Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #181 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Vil si begge har holdt seg bra selv om vi er litt utvaska og godt brukt 😃👍 Heller utvaska enn skitten. Sier jeg. Om folk og trøyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #182 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😃👍 Heller utvaska enn skitten. Sier jeg. Om folk og trøyer. Men man får hull om man vasker for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #183 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (2 timer siden): Men man får hull om man vasker for mye 😮 skylle forsiktig hjelper også. Jeg gjør det med fjeset. Ingen hull og like flott ennå🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #184 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): 😮 skylle forsiktig hjelper også. Jeg gjør det med fjeset. Ingen hull og like flott ennå🥳 Du har vel minst et hull i ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. april 2022 #185 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (54 minutter siden): Du har vel minst et hull i ansiktet Jeg har et hull nederst på ryggen men det driter jeg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #186 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Du har vel minst et hull i ansiktet Sånn var det ja! Tre hull og litt bollekinn😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #187 Del Skrevet 9. april 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Jeg har et hull nederst på ryggen men det driter jeg i 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #188 Del Skrevet 10. april 2022 I dag har det vært for lite fjas og jeg har begynt å diskutere i seriøse tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #189 Del Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (7 minutter siden): I dag har det vært for lite fjas og jeg har begynt å diskutere i seriøse tråder Enoksen? Hijab? Spark er flørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #190 Del Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (16 minutter siden): I dag har det vært for lite fjas og jeg har begynt å diskutere i seriøse tråder Vampyrer og mensen ja, Lurven. Blodseriøst altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. april 2022 #191 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Vampyrer og mensen ja, Lurven. Blodseriøst altså. Mensa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #192 Del Skrevet 10. april 2022 Cid skrev (19 minutter siden): Mensa Dette er ikke mensatråd for å si det sånn😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #193 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Enoksen? Hijab? Spark er flørt? En som var sint på oljearbeidere😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #194 Del Skrevet 10. april 2022 Jeg er ute av stand til å kjøpe seriøse plaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #195 Del Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): En som var sint på oljearbeidere😄 Vanskelig holde de hardt og si noen sannhetens ord også sikkert, er vel sleipe og glatte av olje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #196 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Vampyrer og mensen ja, Lurven. Blodseriøst altså. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #197 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vanskelig holde de hardt og si noen sannhetens ord også sikkert, er vel sleipe og glatte av olje. 😆 ja måtte nøyd seg med sjikanering på litt avstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #198 Del Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (2 timer siden): 😆 ja måtte nøyd seg med sjikanering på litt avstand Det er det beste. Innrømmer at jeg sjikanerer ungdomspolitikere på tv litt innimellom. Ikke ofte🙈 de er så PÅ. Blir sliten ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #199 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Det er det beste. Innrømmer at jeg sjikanerer ungdomspolitikere på tv litt innimellom. Ikke ofte🙈 de er så PÅ. Blir sliten ass. Jeg sjikanerer mest fordi folk har rar sveis heller rare briller og hår i ørene. På TV altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #200 Del Skrevet 10. april 2022 (endret) lurven skrev (2 minutter siden): Jeg sjikanerer mest fordi folk har rar sveis heller rare briller og hår i ørene. På TV altså Jeg kan det også. Lo godt av husfliddame i Dagsnytt 18 sist uke. Med strikkegenser og lin-brodert brillesnor og gudhvethva😂 Hun VAR sin sak. Og etter covid kom..Mye mer å le av når folk deltar fra hjemmekontor på tv🙈 Endret 10. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå