Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #201 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg kan det også. Lo godt av husfliddame i Dagsnytt 18 sist uke. Med strikkegenser og lin-brodert brillesnor og gudhvethva😂 Hun VAR sin sak. Og etter covid kom..Mye mer å le av når folk deltar fra hjemmekontor på tv🙈 😄 greit med folk som er sin sak. Verre med folk med nesehår, det må da for fasiken kunne gå an å se seg i speilet og bruke nesehårsfjerner får man stiller på TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #202 Del Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😄 greit med folk som er sin sak. Verre med folk med nesehår, det må da for fasiken kunne gå an å se seg i speilet og bruke nesehårsfjerner får man stiller på TV Det MÅ man. Kan ikke også sminkør si noe da? Nrk ordner de vel litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #203 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Det MÅ man. Kan ikke også sminkør si noe da? Nrk ordner de vel litt? Ja det har jeg faktisk tenkt på, men tror de får betalt bare for å sminke, ikke sånn nesehårstillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #204 Del Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (58 minutter siden): Ja det har jeg faktisk tenkt på, men tror de får betalt bare for å sminke, ikke sånn nesehårstillegg Ser den..måtte hatt.. smusstillegg?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #205 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ser den..måtte hatt.. smusstillegg?😂 Smuss? Mener du buser nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. april 2022 #206 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Dette er ikke mensatråd for å si det sånn😂 Og Frank Løke er ikke her Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Jeg er ute av stand til å kjøpe seriøse plaster. Å leges med humor 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #207 Del Skrevet 11. april 2022 Cafeeen her er skikkelig memory lane. Nå er vi på I smell sex and candy😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #208 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (15 timer siden): Jeg er ute av stand til å kjøpe seriøse plaster. Sånn plaster har jeg og, men bruker sønnen min som alibi for å ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #209 Del Skrevet 11. april 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Cafeeen her er skikkelig memory lane. Nå er vi på I smell sex and candy😆 Det er en fin sang, hanging round downtown by myyself... Endret 11. april 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #210 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Det er en fin sang, hanging round downtown by myyself... Mann kjøpte to album(!) med Marcy playground😂 lurer på om han er den eneste. enig! Fan av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #211 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mann kjøpte to album(!) med Marcy playground😂 lurer på om han er den eneste. enig! Fan av den! Oi. Har de noen andre sanger som er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #212 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Oi. Har de noen andre sanger som er bra? Han skryter av secret squirrel😆 Jeg har ikke hørt på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #213 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Han skryter av secret squirrel😆 Jeg har ikke hørt på de. Hemmelig ekorn🤣 håper den ikke handler om sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #214 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (5 timer siden): Hemmelig ekorn🤣 håper den ikke handler om sex 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #215 Del Skrevet 11. april 2022 @lurven må skrive her, føkker opp spist-sist-tråd Føler jeg må forsvare pisking av mann litt😂 jeg lagde jo niste i dag da. Med påskegodt oppi. Ganske grei😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #216 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): @lurven må skrive her, føkker opp spist-sist-tråd Føler jeg må forsvare pisking av mann litt😂 jeg lagde jo niste i dag da. Med påskegodt oppi. Ganske grei😃 Det er lov å avspore alle tråder her på sosialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #217 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (34 minutter siden): Det er lov å avspore alle tråder her på sosialt Sikkert. Men jeg er så redd for kjeft vet du. Mmm fjonge Fryden fikk koteletter. Vestlandsliv❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #218 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Sikkert. Men jeg er så redd for kjeft vet du. Mmm fjonge Fryden fikk koteletter. Vestlandsliv❤️ Vestlandskoteletter? Det jeg liker best fra Vestlandet er lefsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #219 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Vestlandskoteletter? Det jeg liker best fra Vestlandet er lefsa Her blir det låfsekling ja. Haha, spot on. Bare kom 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #220 Del Skrevet 11. april 2022 Vanlig kotelett i keramikkgryte, gryte lagt i vann i går. Ikke noe på.slump nei. Mamma har jo husmorskolen, ikke glem det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå