jukkapalme Skrevet 3. april 2022 #161 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Jeg klarte ikke å la være 😂 Haha, fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #162 Del Skrevet 3. april 2022 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Haha, fantastisk! Dumt de ikke lager Hotel Cæsar lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. april 2022 #163 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Dumt de ikke lager Hotel Cæsar lenger Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #164 Del Skrevet 3. april 2022 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Enig. Men ble aldri det samme etter 2010 synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. april 2022 #165 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (42 minutter siden): Men ble aldri det samme etter 2010 synes jeg Helt enig. Og den siste sesongen kunne de kuttet ut. Maken til dårlige greier har jeg sjelden sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #166 Del Skrevet 3. april 2022 jukkapalme skrev (23 minutter siden): Helt enig. Og den siste sesongen kunne de kuttet ut. Maken til dårlige greier har jeg sjelden sett! Måpte når jeg så den siste episoden, altså wtf? Håper btw at Putin ikke ser bildene her og bomber Norge pga det 🙊😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #167 Del Skrevet 9. april 2022 Har vært lite fjæring fra deg her i det siste @Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #168 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Har vært lite fjæring fra deg her i det siste @Frøkenfryden Ja må skjerpe meg! Men akkurat nå får jeg ikke slått meg løs! Skal på coop obs! Koser meg der, litt som en fornøyelsespark. Mann ser ikke greia men er med🧡 jeg sier fra om jeg kjøper fjongt fjas😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #169 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ja må skjerpe meg! Men akkurat nå får jeg ikke slått meg løs! Skal på coop obs! Koser meg der, litt som en fornøyelsespark. Mann ser ikke greia men er med🧡 jeg sier fra om jeg kjøper fjongt fjas😀 Skulle vært fjasing. Er du på Slitu,Alnabru eller lillestrøm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #170 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (28 minutter siden): Skulle vært fjasing. Er du på Slitu,Alnabru eller lillestrøm? Ingen av delene, lenger unna Oslo. Nå på mineralvannbutikken. Les: ølbutikk😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #171 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg liker ikke øl da. Men fikk kjøpe tre skjørt. Trengte visst rosa leopardskjørt😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #172 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ingen av delene, lenger unna Oslo. Nå på mineralvannbutikken. Les: ølbutikk😃 Åja det er de jeg visste om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #173 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg liker ikke øl da. Men fikk kjøpe tre skjørt. Trengte visst rosa leopardskjørt😀 Tror det hadde passet bedre i 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #174 Del Skrevet 9. april 2022 (endret) lurven skrev (2 minutter siden): Tror det hadde passet bedre i 2004 Meget mulig! Lar meg ikke plage av sånt, er som jeg er. Pleier få høre at jeg er stilig altså. Nemlig. Ikke så leopard heller, mer hint av👍 Endret 9. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #175 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Åja det er de jeg visste om Flere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #176 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Meget mulig! Lar meg ikke plage av sånt, er som jeg er. Pleier få høre at jeg er stilig altså. Nemlig. Jeg har spart på en T-skjorte fra 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #177 Del Skrevet 9. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #178 Del Skrevet 9. april 2022 Sånn ser den ut etter 27 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #179 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Sånn ser den ut etter 27 år Åå! Hvem har holdt seg best? Du eller trøya? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #180 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Åå! Hvem har holdt seg best? Du eller trøya? Vil si begge har holdt seg bra selv om vi er litt utvaska og godt brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå