto På lørdager blir hun ofte sett med sin Mann På de flotteste stedene på Nordstrand Der flotter de seg med cabaret og dyre reker Mens folk måper og peker Haha! Dette tror jeg mine venner ville nikket bifallende til. Nydelig Lurven! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 17. april 2022 #260 Del Skrevet 17. april 2022 For en superduper koselig tråd dette er da løftet dagen til nye høyder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå