Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #101 Del Skrevet 2. april 2022 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nå måtte jeg sjekke og hvordan kan det hete pepperkaker uten pepper i? Jeg har min kunnskap fra en dønn sikker kilde og den stoler jeg fullt og fast på, selv om de aller beste PEPPERkakene i hele verden er svenske. Pepperkakebakesang Thorbjørn Egner Når en pepperkake baker baker pepperbake kake Tar han først en stekegryte Og en kilo margarin Oppi gryta smelter smøret og det neste han må gjøre Er å røre sammen smøret og en kilo med farin Farin det er det samme som sukker det Ja jeg veit det Og mens smør og sukker skummer Tar man åtte eggeplummer som man rører ut i gryta Med en kilo hvetemjøl Og til slutt i gryta slepper man en stor spiseskje pepper Også rører man omkring og tømmer deigen på ei fjøl Sånn er det Da er det ingen sak Etterpå kjevler du deigen så flat som en pannekake Så flat som en pannekake Så tar du mann og koneformer og lager mann og konekaker Mann og koneformer og lager mann og konekaker Og legger dem på kakebrettet og steker dem i steker ovnen Og legger dem på kakebrettet og steker dem i stekerovnen Det er utmerket gå i gang Det er i gang jeg går utmerket Når en pepperkake baker baker pepperbake kake Tar han først en stekegryte Og en kilo margarin Oppi gryta smelter smøret og det neste han må gjøre Er å røre sammen smøret og en teskje med farin Og mens smør og sukker skummer Tar man åtte eggeplommer som man rører rundt i gryta Med en kilo hvetemjøl Og til slutt i gryta slepper man til slutt en kilo pepper Også rører man omkring og tømmer deigen på en fjøl Kilde: LyricFind Mulig det er litt pepper. På engelsk heter det jo ingefærbrød. Men det er visst mest vanlig med nellik har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2022 #102 Del Skrevet 2. april 2022 Jaja, uansett så er det vidunderlig å knaske på. Med iskald melk til, alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #103 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (5 timer siden): Kanskje hun har med noe til oss Jeg har ekstremt mye knekkebrød, ramlösa og 70%-sjokolade. Og kvarg. Og ny pysjamas. Blir kanskje ingen fest av det? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #104 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (5 timer siden): Vært på Ullared før? Aldri. Ikke hatt så lyst. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #105 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (13 timer siden): Savner tøcksfors, lenge siden jeg har vært der nå. Husk å dra innom arams pizza Så den! men spiste omelett på kjøpesenter🐣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #106 Del Skrevet 2. april 2022 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Høres helt supert ut syns jeg. Et viktig spørsmål ja; er det rett over grensen, eller tur til selveste Ullared frøknen skal på? Ikke Ullared. Töcksfors! 😀 funka det. Handla på Kapp Ahl, maximat og Eurocash som jeg heller kaller Eurotrash😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #107 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (4 timer siden): Det er ikke pepper i pepperkaker, det et ingefær og nellik Jo bittelitt vel? Mener Mann har det i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #108 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (5 timer siden): Kanskje hun har med noe til oss Det hadde dere fortjent! ❤️ Har noen Anthon Berg sjokoladeegg!🐣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #109 Del Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (53 minutter siden): Jeg har ekstremt mye knekkebrød, ramlösa og 70%-sjokolade. Og kvarg. Og ny pysjamas. Blir kanskje ingen fest av det? 😂 50% igjen etter at jeg rotet rundt i posene Frøkenfryden skrev (52 minutter siden): Aldri. Ikke hatt så lyst. Hehe Sett Ullared? Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Det hadde dere fortjent! ❤️ Har noen Anthon Berg sjokoladeegg!🐣 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #110 Del Skrevet 2. april 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (58 minutter siden): Så den! men spiste omelett på kjøpesenter🐣 De har en asiatisk buffé cafe på det ene senteret der med god mat. Men vet ikke om den eksisterer fortsatt da Endret 2. april 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #111 Del Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Jo bittelitt vel? Mener Mann har det i. Ja kanskje litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #112 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (20 minutter siden): De har en asiatisk buffé cafe på det ene senteret der med god mat. Men vet ikke om den eksisterer fortsatt da Spiste der! Num Num hette det. Omelett😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #113 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (27 minutter siden): 50% igjen etter at jeg rotet rundt i posene Sett Ullared? Takk Haha! Men ikkje kjøpt 70%sjokolade samlet altså, men 70% kakao! Det er vel for spesielt interesserte kanskje..? digger Ullared på tv! Men tror jeg hadde blitt koko der inne🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #114 Del Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): Haha! Men ikkje kjøpt 70%sjokolade samlet altså, men 70% kakao! Det er vel for spesielt interesserte kanskje..? digger Ullared på tv! Men tror jeg hadde blitt koko der inne🤪 Jeg liker Morgan og Ola Conny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #115 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg liker Morgan og Ola Conny Jaaa❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #116 Del Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jaaa❤️ Ola Conny burde vært med i Farmen Kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #117 Del Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Spiste der! Num Num hette det. Omelett😀 Skal dra dit selv neste gang jeg er i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #118 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (42 minutter siden): Skal dra dit selv neste gang jeg er i Sverige Husk å kjøpe like bra pysj som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #119 Del Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Husk å kjøpe like bra pysj som meg! Kjøpt på eurotrash? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #120 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Kjøpt på eurotrash? Kapp ahl! Se så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå