Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #141 Del Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Når lekte du sist med barbie Ehhhmm. Ikke barbie.. men dukker på jobb jevnlig, og dukkehus. Og lego. Og fjernstyrte biler. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #142 Del Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ehhhmm. Ikke barbie.. men dukker på jobb jevnlig, og dukkehus. Og lego. Og fjernstyrte biler. 🤣 Lego er jo gøy, mye fint man kan bygge av det. Og droner er også gøy å fly, et steg opp fra biler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #143 Del Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Lego er jo gøy, mye fint man kan bygge av det. Og droner er også gøy å fly, et steg opp fra biler Sant. Sykehuset har ikke lagt penger i droner. Haha. 😂 har togbane da. Fint å få leke på jobb. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #144 Del Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sant. Sykehuset har ikke lagt penger i droner. Haha. 😂 har togbane da. Fint å få leke på jobb. 🥰 Ja åsså får du du betalt for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #145 Del Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Nei den har jeg nå😁 Mener siden du var i 20 årene da. Er ikke det ung voksen man blir referert til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #146 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (23 minutter siden): Mener siden du var i 20 årene da. Er ikke det ung voksen man blir referert til da? Joda bare fjaser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #147 Del Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Joda bare fjaser Akkurat det jeg skulle si nå jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #148 Del Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Akkurat det jeg skulle si nå jo! Det er lov å herme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #149 Del Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Ja åsså får du du betalt for det Første gang med ludo på jobb tenkte jeg på det. Jobben min før det var to timer daglig pendling og MyE tyngre og mindre lønn. Så det var surrealistisk å få mer betalt for ludo. Er en del tyngre ting enn ludo da i dagliglivet. Skal sies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #150 Del Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Første gang med ludo på jobb tenkte jeg på det. Jobben min før det var to timer daglig pendling og MyE tyngre og mindre lønn. Så det var surrealistisk å få mer betalt for ludo. Er en del tyngre ting enn ludo da i dagliglivet. Skal sies. Ja kult få betalt for det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #151 Del Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja kult få betalt for det da 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #152 Del Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 👍🏻 Jeg bæsjer alltid på jobb, for da får jeg betalt for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #153 Del Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Jeg bæsjer alltid på jobb, for da får jeg betalt for det 🙈🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #154 Del Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Jeg bæsjer alltid på jobb, for da får jeg betalt for det Driter og drar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. april 2022 #155 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (På 1.4.2022 den 11.45): Haha det var fantastisk 😹 Og når de møtes i parken og later som at juni er en russisk dame Dumt han aldri kom tilbake igjen etter 2005 sesongen, lurer på om han ble normal igjen etterhvert eller om Christian fortsatt bor på institusjon, sammen med Linn Fylke Jeg så den episoden i går og trodde jeg skulle le meg i hjel! Christian med den pelskåpa og russisk aksent, og så Juni da! Og trynet på henne og skrikene da barnevogna trillet avgårde! Jeg tror faktisk ikke jeg har sett den episoden før. Jobbet mye kvelder på den tiden og hvis jeg jobbet to kvelder på rad gikk jeg jo glipp av reprisen fra dagen før også. Hadde ikke sumo på den tiden. Utrolig mye humor i den serien der, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #156 Del Skrevet 3. april 2022 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg så den episoden i går og trodde jeg skulle le meg i hjel! Christian med den pelskåpa og russisk aksent, og så Juni da! Og trynet på henne og skrikene da barnevogna trillet avgårde! Jeg tror faktisk ikke jeg har sett den episoden før. Jobbet mye kvelder på den tiden og hvis jeg jobbet to kvelder på rad gikk jeg jo glipp av reprisen fra dagen før også. Hadde ikke sumo på den tiden. Utrolig mye humor i den serien der, altså. Ser for meg at det er Putin og Erna som holdt på sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. april 2022 #157 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Ser for meg at det er Putin og Erna som holdt på sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #158 Del Skrevet 3. april 2022 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Og så kommer han krypende som en hund på et middagsselskap i fylla og biter Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. april 2022 #159 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Og så kommer han krypende som en hund på et middagsselskap i fylla og biter Jonas Haha, ser det for meg Jeg lo så jeg nesten mistet pusten da Christian bet statsministeren i leggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #160 Del Skrevet 3. april 2022 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Haha, ser det for meg Jeg lo så jeg nesten mistet pusten da Christian bet statsministeren i leggen! Jeg klarte ikke å la være 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå