Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #61 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Hater når det skjer😂 Hvilken del ville du beholdt. Oppe eller nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #62 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ja😯 Den er kul. Har du sett oppfølgeren også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #63 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Hvilken del ville du beholdt. Oppe eller nede Jeg er best fra midten og opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2022 #64 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Anbefales, gammel film med Jeff goldblum som spiller en vitenskapsmann som teleporterer seg, men uheldigvis kommer det en flue inn i maskinen. Etterhvert blir han en menneskelig flue Den har jeg i hylla mi og det er jo vanskelig å vite hvilken del av ham jeg hadde villet beholde, men velger oppe, for det er alltid hyggelig å ha noen å prate med. Jeg bare kommer inn her og håper å få en krakk eller stol, så kan dere forsyne dere av den reisende isbaren min så lenge. Masse gode smaker der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #65 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg er best fra midten og opp! Ja og da kan du jo fortsatt brette servietter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. april 2022 #66 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Neida de går ikke konk, betaler jo budene ræva lønn🙈🤪 En del bedrifter setter jo også opp prisene på maten som skal leveres med foodora pga avgiftene 🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #67 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Anbefales, gammel film med Jeff goldblum som spiller en vitenskapsmann som teleporterer seg, men uheldigvis kommer det en flue inn i maskinen. Etterhvert blir han en menneskelig flue Så det var den filmen den Simpsons episoden tok fra Digger Jeff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #68 Del Skrevet 1. april 2022 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Den har jeg i hylla mi og det er jo vanskelig å vite hvilken del av ham jeg hadde villet beholde, men velger oppe, for det er alltid hyggelig å ha noen å prate med. Jeg bare kommer inn her og håper å få en krakk eller stol, så kan dere forsyne dere av den reisende isbaren min så lenge. Masse gode smaker der... DVD-en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2022 #69 Del Skrevet 1. april 2022 Er det noen spesiell grunn til at dette står som sitat, lurven? "Och jag den svage, jag står ensam kvar En sista rest av en utdöd art" Cid skrev (Akkurat nå): DVD-en? Tror det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #70 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Så det var den filmen den Simpsons episoden tok fra Digger Jeff Har ikke z Simpsons episoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #71 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Har ikke z Simpsons episoden ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #72 Del Skrevet 1. april 2022 Sett (z) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #73 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Sett (z) Du er zå kul lizzm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #74 Del Skrevet 1. april 2022 Ps tråden min ruler😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #75 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ps tråden min ruler😎 DU ruler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2022 #76 Del Skrevet 1. april 2022 Jeg ruller, for jeg har spist kjøttkakemiddag og den var god.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #77 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Du er zå kul lizzm Sjæl ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #78 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Sjæl ass Tnx bro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #79 Del Skrevet 1. april 2022 Fryden fikk boblende vin og masse rå fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #80 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Fryden fikk boblende vin og masse rå fisk. Det er ikke bra for deg, du blir så fjasete av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå